Gość Pythonek Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 witam wszystkich mam dosc powazny problem z silnkiem tzn poszla glowica i nie moge w poblizu znalezc dobrej w znosnym stanie zastanawiam sie nad zmiana silnika ale czy bedzie bez problemu pasowac i czy oprucz silnika nie bede musial czegos zmieniac dodam ze mam sunny 90 n13 silnik to e16i a chce wladowac diesla 2.0 lub ewentualnie jezeli to duzy problem to 1,7 albo jakis silnik duzo nowszy benz powiedzmy 1.4 16 z almery raczej chodzi o oszczednosc niz power z gory dzieki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 do diesla będą spore zmiany łącznie z elektryką. Wszystko da sie zrobić to tylko kwestia ceny. Jak chcesz nowszy silnik to potrzebujesz wszystko od modułu sterowania po skrzynię prawdopodobie i przeguby. W tych modelach był chyba montowany silnik cd17 może taki będzie pasował bez poważniejszych zmian (elektryka napewno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Mam caly silnik do Twojego samochodu GA16i na jednopunkcie za symboliczne pieniadze... naprawde. W calosci oddam Ci go za grosze. Bedziesz mial kupe czesci na zapas. Jezeli jestes zainteresowany daj znac na PW albo zadzwon 605-397-948 Dodam ze silnik jest z N13 z 1990 wiec chyba idealnie bedzie pasowal do Twojego bolida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 zwias z przodu też chyba trzeba by zmienić silnik 2.0D nie jest cięższy?trochę dużo tego będziesz miał oszczędności dopiero po niezłym przebiegu za nim to na siebie zpracuje,coś tak jak z gazem mało robię kilometrów to się w gaz nie pcham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Przeglądałem dane katalogowe oto pozostałe różnice: - sprężynach przednie są o 0.5 mm grubsze i trochę wyższe - mamy inne hamulce (17 mm większa średnica z przodu i tarcze + korektory z tyłu) - skrzynia biegowa ma inne przełożenia - jest większa chłodnica (na 2 wentyl.) - inne przeguby - stabilizator wykonany jako pręt pełny a nie rurka - o 4 mm większa średnica tłoczyska w amortyzatorach - inna pompa hamucowa - inny alternator, rozrusznik i większy akumulator - inne zegary na tablicy rozdzielczej - inna instalacja elektryczna - inny moduł montowany do zbiornika paliwa - dodatowy przewód paliwowy i pompka ręczna z filtrem - inny układ dolotowy powietrza z 2 tłumikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Olaboga! Juz chyba pythonek bedziesz szukal takiego samego jak ma tyle ze u gebelsow bo tam mozna to kupic za psie pieniachy... Swapik na 2.0D odpada... na 1.7D tez lepiej sie nie zapedzac... lepiej kupic agregat e16i albo calosc na kolkach z takowym agregatem i jeszcze kupe klamotow bedzie do kolekcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Fakt. Najtaniej wyjdzie kupić takiego samego nawet na części i zamienić silniki. Według mnie najtaniej takiego nissanka to dostaniesz w Anglii albo Irlandii. Jak jest kierownica nie z tej strony i trzeba ciąć ścianę grodziową żeby zarejestrować (jak w sunnym) to nikt sie tego nie podejmuje i cena tych aut nie jest sztucznie windowana w górę, jak w rajchu za normalnego. Sporo takich w super stanie stoi w kraju na szrotach. Z drugiej strony sporo tego co napisałem na temat różnic można sobie darować, bo to są tylko drobne zmiany ze względu na większą masę silnika. Gdyby wstawić tam lżejszy silnik CD17, poza koniecznymi zmianami do sterowania podgrzewaniem i układem paliwowym, można by pozostawić resztę bez zmian. Technologicznie silniki te niewiele sie różnią poza mocą (np. wtryskiwacze są te same). Poza tym chyba nawet blok jest podobny co w 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.