papa_bizkit Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Witam Na badaniu technicznym wyszła roznica w sile hamowania tylnich hamulcy, w sumie dość duża. prawa strona marna, dodatkowo przy cofaniu slychać pisk. jakies przyczyny i co tam mozna z tym zrobic. Z tyłu są bębny. aha ręczny oki, bierze równo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TESTER 1956 Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 Skoro ręczny bierze równo sprawdzeniu poddał bym tłoczek, pewnie się przypiekł deczko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papa_bizkit Posted October 26, 2017 Author Share Posted October 26, 2017 z tyłu są bębny. a piszczy to jednak z przodu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TESTER 1956 Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Przednie tarczowe piszczą bo taka ich uroda, tym się nie przejmuj, da się z tym żyć, ale jeśli Cię denerwują to wymień na takie z wysokiej półki, powinny przestać piszczeć. Co do nierównomiernego brania tylnych patrz post nr 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papa_bizkit Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 to jest tam jakis tloczek? a piszczy bez naciskania hamulca, pewnie cos trzyma. pewnie trzeba zdjac zacisk i wyczyścić Link to comment Share on other sites More sharing options...
TESTER 1956 Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Dobrze kombinujesz, pewnie coś trzyma i dlatego piszczy a tłoczki są zarówno z tyłu jak i z przodu, przecież nie wkładasz patyka by zahamować tylko naciskasz na pedał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
łysy Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Z przodu masz zaciski chamulcowe wyposażone w tłok wypychany płynem hamulcowym z tyłu zaś masz cylinderki chamulcowe wyposażone w dwa tłoczki ze względu na układ bębnowy wyposażony w szczęki Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkaspaw Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 Z przodu klocki mają sygnalizator zużycia i to właśnie ma piszczeć podczas cofania, wymień klocki. Z tyłu wyczyść bębny i szczęki z zalegającego pyłu, sprawdź czy niema wycieku z cylinderka lub mostu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.