kosciu Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Witam Borykam się z problemem strzelania w lewym kole, we wcześniejszym temacie była wzmianka o braku zbieżności po wymianie przegubu (podejrzewam ze mechanik coś roz***ebal podczas „próby” wymiany, przegub z Piasta się zespawaly a temat dokończymy jak będę wiedział co się działo). Zbieżność tam pryszcz jeżdżę bez niej już 20tys km, od kilku miesięcy borykam się ze strzelaniem w lewym kole (nie jest to przegub zewnętrzny, wymieniony). Strzelanie chromolenie zgrzytanie jak kto woli odczuwam na kierownicy, kierownica głównie w lewo czasem w prawo i czuje te strzały na niej. Strzelanie ustępuje gdy puszczę nogę z gazu, byłem świecie przekonany ze to przegub zewnętrzny a jednak nie. Problem tkwi w lewej półosi, przynajmniej takie mam wrażenie ponieważ dam gaz strzela puszczę cisza, aczkolwiek nie rozumiem dlaczego czuje to na kierownicy??? Słucham pomysłów i złotych myśli fachowców co w tym francuskim karawanie rodem z japońskimi dekielkami nissana może stanowić problem (tak to jest francuski samochód bazowany na francuskim badziewiu) Plus tylko taki ze z punktu A do B dojeżdżam mimo iż wszystko się zaczyna sypać a przebieg rośnie niczym Polskie zadłużenie publiczne, pozdrawiam i odradzam kupowania nissanow odkąd marka zaczęła się bratać z renówką, to forum to są tego skutki. Proszę o jakieś złote rady ws problemu wymienionego wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) szukasz niezawodnego auta to polecam mercedesa ML jaki autoryzowany serwis nie ogarnął Ci tego koła ,a nawet zepsuł ? można interweniować że autoryzowany serwis Ci nie umie usunąć usterki, nie zna procedur, to nie dopuszczalne chcesz to ja wykorzystam posługiwanie sie językami i złoże oficjalną skargę na ASO, może nawet na Nissan Polska do centrali Europa, Swiat? jesteś pierwszym właścicielem auta, czy to od Mirka to dlaczego to studnia bez dna ? Edytowane 10 Października 2017 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosciu Opublikowano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Nie oddaje już go do ASO bo nie mam czasu na czekanie aż wymieniacze wymienia pół osprzętu, przebywam za granica a studnia bez dna bo przez ostatni rok utopiłem w nim z 5tys i brak efektu, Ściągany z Belgii Od 140tys km w rodzinie, od 160 ja go używam na chwile obecna 201 na budziku Ale nie w tej sprawie był temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Kolego, sprawdź tuleje na sankach przedniego zawieszenia. Jest duża możliwość, że to właśnie one kończą żywot i stąd takie efekty. Na szarpakach uszkodzone nie wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosciu Opublikowano 13 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 A możesz wytłumaczyć co tuleje na sankach maja do zbieżności czy tam strzelania w kole odczuwalnego na kierownicy? mówię strzelanie w kole a może to zarówno strzelać maglownica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 a czy strzela ci jak kręcisz kierownicą ,czy tylko i wyłącznie przy deptaniu gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Tak sobie myślę, że jeżeli strzela przy kręceniu kierownicą, to może być równie dobrze uszkodzona sprężyna lub łożysko amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 jesli strzela przy skręcaniu kierownicą zwłaszcza na postoju ,jest to efekt wywalonego łożyska przy amorze u góry .podczas jazdy raczej to sie nie objawia,ale kolega pisze że to wali przy jeździe więc łożysko chyba raczej odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Witam Borykam się z problemem strzelania w lewym kole, we wcześniejszym temacie była wzmianka o braku zbieżności po wymianie przegubu (podejrzewam ze mechanik coś roz***ebal podczas „próby” wymiany, przegub z Piasta się zespawaly a temat dokończymy jak będę wiedział co się działo). Zbieżność tam pryszcz jeżdżę bez niej już 20tys km, od kilku miesięcy borykam się ze strzelaniem w lewym kole (nie jest to przegub zewnętrzny, wymieniony). Strzelanie chromolenie zgrzytanie jak kto woli odczuwam na kierownicy, kierownica głównie w lewo czasem w prawo i czuje te strzały na niej. Strzelanie ustępuje gdy puszczę nogę z gazu, byłem świecie przekonany ze to przegub zewnętrzny a jednak nie. Problem tkwi w lewej półosi, przynajmniej takie mam wrażenie ponieważ dam gaz strzela puszczę cisza, aczkolwiek nie rozumiem dlaczego czuje to na kierownicy??? Słucham pomysłów i złotych myśli fachowców co w tym francuskim karawanie rodem z japońskimi dekielkami nissana może stanowić problem (tak to jest francuski samochód bazowany na francuskim badziewiu) Plus tylko taki ze z punktu A do B dojeżdżam mimo iż wszystko się zaczyna sypać a przebieg rośnie niczym Polskie zadłużenie publiczne, pozdrawiam i odradzam kupowania nissanow odkąd marka zaczęła się bratać z renówką, to forum to są tego skutki. Proszę o jakieś złote rady ws problemu wymienionego wyżej Kościu,miałem podobny objaw ,ale z prawej strony.Też wydawało mi się że to od koła,co ja się naszukałem!!!Efekt był taki że strzał-stuknięcie było przy dodawaniu gazu lub zmianie biegu,okazało się,że padła poduszka silnika...prawa.Po wymianie cisza.Może u Ciebie dogorywa poduszka skrzyni??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosciu Opublikowano 23 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Nie strzela przy kręceniu kierownica tylko przy dodawaniu gazu na skręconych kołach, JACKO a jakiś sposób by sobie to udowodnić? Bądź sprawdzić co jest rzeczywiście wadliwe? Bo już naprawdę mam dosyć ładowania pieniędzy w ten samochód i to nie jest już kwestia pieniężna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Trudno mi powiedzieć jak to sprawdzić,bo wymianę swojej to praktycznie wymusiłem na serwisie,po prostu podpadała mi,miała luzy na boki i ślady w obejmie jak się ruszała.Uparłem się na konfrontację,też szukali przyczyn tego stukania w serwisie,jeździli ze mną,było...chcieli mnie zbyć,żeby jeździć aż się coś stanie...Ale konfrontacja-porównanie nowej a starej dało decyzję o jej wymianie i to był strzał w dziesiątkę! Byli bardzo zdziwieni że to dawało taki objaw.Niby tylko guma,ale większy luz i miękka guma dawały gdzieś naprężenia i gdzieś coś strzelało.Może najpierw wjedź na kanał i sprawdź poduszkę pod silnikiem,łączy blok z sankami,czy nie jest wybita,a później,co już jest trudniejsze obejrzyj tą od strony skrzyni,rusz ją jakąś breszką-prętem,czy nie ma luzów ,czy nie widać pęknięć gumy itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosciu Opublikowano 26 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) Jak tak dałeś mi pomysł z poducha silnika to sprawdziłem na YT objawy zużycia w QQ i w filmiku dźwięk był rzeczywiście bardzo podobny, ale nie rozumiem dlaczego dopiero na skręconych kołach takie napieprzanie jest niczym przegub zewnętrzny. JACKO ale dlaczego miałbym odczuwać to strzelanie na kierownicy? Dźwięk jest słyszalny niczym w okolicach lewej poduszki mcphersona, strzelanie czuje na kierownicy podczas dodawania gazu a nawet gdy jadę na zbyt wysokim biegu czyli mogę jechać na rondzie w kółko na czwórce i tez strzelanie będę słyszeć bez gazu. Jest szansa ze jakieś pierścienie czy łożyska poszły bądź są na wykończeniu w mechanizmie różnicowym i mogę to czuć na kierownicy? Wszystko naprawdę słyszalne jest w okolicach kolumny kierownicy na gorze aczkolwiek mechanik ze mnie żaden Edytowane 26 Października 2017 przez kosciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.