Juchas Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam . Pytanie dotyczy zmiany amortyzatorow na +2cale ale zostaje przy sprzezynach ori plus podkładki, ze względu na to ze sprężyny akcesoryjne są dużo bardziej twardsze . No i mam pytanie czy muszę przy tym obniżasz skrzynie i zmieniać drążek ? Spotkałem się z opiniami ze bez modyfikacji samochód wpada w wibracje a inni mówią ze bez ruszania czegokolwiek przy takim lifcie jest Oki i śmigają już kilka lat . Proszę o opinie . Będę rozbierał mojego maluszka do zera i chciał bym zrobić to raz a dobrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 To zależy Przy długim nie zawsze trzeba opuszczać belkę skrzyni przy krótkiej ramie niebezpiecznie zwiększają się kąty pracy wału (-ów) Belka jest mocowana od spodu łap, teoretycznie podkładki/dystanse powinny wystarczyć ... oczywiście dłuższe śruby o odp. twardości Ale ... zwróć uwagę na tylną ścianę silnika, czy nie zacznie opierać się o gródź kabiny no i wiatrak wiskozy względem obudowy chłodnicy musisz obserwować. Jeszcze główny przewód hamulcowy, od ramy do przedniego mostu (może trzeba będzie go "uwolnić" z jakiejś zapinki z tyłu nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juchas Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Dzięki kolego za odpowiedz. Mówisz o wiatraku i silniku żeby nie obcierał . Ale ja nie robię bodylit tylko zawieszenia . Wiec z góra nic się nie zmieni a opuszczając 1,5 cm skrzynie to raczej nie będzie ocierać nigdzie . Bardziej chodzi mi o reduktor i wały napędowe .dodam jeszcze ze to krótki y61 Edytowane 4 Listopada 2017 przez Juchas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 No wiem Ale silnik tworzy jeden zespół ze skrzynią i reduktorem a przez to poduszka skrzyni jest jego 3-im punktem podparcia, kumasz? Jeśli opuścisz tylko o 1,5 cm to nie będzie problemu ale gdyby więcej to poobserwuj odległość między silnikiem i grodzią (fobiłem krótkiego parcha) ... robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juchas Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Wiec powiedz mi ile mam opuścić żeby wszystko było Oki ? Doradź co i jak. Mówisz ze motales trochę wiec masz pojęcie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) Po kolei: (silnik, poduszka skrzyni przed pasem - przyjmijmy że na każdy opuszczony 1cm tył silnika zbliży się do grodzi o 0,5cm wiatrak wiskozy, jeśli nie wchodzi głęboko w osłonę to nie będzie z nim problemu ale intercooler nie będzie pasował w otwór w masce - podobno można tam jakieś gumki wyregulować) (tutaj na springach +2" ale bez ciężaru budy, powiększ zdjęcie i zobacz kąty krzyżaków) (tak stoi po lifcie zawiasu o 2") (tylny wał po opuszczeniu budy) Robiłem ramę bo po wrzuceniu tych springów +2" tylne kielichy wbiły się w podłogę - standart Tak więc poskładałem to później do kupy i było ok Ale z czasem wyszły jakieś wibracje, ja już nie miałem czasu więc kumpel sam opuścił belkę o 2cm niby przerwa między grodzią a silnikiem jeszcze była Wibracje od krzyżaków ustały, ale na zimnym silniku intercooler wpadał w rezonans i napitalał o maskę ... no bo nie zgrywał się z uszczelką. Ot, cała historia Edytowane 5 Listopada 2017 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juchas Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Dzięki za wyczerpująca odpowiedz. Wiele mi to pomoże . A tak na marginesie to mam identycznego patrola te same kolory tez podniesiony dach te same felgi , progi . Tylko gumy mam kobry . Wiem ze to nie na temat ale powiedz mi jeszcze jakie są problemy ze zdjęciem budy. I co po takim zabiegu trzeba wymienić ? Bo raczej z węży hamulcowych nic nie zostanie wiec pierwsze co mi przychodzi na myśl . Podrzuć temat jak to wyglada , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Nie no, musisz poczekać aż temat o podnoszeniu parcha Pretora uruchomię Na razie jest tylko tytuł Ale dobra wiadomość jest taka że jesteś pierwszy w kolejce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juchas Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Pierwszy w kolejce? Nie czaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 A teraz ? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/108780-patrol-y61-pretora-od-go%C5%82ej-ramy-vvi2016-fotorelacja/?do=findComment&comment=1186569 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.