woland357 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Mam P11 2.0 131km z 97r przed liftem. Nie wiem czy to przypadek ale światła mijania padły po podłączaniu przyczepki w której gniazdo zasilania świateł mogło być uszkodzone.przednie światła są ok. Tylko tylne mijania nie działają.bezpieczniki przy akumulatorze są w porządku.sprawdzalem gniazdo bezpieczników miernikiem i napięcia nie ma tylko na bezpiecznikach rrdev. Wnioskuję zatem że to tylne światła mijania. Dodam że od kiedy kupiłem nie działają mi halogeny pomimo że bezpieczniki i żarówki są ok. Pierwszy bieg wycieraczki chodzi jak chce czasem pióra wykonają pełny cykl czasem zatrzymują się gdzieś w połowie za każdym razem inaczej. Priorytetem są oczywiście te tylne światła.jedyne co mi przychodzi do głowy to przełącznik zespolony. Też tak myślicie? Wymontowanie go już nawet. I szukam drugiego na allegro.wygladaja tak samo.tylko numery seryjne się trochę różnią.teraz pytanie czy każdy będzie pasował czy może jednak nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Nie za bardzo rozumiem: nie masz tylnych świateł a masz przednie ( przy braku napięcia na bezpiecznikach) ?? Co do braku czasówki przednich wycieraczek, to najprawdopodobniej nadmiar smaru w silniczku wycieraczek dostał się na ślizg, wypracowały się ścieżki lub skorodowały blaszki stykowe, powodując stany nieustalone (musisz roznitować silniczek - gdzieś był opis na forum). Halogeny czy światła p/mgielne? Sprawdzałeś przekaźnik, obecność napięcia na żarówkach po właczeniu świateł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woland357 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Skupmy się na temacie tych świateł mijania. Mam halogeny i nie sprawdzałem na nich napięcia. Widocznie te bezpieczniki co nie ma tam prądu są od tylnych świateł mijania. Skupmy się na temacie tych świateł mijania. Mam halogeny i nie sprawdzałem na nich napięcia. Widocznie te bezpieczniki co nie ma tam prądu są od tylnych świateł mijania.przekaznika też nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Nie ma czegoś takiego jak tylne światła mijania. Napięcie na żarówkach tylnych świateł pojawi się z chwilą przełączenia manetki w 1 (pozycyjne) lub 2 położenie - styki położenia 1 i 2 dla tylnych świateł w manetce są ze sobą zwarte (niezależnie od położenia kluczyka stacyjki i jest brane bezpośrednio z akumulatora poprzez bezpiecznik nr 34 (15A) w komorze silnika) . Na początek sprawdź ten bezpiecznik oraz obecność napięcia i masy na stykach żarówek tylnych świateł. Mogły spalić się żarówki przy zwarciu w gnieździe przyczepki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woland357 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Aha czyli jakby była awaria przełącznika to bym nie miał przednich i tylnych świateł? Jak się nazywa konkretnie ten 34 bezpiecznik. Bo na skrzynce nie ma numeracji.sprawdze jeszcze ale wydaje mi się że wszystkie bezpieczniki mam dobre Dobra ja zarazykuje z tym przełącznikiem. Tylko mi powiedzcie czy każdy od primery będzie pasował. Bo na allegro wyglądają tak samo tylko numery seryjne różnią się od siebie nieznacznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Manetka to zespół styków w różnej konfiguracji - po przełączeniu w poz. 1 lub 2 zawsze powinna być pozycja tył i przód. Wydaje mi się, że nie sprawdzasz tego bezpiecznika co potrzeba. Dla benzyny prawdopodobnie masz skrzynkę jak niżej. Niezależnie od skrzynki małe bezpieczniki liczy się od dołu, tu: nr 30/15A - AUX POWER, nr 31/15A - H/LAMP LH, nr 32/15A - H/LAMP RH ..... nr 34/15A - TAIL Sprawdz napięcie na nim - ma być nap. baterii. Jeśli brakuje, to będzie to o czym myślę. Możesz sprawdzić też na manetce obecność nap. +12V na pinie 11 (wejście od bezpiecznika nr 34 - kolor czarno/czerw.) i jej sprawność dla tylnych świateł - po przełączeniu ma być napięcie na pin 12 (różowo/czarny lub czerwono/niebieski - w zależności od wyposażenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woland357 Opublikowano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Bardzo dziękuję za pomoc. Właśnie ten bezpiecznik tail był przepalony.wrocily mi światła pozycyjne z tyłu i z przodu jak również podświetlenie zegarów. Mam jeszcze problem prawdopodobnie z alternatorem. Bo kolega mi sprawdzał napięcie to było trochę za wysokie. Dodam jeszcze akumulator mam gołym okiem za mały. Bo jest chyba 42ah. A powinien być około 60ah. Problem jest taki że delikatnie migają mi kontrolki na desce i chyba nawet trochę światła.nie wiem czy to wina za małego akumulatora czy zużytego alternatora który delikatnie przeładowuje Czy mam odnośnie tego założyć osobny temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 OK . Masz wiadomość w skrzynce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.