jdauto Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Witam. Zacznę od przywitania się, to mój pierwszy post tutaj, a nie znalazłem odpowiedniego miejsca - Cześć wszystkim, od niedawna mamy w domu Nota E12 1,6 CVT z Usa. Pierwsza rzecz, którą muszę w nim zrobić, to wymiana zegarów z usa na europejskie - autem jeździ żona i prócz tego, że są praktyczniejsze, to dodatkowo są też ładniejsze Czy ktoś już to robił? Jeżeli tak, to czy europejskie zegary są takie same w przypadku wersji benzynowej z manualem i automatem? Czy wyswietlanie pozycji wybieraka skrzyni biegów będzie w każdych zegarach, czy tylko w tych zdemontowanych z aut z automatem? Pozdrawiam, Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 W notkach czy I czy II generacji sama podmiana liczników nic nie da. Po prostu nie będą działać. Trzeba je zaprogramować, a to zrobią jedynie w ASO. Ja mam zegary EU a jeżdżę w GB i tam jest zarejestrowany. Przed rejestracją musiałem zmienić lampy na GB i nie obowiązkowo zegary. Lampy pikuś ale zegary to duży koszt bo .......o ile zegar kupi się używkę to wizyta w ASO może kosztować nawet 450-500f !!! bo muszą zegary zgrać z kompem, a cenią sobie to niesamowicie. Więc od kilku lat zegary mam EU, które trochę utrudniają jazdę zwłaszcza jak jeździ się innymi samochodami wyskalowanymi w milach. Co do samych zegarów....to o ile mi wiadomo dzielą się na pewno na benzynowe i dizla (ilość obrotów). Nie wiem czy od mamuala wyświetlacz będzie wyświetlał dany bieg w automacie czy znów nie trzeba będzie tego programować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jdauto Opublikowano 7 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Dzięki za odpowiedź. Różnice między benzyna a dieslem są oczywiste. Zastanawia mnie tylko właśnie automatyczna skrzynia, mało jest takich aut - nawet nie mam gdzie podpatrzeć. Kwestie programowania bede musiał zgłębić, jeżeli już uda się dobrać odpowiednie zegary z używki, to i tak będą musiały trafić na programowanie, chociażby ze względu na przebieg. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Widziałem Note z dieslem i miał identyczne zegary jak moje w benzynie. Wyskalowanie obrotomierza było dokładnie takie same. Tak więc to tylko kwestia zestrojenia zegarów z kompem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.