ROBERTJ Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Witam.Głupie pytanie:czy w murano można robic BT tak jak w autach na jedną oś ?Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Witaj. Co to znaczy, czy można? Ja miałem tak badane auto w 3 stacjach ( w tym jedna referencyjna). Wygląda to dość zabawnie gdy samochód próbuje wyskoczyć z rolek. Diagności robią mądre miny i jest OK. pozdrawiam wkar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 śmiesznie to mgło być jak przemielił by Ci przekładnie kątową albo tylni most, naszych samochodów nie powieno się badać na rolkach tylko na stacjach wyposażonych w takie płyty najazdowe , bo efekt na rolkach bedzie taki ze wjedzie przednią osią zablokuje hamulce a mechanizm dołączania uzna że przednia oś wpadła w poślizg i dołączy tył który jak tylko obróci kołami to mały pikuś gorzej jak coś się zwali w przeniesieniu napędu na tył . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 W Polsce stacja powinna posiadać urzdzenia certyfikowane przez ITS do pomiaru pojazdu z napędem 4x4.... z tego co wiem to ne ema ich za wiele. Jesli uszkodzą pojazd bo podjeli się badania, a nie posiadają sprzętu to można na drodze sądowej uzyskać odszkodowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 kiedyś jak kupiłem sobie CR-V to pojechałem na stację (PZM) gdzie robiłem przeglądy wszystkich osiek i pan mi powiedział że on mi nie sprawdzi bo się boi uszkodzić napęd tj. wjechał na rolki przodem i tym obrócił kołami od razu odpuścił i prosił mnie abym jechał do innej stacji PZM która ma takie płyty najazdowe . Tych stacji już trochę jest to są takie stacje gdzie zamiast rolek są płyty z blachy perforowanej zawieszone na czymś i najeżdzając na nia i hamując czujniki badaja siłe hamulców ta sama płyta słuzy do sprawdzenia zawieszenia w tedy rusza się na boki albo drży jak sprawdzaja amorki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Witam. To jakieś nieporozumienie. Nie mówimy przecież o badaniach na hamowni. Śmieszny jest moment wjechania na rolki napędzane do kontroli hamulców. Samochód od hamowania nie może się zepsuć ! Poza tym Murano nie jest przecież autem klasycznie 4 napędowym ( gdzie jest mechanizm różnicowy). Tylne koła dołączane są TYLKO przy ruszaniu i powolnej jeździe ( do ok.20km/h). I to przez sprzęgło wiskotycze. Awarie spowodowane mogą być WYŁĄCZNIE przez niesprawności układów napędowych. Tak, że nie ma co się przejmować. Pozdrawiam wkar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Bylem na przeglądzie i Pan diagnosta tylko zapytał: "cztery"? Odpowiedzialem, ze tak. I robil jakos tak, ze po jednym kole załączał rolki. Wszystko było bez żadnego problemu. W sumie, to przod chyba razem a tyl pojedynczo załączał. Poza tym sprawdzanie hamulców raczej robił na N, bo to rolki napędzają koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.