jdauto Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Witam. Zacznę od przywitania się, to mój pierwszy post tutaj, a nie znalazłem odpowiedniego miejsca - Cześć wszystkim, od niedawna mamy w domu Nota E12 1,6 CVT z Usa. Pierwsza rzecz, którą muszę w nim zrobić, to wymiana zegarów z usa na europejskie - autem jeździ żona i prócz tego, że są praktyczniejsze, to dodatkowo są też ładniejsze Czy ktoś już to robił? Jeżeli tak, to czy europejskie zegary są takie same w przypadku wersji benzynowej z manualem i automatem? Czy wyswietlanie pozycji wybieraka skrzyni biegów będzie w każdych zegarach, czy tylko w tych zdemontowanych z aut z automatem? Pozdrawiam, Jacek Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@reS Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 W notkach czy I czy II generacji sama podmiana liczników nic nie da. Po prostu nie będą działać. Trzeba je zaprogramować, a to zrobią jedynie w ASO. Ja mam zegary EU a jeżdżę w GB i tam jest zarejestrowany. Przed rejestracją musiałem zmienić lampy na GB i nie obowiązkowo zegary. Lampy pikuś ale zegary to duży koszt bo .......o ile zegar kupi się używkę to wizyta w ASO może kosztować nawet 450-500f !!! bo muszą zegary zgrać z kompem, a cenią sobie to niesamowicie. Więc od kilku lat zegary mam EU, które trochę utrudniają jazdę zwłaszcza jak jeździ się innymi samochodami wyskalowanymi w milach. Co do samych zegarów....to o ile mi wiadomo dzielą się na pewno na benzynowe i dizla (ilość obrotów). Nie wiem czy od mamuala wyświetlacz będzie wyświetlał dany bieg w automacie czy znów nie trzeba będzie tego programować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jdauto Posted October 7, 2017 Author Share Posted October 7, 2017 Dzięki za odpowiedź. Różnice między benzyna a dieslem są oczywiste. Zastanawia mnie tylko właśnie automatyczna skrzynia, mało jest takich aut - nawet nie mam gdzie podpatrzeć. Kwestie programowania bede musiał zgłębić, jeżeli już uda się dobrać odpowiednie zegary z używki, to i tak będą musiały trafić na programowanie, chociażby ze względu na przebieg. Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Widziałem Note z dieslem i miał identyczne zegary jak moje w benzynie. Wyskalowanie obrotomierza było dokładnie takie same. Tak więc to tylko kwestia zestrojenia zegarów z kompem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.