papa_bizkit Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Witam Na badaniu technicznym wyszła roznica w sile hamowania tylnich hamulcy, w sumie dość duża. prawa strona marna, dodatkowo przy cofaniu slychać pisk. jakies przyczyny i co tam mozna z tym zrobic. Z tyłu są bębny. aha ręczny oki, bierze równo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Skoro ręczny bierze równo sprawdzeniu poddał bym tłoczek, pewnie się przypiekł deczko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 26 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 z tyłu są bębny. a piszczy to jednak z przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Przednie tarczowe piszczą bo taka ich uroda, tym się nie przejmuj, da się z tym żyć, ale jeśli Cię denerwują to wymień na takie z wysokiej półki, powinny przestać piszczeć. Co do nierównomiernego brania tylnych patrz post nr 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 27 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 to jest tam jakis tloczek? a piszczy bez naciskania hamulca, pewnie cos trzyma. pewnie trzeba zdjac zacisk i wyczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Dobrze kombinujesz, pewnie coś trzyma i dlatego piszczy a tłoczki są zarówno z tyłu jak i z przodu, przecież nie wkładasz patyka by zahamować tylko naciskasz na pedał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Z przodu masz zaciski chamulcowe wyposażone w tłok wypychany płynem hamulcowym z tyłu zaś masz cylinderki chamulcowe wyposażone w dwa tłoczki ze względu na układ bębnowy wyposażony w szczęki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Z przodu klocki mają sygnalizator zużycia i to właśnie ma piszczeć podczas cofania, wymień klocki. Z tyłu wyczyść bębny i szczęki z zalegającego pyłu, sprawdź czy niema wycieku z cylinderka lub mostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.