Gość bochen Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Witam, Od dłuższego czsu razem z moim mechanikiem walczę z moja primerką bo bardzo ciężko zapala na ciepłym silniku. Na zimnym nie ma raczej większego problemu prawie że od ręki ale jak się rozgrzeje silnik i po wyłączeniu postoi kilkanaście minut to żeby go zapalić muszę nawet kręcić 8 sekund. Założyłem nawet drugą pompę wtryskową ale to nic nie dało. Szukałem na forum ale tylko znalazłem jeden post w którym ktoś napisał o zapowietrzaniu się silnika. Proszę o jakieś konkrety co mamy sprawdzić gdzie szukać usterki. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzida Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 sprawdzałeś świece? Ile masz nabiegane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 sprawdzałeś świece? Przecież pisze że dizel... :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzida Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Przecież pisze że dizel... Nie wiesz że w dieslu są świece................nazywają się żarowe. Zastanów się zanim coś napiszesz :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Swiece podejrzewam, ze w tym przypadku nie maja nic do rzeczy.Jesli na zimnym pali dobrze, to na cieplym i tak swiece krocej grzeja, a poza tym na cieplym bez grzania siwec powinien odpalac. Ale sprobuj na cieplym silniku podgrzac 2 razy swiece, tzn. zalaczyc stacyjke i wylaczyc i nastepnie ponownie zalaczyc i dopiero odpalac i napisz jak wtedy odpala. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Wydaje mi sie że świece mają tutaj duże znaczenie. Bochen przed odpaleniem na ciepłym silniku podgrzej świece ale podłączając dodatkowy przewód zasilający od akumulatora do świec żarowych na kilka sekund i wtedy zakręć rozrusznikiem, jeżeli zaskoczy odrazu to winny tego stanu rzeczy będzie czujnik temperatury płynu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bochen Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Przbiegu ma sporo moze nawet ze 350 tys. co prawda świec to jeszcze nigdy nie sprawdzałem bo jak pisałem w największe mrozy po kilkakrotnym podgrzaniu palił od ręki ale rano zobaczę ten myk z kablem dla świętego spokoju. A co jest z tym zapowietrzaniem silnika może tu leży coś na rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Z zapowietrzaniem to chodzilo o to, ze jak jedziesz i samochodl nagle gasl, a pozniej z kluczyka po jakims czasie odpalal i bylo podejrzenie ze czyms sie przewody zapychaja i sie silnik zapowietrza. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Przbiegu ma sporo moze nawet ze 350 tys. co prawda świec to jeszcze nigdy nie sprawdzałem bo jak pisałem w największe mrozy po kilkakrotnym podgrzaniu palił od ręki ale rano zobaczę ten myk z kablem dla świętego spokoju. A co jest z tym zapowietrzaniem silnika może tu leży coś na rzeczy? Daj koniecznie znać jak poszło. Ja miałem ten sam problem i najprawdopodbniej trafiłeś na wątek, w którym był poruszany. Niestety u mnie było wszystko OK - świece, wtryskiwacze, układ szczelny. Objawy ustąpiły po zalaniu V-Power disel. Niestety oprócz tego, że teraz odpala na ciepłym silniku bez problemu mniej nie pali. Poprawy upatruję też w tym, że teraz temperatura powietrza jest niższa niż w lato i silnik szybciej mi stygnie (co widzę nawet po 15 minutach na wskaźniku temperatury). Zobaczymy co będzie jak mrozy przyjdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 U mnie jest podobnie, to znaczy ciepły silnik musze dłużej pokręcić 2-3 sekundy, a zimny zapala po pierwszym obrocie wału. Almera mojego ojca z takim samym motorem zachowuje się podobnie. Co do zapowietrzania, to skutki widać zarówno jak motor jest zimy i gorący. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 u mnie zupełnie odwrotnie na ciepłym rozruch trwa ponizej sekundy... ale zwróc uwage na: (domniemam) zobacz jakie masz obroty jak zapalisz zimny i jak zapalisz ciepły silnik byc może masz tak wyregulowany układ zimnego rozruchu silnika (z tyłu za pompą regulacja) że jak silnik sie nagrzeję układ ten daje za niskie obroty do rozruchu kiedy jest juz ciepły łatwo to sprawdzic wciskając lekko gaz przy rozruch na ciepłym silniku jak pali ok to ...może to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 U mnie ten układ nie bardzo działa, chyba zepsuł sie ten siłowniczek termiczny bo prawie wogóle nie rusza sie tłoczek. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Zajrzyj do tego tematu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#106040 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.