markus351 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Po mieście przy łagodnej jeździe nie ma oznak ale juz przy 80 km jak chce mocno przspieszyc to słychać w podłodze głośne stukanie (takie bicie tuk tuk tuk z dużą częstotliwością) jak zwolnię to ustają, gdybym nie zwolnił to przenoszą się drgania na cały samochód. Ostatnio dla sprawdzenia mocno przyśpieszyłem na drugim biegu do 3000 tys obrotów i też pojawiły się te stuki. Wahacze są ok, poduszki ok, sprawdzalem zawieszenie na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Byłem u mechanika i tez nic nie znalazł. Może to przypadek ale tydzień wcześniej wymieniałem osłony przegubów zewnętrznych a kilka dni wcześniej jechałem pod górę mocno obciążony i mi zgasł aż mocno szarpneło i jak ruszyłem to trochę sprzęgłem przytrzymałem i mocno śmierdziało przez godzinę. Kolejny mechanik powiedział że jest mały luz i to może być podpora wału. Nie był do końca przekonany. Nie podjął sie naprawy. Wizyta w ASO dopiero za 10 dni bo teraz sezon wymiany opon i nie mają terminów. Fajnie by było mieć jakieś koncepcje przed wizytą Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Po mieście przy łagodnej jeździe nie ma oznak ale juz przy 80 km jak chce mocno przspieszyc to słychać w podłodze głośne stukanie (takie bicie tuk tuk tuk z dużą częstotliwością) jak zwolnię to ustają, gdybym nie zwolnił to przenoszą się drgania na cały samochód. Ostatnio dla sprawdzenia mocno przyśpieszyłem na drugim biegu do 3000 tys obrotów i też pojawiły się te stuki. Wahacze są ok, poduszki ok, sprawdzalem zawieszenie na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Byłem u mechanika i tez nic nie znalazł. Może to przypadek ale tydzień wcześniej wymieniałem osłony przegubów zewnętrznych a kilka dni wcześniej jechałem pod górę mocno obciążony i mi zgasł aż mocno szarpneło i jak ruszyłem to trochę sprzęgłem przytrzymałem i mocno śmierdziało przez godzinę. Kolejny mechanik powiedział że jest mały luz i to może być podpora wału. Nie był do końca przekonany. Nie podjął sie naprawy. Wizyta w ASO dopiero za 10 dni bo teraz sezon wymiany opon i nie mają terminów. Fajnie by było mieć jakieś koncepcje przed wizytą Pozdrawiam Jaki silnik bo nie widzę w opisie (pisze z telefonu). Jak diesl to moze dwimasa? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Po mieście przy łagodnej jeździe nie ma oznak ale juz przy 80 km jak chce mocno przspieszyc to słychać w podłodze głośne stukanie (takie bicie tuk tuk tuk z dużą częstotliwością) jak zwolnię to ustają, gdybym nie zwolnił to przenoszą się drgania na cały samochód. Ostatnio dla sprawdzenia mocno przyśpieszyłem na drugim biegu do 3000 tys obrotów i też pojawiły się te stuki. Wahacze są ok, poduszki ok, sprawdzalem zawieszenie na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Byłem u mechanika i tez nic nie znalazł. Może to przypadek ale tydzień wcześniej wymieniałem osłony przegubów zewnętrznych a kilka dni wcześniej jechałem pod górę mocno obciążony i mi zgasł aż mocno szarpneło i jak ruszyłem to trochę sprzęgłem przytrzymałem i mocno śmierdziało przez godzinę. Kolejny mechanik powiedział że jest mały luz i to może być podpora wału. Nie był do końca przekonany. Nie podjął sie naprawy. Wizyta w ASO dopiero za 10 dni bo teraz sezon wymiany opon i nie mają terminów. Fajnie by było mieć jakieś koncepcje przed wizytą Pozdrawiam Sugeruje dobrze "obejrzeć" przeguby wewnętrzne. Z tego co piszesz, to problem pojawia się w trakcie przyspieszania a znika po puszczeniu gazu. Takie objawy daje uszkodzony krzyżak w przegubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus351 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Diagnoza to uszkodzony przegub wewnetrzny. Do wymiany półośka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 No to trafiłem !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECH0TNIK PL Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 No super !. U mnie pojawia się stłumiony odgłos podobny do pracy lokomotywy parowej takie du dudu. Dzieje się to między 2 tys. a 3 tyś obrotów na II i III biegu ASO nic nie słyszy , bo fakt to trzeba chcieć usłyszeć ... a nie robić przegazówki I, II, III bieg i 100 kmh. Może ktoś też się z tym spotkał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.