Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Studnia bez dna Qashqai j10e


kosciu
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Borykam się z problemem strzelania w lewym kole, we wcześniejszym temacie była wzmianka o braku zbieżności po wymianie przegubu (podejrzewam ze mechanik coś roz***ebal podczas „próby” wymiany, przegub z Piasta się zespawaly a temat dokończymy jak będę wiedział co się działo). Zbieżność tam pryszcz jeżdżę bez niej już 20tys km, od kilku miesięcy borykam się ze strzelaniem w lewym kole (nie jest to przegub zewnętrzny, wymieniony). Strzelanie chromolenie zgrzytanie jak kto woli odczuwam na kierownicy, kierownica głównie w lewo czasem w prawo i czuje te strzały na niej. Strzelanie ustępuje gdy puszczę nogę z gazu, byłem świecie przekonany ze to przegub zewnętrzny a jednak nie. Problem tkwi w lewej półosi, przynajmniej takie mam wrażenie ponieważ dam gaz strzela puszczę cisza, aczkolwiek nie rozumiem dlaczego czuje to na kierownicy???

 

Słucham pomysłów i złotych myśli fachowców co w tym francuskim karawanie rodem z japońskimi dekielkami nissana może stanowić problem (tak to jest francuski samochód bazowany na francuskim badziewiu)

 

Plus tylko taki ze z punktu A do B dojeżdżam mimo iż wszystko się zaczyna sypać a przebieg rośnie niczym Polskie zadłużenie publiczne, pozdrawiam i odradzam kupowania nissanow odkąd marka zaczęła się bratać z renówką, to forum to są tego skutki.

 

Proszę o jakieś złote rady ws problemu wymienionego wyżej

Link to comment
Share on other sites

szukasz niezawodnego auta to polecam mercedesa ML

 

jaki autoryzowany serwis nie ogarnął Ci tego koła ,a nawet zepsuł ?

 

można interweniować że autoryzowany serwis Ci nie umie usunąć usterki, nie zna procedur, to nie dopuszczalne

 

chcesz to ja wykorzystam posługiwanie sie językami i złoże oficjalną skargę na ASO, może nawet na Nissan Polska do centrali Europa, Swiat?

 

jesteś pierwszym właścicielem auta, czy to od Mirka

 

to dlaczego to studnia bez dna ?

 

d0ad23492_a_zasadzil_ktos_kiedys_panu.jp

Edited by Kazik_R52
Link to comment
Share on other sites

Nie oddaje już go do ASO bo nie mam czasu na czekanie aż wymieniacze wymienia pół osprzętu, przebywam za granica a studnia bez dna bo przez ostatni rok utopiłem w nim z 5tys i brak efektu,

Ściągany z Belgii Od 140tys km w rodzinie, od 160 ja go używam na chwile obecna 201 na budziku

Ale nie w tej sprawie był temat...

Link to comment
Share on other sites

Kolego,

sprawdź tuleje na sankach przedniego zawieszenia. Jest duża możliwość, że to właśnie one kończą żywot i stąd takie efekty. 

Na szarpakach uszkodzone nie wyjdzie.

Link to comment
Share on other sites

A możesz wytłumaczyć co tuleje na sankach maja do zbieżności czy tam strzelania w kole odczuwalnego na kierownicy? mówię strzelanie w kole a może to zarówno strzelać maglownica

Link to comment
Share on other sites

a czy strzela ci jak kręcisz kierownicą ,czy tylko i wyłącznie przy deptaniu gazu?

Link to comment
Share on other sites

Tak sobie myślę, że jeżeli strzela przy kręceniu kierownicą, to może być równie dobrze uszkodzona sprężyna lub łożysko amortyzatora.

Link to comment
Share on other sites

jesli strzela przy skręcaniu kierownicą zwłaszcza na postoju ,jest to efekt wywalonego łożyska przy amorze u góry .
podczas jazdy raczej to sie nie objawia,ale kolega pisze że to wali przy jeździe więc łożysko chyba raczej odpada

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Borykam się z problemem strzelania w lewym kole, we wcześniejszym temacie była wzmianka o braku zbieżności po wymianie przegubu (podejrzewam ze mechanik coś roz***ebal podczas „próby” wymiany, przegub z Piasta się zespawaly a temat dokończymy jak będę wiedział co się działo). Zbieżność tam pryszcz jeżdżę bez niej już 20tys km, od kilku miesięcy borykam się ze strzelaniem w lewym kole (nie jest to przegub zewnętrzny, wymieniony). Strzelanie chromolenie zgrzytanie jak kto woli odczuwam na kierownicy, kierownica głównie w lewo czasem w prawo i czuje te strzały na niej. Strzelanie ustępuje gdy puszczę nogę z gazu, byłem świecie przekonany ze to przegub zewnętrzny a jednak nie. Problem tkwi w lewej półosi, przynajmniej takie mam wrażenie ponieważ dam gaz strzela puszczę cisza, aczkolwiek nie rozumiem dlaczego czuje to na kierownicy???

 

Słucham pomysłów i złotych myśli fachowców co w tym francuskim karawanie rodem z japońskimi dekielkami nissana może stanowić problem (tak to jest francuski samochód bazowany na francuskim badziewiu)

 

Plus tylko taki ze z punktu A do B dojeżdżam mimo iż wszystko się zaczyna sypać a przebieg rośnie niczym Polskie zadłużenie publiczne, pozdrawiam i odradzam kupowania nissanow odkąd marka zaczęła się bratać z renówką, to forum to są tego skutki.

 

Proszę o jakieś złote rady ws problemu wymienionego wyżej

Kościu,miałem podobny objaw ,ale z prawej strony.Też wydawało mi się że to od koła,co ja się naszukałem!!!Efekt był taki że strzał-stuknięcie było przy dodawaniu gazu lub zmianie biegu,okazało się,że padła poduszka silnika...prawa.Po wymianie cisza.Może u Ciebie dogorywa poduszka skrzyni???

Link to comment
Share on other sites

Nie strzela przy kręceniu kierownica tylko przy dodawaniu gazu na skręconych kołach, JACKO a jakiś sposób by sobie to udowodnić? Bądź sprawdzić co jest rzeczywiście wadliwe? Bo już naprawdę mam dosyć ładowania pieniędzy w ten samochód i to nie jest już kwestia pieniężna

Link to comment
Share on other sites

Trudno mi powiedzieć jak to sprawdzić,bo wymianę swojej to praktycznie wymusiłem na serwisie,po prostu podpadała mi,miała luzy na boki i ślady w obejmie jak się ruszała.Uparłem się na konfrontację,też szukali przyczyn tego stukania w serwisie,jeździli ze mną,było...chcieli mnie zbyć,żeby jeździć aż się coś stanie...Ale konfrontacja-porównanie nowej a starej dało decyzję o jej wymianie i to był strzał w dziesiątkę! Byli bardzo zdziwieni że to dawało taki objaw.Niby tylko guma,ale większy luz i miękka guma dawały gdzieś naprężenia i gdzieś coś strzelało.Może najpierw wjedź na kanał i sprawdź poduszkę pod silnikiem,łączy blok z sankami,czy nie jest wybita,a później,co już jest trudniejsze obejrzyj tą od strony skrzyni,rusz ją jakąś breszką-prętem,czy nie ma luzów ,czy nie widać pęknięć gumy itp.

Link to comment
Share on other sites

Jak tak dałeś mi pomysł z poducha silnika to sprawdziłem na YT objawy zużycia w QQ i w filmiku dźwięk był rzeczywiście bardzo podobny, ale nie rozumiem dlaczego dopiero na skręconych kołach takie napieprzanie jest niczym przegub zewnętrzny.

 

 

 

 

JACKO ale dlaczego miałbym odczuwać to strzelanie na kierownicy? Dźwięk jest słyszalny niczym w okolicach lewej poduszki mcphersona, strzelanie czuje na kierownicy podczas dodawania gazu a nawet gdy jadę na zbyt wysokim biegu czyli mogę jechać na rondzie w kółko na czwórce i tez strzelanie będę słyszeć bez gazu. Jest szansa ze jakieś pierścienie czy łożyska poszły bądź są na wykończeniu w mechanizmie różnicowym i mogę to czuć na kierownicy? Wszystko naprawdę słyszalne jest w okolicach kolumny kierownicy na gorze aczkolwiek mechanik ze mnie żaden

Edited by kosciu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...