ben3 Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Widać na polskich drogach, że popularność SUVów jest coraz większa. Widać to nie tylko na polskich, ale i zagranicznych drogach. Kiedyś SUV kojarzył się z paliwożernym silnikiem i trudnymi do manewrowania gabarytami. Aktualnie wygląda to zupełnie inaczej. Widać, że i Skoda zauważyła ten trend i wyszła na przeciw oczekiwaniom z modelem Kodiaq: http://www.skoda-auto.pl/modele/kodiaq Jak wam się podoba ten model? Czy dobry konkuretn dla np Nissan QQ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Prędzej dla x-traila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Skoda szkoda czy jak to się nazywa ... lipa jak wszytkie VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben3 Posted October 26, 2017 Author Share Posted October 26, 2017 Dziwne, bo popularność aut tej marki w naszym kraju jest naprawdę duża Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 W usa jest odejscie od vw, auta maja srednie opinie, podobnie jak nissan, Daleko vw do toyoty czy hondy audi niezle sobie radzi ..... na rynek usa ma wejsc skoda .... W polsce to jakis fanatyzm vw chyba, auto marzen? Czy cos sie zmienilo? Kiedys bylo tak, ze najbardziej poczytne czasopismo motoryzacyjne AutoSwiat wypaczalo a moze bardziej kreowalo testy na korzysc koncernu VW, nie wiem jak teraz ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Kiedys bylo tak, ze najbardziej poczytne czasopismo motoryzacyjne AutoSwiat wypaczalo a moze bardziej kreowalo testy na korzysc koncernu VW, nie wiem jak teraz ? Teraz jest tak samo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 Auto Świat to przedruk z niemieckiego Auto Bild... wiec promują swoje...swoją droga VW był w miare dobry 20-25 lat temu.. teraz to lipa .. wszyscy znają problem y TSI / TFSI ...jak i padające głowice w słynnych 1,9 TDI... inny problem jest taki ,że do Polski trafija w duże ilośći szrot z przebiegami 300 000 i więcej.. po przekroczeniu magicznej granicy cud się zdarza i pojazy mają połowe przebiegu. Nie mniej..to pojazdy dla ludu jak sama nazwa to określa... nie za tanie, ale też i nie za drogie. Fenomenu uwielbienia passata itp w Polsce nie rozumiem.. kiepska jakość, awaryjne jednsotki napędowe i przekładnie plus pełno drobiazgów, które nawajają a ludzie dalej szukają tego badziewia. W segmencie marek nie premium jest wiele innych ciekawszych propozycji ... nawet Nissan z QQ może się okazać ciekawszą propozycją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben3 Posted November 3, 2017 Author Share Posted November 3, 2017 OK, a jeździłeś już tym autem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkek1912 Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 (edited) Edit. Tego postu proszę nie traktować jako miarodajną opinię. Ja jeździłem. 15 km się przejechałem, ale mogę więcej bo to auto generalnie w rodzinie. Dla mnie nic szczególnego. Jak bym miał 100 i więcej tysięcy na pewno kupiłbym coś innego. Auto szpetne. A co do silnika fsi/ tsi czy tfsi to w sobotę szłyszałem rozmowę dwóch gości o służbówkach w ich firmach. Jeden mówił, że taki pasacik u nich to miał silnik do wymiany po 50kkm, a drugi skrzynię po ok. 70. Na wymianie opon w sobotę też jakiś gość mówił, że u nich auto z tym 1,4 miało silnik do wymiany po niecałych 200. Jak na samochody, które mają opinie dobrze spasowanych, z lepszych materiałów i solidnych to coś często się słyszy o poważnych awariach. U mnie w bloku też już jeden sąsiad wyleczył się z vw, a miał nówke z salonu, jest też drugi na horyzoncie co się waha, ale ciągle narzeka że cos się psuje. Sąsiadka wymieniła niedawno golfa na hybrydową yariskę. Ostatniej zimy miałem ubaw jak jadąc do Miechowa oglądałem kilka tdików nie mogących odpalić na lekkim mrozie. Co jadę do teścia autostradą A4 to zawsze się zdarza co najmniej jedno vw/ audi na lawecie. Psa raz wyprowadzałem to pod sasiednim blokiem w lecie gość płakał do telefonu gadając z serwisem, że jego hiper super A6 nie odpala i nie może na rowery pojechać i nie był to akumulator. Może ktos mnie uznac za gawdziaża fantastę, ale widziałem już mnóstwo przypadków jak te cuda made by vag padają jak muchy i mówię o stosunkowo nowych lub calkiem nowych autach. Te sprowadzone z reichu pomijam bo to juz jest totalna komedia i żenada w jednym. W ogóle mam alergię na vw, m.in. przez wielu pyszalków, właścicieli vw/ audi których spotkałem na swojej drodze w życiu Edited November 6, 2017 by tomkek1912 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borge Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 jak i padające głowice w słynnych 1,9 TDI... Fenomenu uwielbienia passata itp w Polsce nie rozumiem.. kiepska jakość, awaryjne jednsotki napędowe i przekładnie plus pełno drobiazgów, które nawajają a ludzie dalej szukają tego badziewia. W segmencie marek nie premium jest wiele innych ciekawszych propozycji ... nawet Nissan z QQ może się okazać ciekawszą propozycją. cos Ci sie pomylilo, jednostka silnikowa 1,9 tdi nie jest wolna od wad ale to akurat nie w niej pekaly glowice ale w 2.0 tdi VW w Polsce ze wzgledu na swoja ilosc jest autem dobrze rozpoznanym przez mechanikow, rowniez dostepnosc czesci i ich cena jest na przyzwoitym poziomie, stad bierze sie 'fenomen' tej marki w Polsce Nissan nigdy nie byl i nie bedzie dla znakomitej czesci uzytkownikow ciekawa propozycja na rynku motoryzacyjnym a biorac pod uwage wyposazanie aut tej marki w modelarskie (czytaj downsizingowe) silniki dlugo jeszcze nie bedzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Jeździłem w piątek "kodiaqiem" w wersji 7 osób 2.0tdi 170KM w dość fajnym zestawieniu ( fotele alkantara+ boki ecoskóra ale bez elektryki) i powiem ze fajnie jeździ, ale cena w tym zestawieniu to było 173k więc tanio nie jest. A i za październik wynik sprzedaży kodiaqa rozczarowuje: https://www.samar.pl/__/3/3.a/95988/TOP50-modeli-polskiego-rynku-w-październiku--Trwa-walka-o-prymat.html?locale=pl_PL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkek1912 Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Widać, że poza qq Nissan to raczej średnio sobie radzi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 cos Ci sie pomylilo, jednostka silnikowa 1,9 tdi nie jest wolna od wad ale to akurat nie w niej pekaly glowice ale w 2.0 tdi VW w Polsce ze wzgledu na swoja ilosc jest autem dobrze rozpoznanym przez mechanikow, rowniez dostepnosc czesci i ich cena jest na przyzwoitym poziomie, stad bierze sie 'fenomen' tej marki w Polsce Nissan nigdy nie byl i nie bedzie dla znakomitej czesci uzytkownikow ciekawa propozycja na rynku motoryzacyjnym a biorac pod uwage wyposazanie aut tej marki w modelarskie (czytaj downsizingowe) silniki dlugo jeszcze nie bedzie Nie pomyliło.. siedze w tym biznesie od wielu lat i mam pewne pojęcie o tym co mówię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.