szmolik Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Cześć koledzy, Zapaliła mi się kontrolka checka podczas jazdy na autostradzie i silnik przeszedł w tryb awaryjny (max 120km/h - odczuwalny spadek mocy). Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu prędkość auta wróciła do normy jednak spadek mocy da się odczuć, tzn. turbo działa, ale przyspieszenie nie jest takie jak było. Po podpięciu kompa wywala błąd P0409 - czujnik położenia przepustnicy EGR. Rysiek mechanik sugeruje kupno nowego EGR-u. Chwilowo mam brak środków na takie zakupy.. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Zaślepiał ktoś z Was może egr? Jakieś pomysły? Pozdrawiam Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qzynka Edyta Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Poszperaj na forum, temat mocno eksploatowany na forum. Zanim Wymienisz cały EGR, może warto go wymontować, przeczyścić i sprawdzić jak działa. Ja jestem po wymianie EGR i to boli finansowo (nowy, nie używka) ale padło to to kompletnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Jak faktycznie problemem jest egr a w aucie jest jeszcze aktywny dpf to szkoda czasu i kasy na regeneracje ,czyszczenie układu EGR ,bo problem wróci szybko. Najlepiej albo usunąć Egr albo go zaślepić/wyłączyć na stałe i spokojnie wtedy bez problemu można jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmolik Opublikowano 21 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Zaślepiłem dziada i mam go w d**** Jedynie check został. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.