vantooh Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Witam, mam problem, otóż w trakcie jazdy przestał działać kierunkowskaz prawy. Na początku przy sygnalizacji skrętu, skręcie, wyprostowaniu kierownicy i powrotu manetki do położenia neutralnego światła kierunkowskazu migały jeszcze 2, 3 razy (a powinny momentalnie przestać przy powrocie). Po kilku kolejnych prawoskrętach przestał włączać się w ogóle. Wyczaiłem, że aby go odpalić, należy po sygnalizacji skrętu docisnąć manetkę. Tak pojeździłem 1 dzień, po czym kierunkowskaz prawy zdechł zupełnie. Lewoskręt działa ok. Przy włączeniu świateł awaryjnych migają oba kierunki. Pytanie brzmi, czy w tym wypadku konieczny będzie demontaż poduszki i kierownicy, żeby dostać się do manetki, czy też w czym innym tkwi problem? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Obstawiam manetkę (zespół przełączników) lub taśmę. Bez demontażu poduszki i zespołu się nie obędzie, chociaż zobacz czy nie idzie zdjąć samej osłony kolumny kierownicy, żeby się dostać do przełączników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 do zdjęcia manetki nie trzeba demontażu poduchy ściagasz osłonę kolumny kierownicy odkręcasz śrubę mocującą ,odpinasz kostkę i masz na wierzchutylko delikatnie nic na siłę abyś nie połamał .do taśmy to juz jaśka trzeba ściągać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciemar Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Witam. Miałem podobny przypadek z manetką w J10. Po zjeździe z ronda, odbijała, ale migał jeszcze 3 razy. Wymienili mi manetkę w ASO na gwarancji i problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vantooh Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Auto naprawione. Przyczyną było uszkodzenie tasiemki od manetki. Czasem stykało, czasem nie aż w końcu przestało. Manetka nie musiała być wymieniana. Przy wymianie mechanik (u którego robiłem 1 raz) zdemontował poduszkę i kierownicę. Składając do kupy później nie zauważył, że frezy na kierownicy i kolumnie nie zbiegały się ze sobą, przez co po złożeniu kąt kierownicy przy jeździe prosto wynosił prawie 45 st. :/ Już "mój" mechanika dokonał korekty i dla świętego spokoju sprawdził zbieżność. Dzięki za podpowiedzi, może komuś rozwiązanie problemu się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Bądź jeszcze dobrej myśli, że ustawił prawidłowo pająka ( w pozycję zero), bo inaczej znów zerwie taśmę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.