amigancik Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Witam, od pewnego czasu zaobserwowałem zwiększone spalanie, dziś sprawdziłem temperaturę w trasie swojego Qashqai-a i okazało się że nie przekracza 82 stopni. Czy to jednoznacznie termostat ? To qashqai z 2010r. więc temperaturę przedstawiają takie prostokąciki, których po zagrzaniu silnika zapala się 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 W jaki sposób mierzyłeś temperaturę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigancik Opublikowano 17 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 elm 327 po bluetooth, pozostałe parametry, jakieś kilkanaście pokazywał prawidłowo (prędkość, obroty itd.) więc wnioskuję że temperaturę silnika też pokazywał prawidłowo (znaczy nie prawidłową bo za niską) znaczy rzeczywistą Dziś w ASO Nissana powiedzieli mi że ten silnik w tym aucie tak ma... ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kontkret Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 No i moim zdaniem jest to calkiem sensown awartosc. Termostat to sprawdz sobie chocby termometrem, a nie probujesz znalesc uzsadnienie swojej decyzji o wymianie termostatu. Wymiana dobrego na lepsze nic tu nie pomoze. Zamiast doszukiwac sie problemu z termostatem pomysl o DPF_ie byc moze, albo w ogole zacznij o kwesti banalnych, czyli wymien filtr powietrza i paliwa (ja bym pewnie tez wymienil olej i filtr choc to nie jest konieczne przy zwiekszonym spalaniu) i zalej do tego jakas "siuwaks" do czyszczenia ukladu wtryskowego moim zdaniem najlepiej sprawdza sie Forte, albo liqui moly. Jak to zrobisz i dalej bedzie duzo wiecej palil to pojedz do kogos kto ma prawdziwy sprzet do diagnotyki i ktory potrzfi go uzywac i przejdzie chociaz caly drive cycle zanim ci cos powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigancik Opublikowano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Zadzwonilem do ASO Zaborowski Nissan Warszawa - tam uzyskalem informacje ze ten TYP TAK MA... Nie jestem zwolennikiem zalewania "siuwaksow"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kontkret Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Zadzwonilem do ASO Zaborowski Nissan Warszawa - tam uzyskalem informacje ze ten TYP TAK MA... Nie jestem zwolennikiem zalewania "siuwaksow"... Ten typ tak ma poniewaz po pierwsze to diesel, po drugie taka wartosc temp jest sensowna jakiejbys sie spodziewal? Zebys mial jakas skale porownawcza w Subaru Imprezie albo Foresterze turbo z tytulu bardzo kiepskiego rozkladu temperator w komorze silnika temperatura cieczy chclodzacej dochodzi do 98 stopni C! I mowimy tu o zwyklej jezdzie! Jak zaczniesz szarzowac to i 100 stopni zobaczysz! Po pierwsze o co powinienes zapytac przy jakiej temperaturze otwiera sie termostat - zgaduje ze pewnie gdzies w okolicach 70 stopni wiec temperatura jaka widzisz jest sensowna. Po drugie odnosnie nieladnie okreslonych "siuwaksow" a uzyles kiedys jakiegos sensownego? Nie mowimy tutaj o rewitalizerach, albo innych wspanialosciach ktore podnosza moc o 100KM, tylko o srodku do czyszczenia ukladu wtryskowego. Zdajesz sobie sprawe ze gdyby wszystkie byly badziewiami to szczegolnie w przypadku wtryskow common rail juz bys o tym wiedzial bo rozwalilyby potencjalnie wszystkie samochody do ktorych byly zalane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.