Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

oswietlenie n14


Gość Vaiu

Rekomendowane odpowiedzi

takie jak do postojowek 5W5 ale 3,2 W!!! orginalnie sa zarowki z niebieksimi kapturkami stad biale podswietlenie. ja na zarowki zalozylem pomaranczowe kapturki i mam podswietlenie a'la w komorkach z poprzedniej generacji. widac doskonale w nocy i nie razi w oczy.jak bedziesz zmienial i jak razi Cie kontrolka dlugich kup dodatkowy (jesli nie bedziesz zmienial koloru podswietlenia - ale i tak ciezko go zdjac bez uszkodzenia) niebieski kapturek i zaloz dodatkowo drugi, to zalatwi sprawe. to sa trzy zarowki w oprawkach ktore sie "wkreca/wykreca", musisz zdemontowac konsole srodkowa,odciagnac plastk woklol lewarka, odkrecic zegary i albo uzywajac malych delikatnych rak "wymacac" oprawki albo wyjac zegary odczepiajac wtyczki z tylu i ewentualnie jak masz gaznik odczepiajac linke predkosciomierza wyjac calosc - wtedy znacznie wygodniej sie to robi.

 

pozdrawiam

slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

co do zegarow, jaka masz wersje? z obrotomierzem czy bez? ja mam bez i potrzebne byly dwie W5W ledowe stożkowe w kolorze niebieskim i jedna T5 do elektronicznego zegara :) co do podswietlenia sterowania nawiewu potrzebna jest jedna W5W, a w przyciskach do ogrzewania tylniej szyby i swiatel przeciwmgielnych potrzebne so zwykle malutkie na oko o srednicy 1,5-2mm zaroweczki czy co to, z normalnymi wypuszczonymi "włoskami"- drucikami, troche jest z tym zabawy a kolory zbytnio nie zmienilo :D dopiero jak pomalowalem ten plastik, to koleczko swiecace niebieskim markerem to juz predzej swiecilo na niebiesko :)

 

co do dobrania sie do licznika to najpierw rozbierasz panel srodkowy, pod nim na samej gorze masz bodajze 2 sruby od calego tego plastiku poczawszy od srodkowego nawiewu do nawiewu kierowcy, pozniej odkrecasz 2 sruby u gory plastiku nad licznikiem, 2 pod licznikiem jeden po 1str kiery druga po 2 stronie kiery pozniej wyciagasz ruchome czesci nawiewu srodkowego jak i kierowcy, nad nimi u gory miedzy tym plastikiem a deska rozdzielcza sa 3 zatrzaski, jeden nad nawiewiem kierowcy i dwa nad nawiewiem srodkowym, wydzierasz caly ten plastik przedni :D a pozniej juz widzisz tylko sruby mocujace juz sam licznik :D a pozniej to juz zalezy czy masz predkosciomierz czy nie czy na lince czy nie itp.. ja nic nie odpinalem udalo mi sie tam wlozyc palce i wymienic te zarowki :D wymienilem w liczniku, panelu srodkowym i podswietlilem sobie kratki maskujace przednie glosniki.. efekt ladny bez tzw. wiejskiego tjuningu czy robienia z auta statku kosmicznego osob pozaziemskich :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja do tego bym dopowiedzial ze lepiej jest odkrecic linkie predkosciomierze i wszystko ladnie wyjdzie ja tak zrobilem i zajelo to krocej niz robienie wszystkiego na dotyk i lepiej zalozyc diody :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość mariuszp1979

Nie bardzo rozumiem - wyjmujemy całą górną półkę (aż po szybę) czy plastik który jest na kierownicą, a pod zegarami ? (u mnie na nim jest sterowanie lusterek i jasności podświetlenia) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariuszp1979, jak poluzujesz ten plastik ze sterowaniem lusterek z zaczepów to sięgniesz za niego zeby odczepić kostki

a plastik o którym piszą chłopaki jest tylko wokół liczników, ten do szyby zostaw w spokoju :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...