pyton Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Powitać Miałem takową sytuację: zatankowany do 3/4, silnik wyłaczyłem, po jakim czasie wsiadam odpalam a tu: piiip wskaźnik paliwa rezerwa, na wyświetlaczu że przejadę 45km Ale jadę dale a tu powoli wskaźnik się podnosi, pop przejechaniu 20km na wyświetlaczu mogę przejechać 160km.... wskaźnik po półgodzinnej jeździe ustabilizował się na poziomie prawie sprzed usterki Po jakimś miesiącu miałem podobnie ale już nie spadło do rezerwy.... Ktoś ma jakieś pomysły? Pływak? kable? czy co????? Pozdrav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mleczko Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Cześć Pyton Może się przyda, choć nie wiem. A więc: dawno, dawno temu miałem opla vectrę a. 1.6 na wtrysku, normalny szatan i 75 kucy pod maską. Jak się okazało miałem zapchane przewody powrotne do zbiornika i dawały takie efekty. Robiło się podciśnienie w zbiorniku i jakimś cudem wskaźnik wariował. Pozdr ML Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyton Posted October 5, 2017 Author Share Posted October 5, 2017 Cześć Pyton Może się przyda, choć nie wiem. A więc: dawno, dawno temu miałem opla vectrę a. 1.6 na wtrysku, normalny szatan i 75 kucy pod maską. Jak się okazało miałem zapchane przewody powrotne do zbiornika i dawały takie efekty. Robiło się podciśnienie w zbiorniku i jakimś cudem wskaźnik wariował. Pozdr ML No ale by chyba nie zwariował na 40-50 litrów..... no nie aż takie podciśnienie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mleczko Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 No takie było. Na niemieckim ałtobanie pokazywało mi połowę a samochód się zatrzymał. Kupiłem wtedy najdroższy 10l kanister na świecie. 50 DM mnie kosztował a był to 1998r. skończyło się to zaciągnięciem zbiornika do środka. pozdr ML Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.