Zolwik_Tuptus Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Cześć. Ulepiłem właśnie coś takiego: Brakuje mi kompresora (który będzie pod maską) i sprawa załatwiona 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saydack Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 brawo! także mam w planach coś takiego na tył pickupa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Szacun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zolwik_Tuptus Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Saydack, potestuję (a przede wszystkim założę kompresor pod maską) i zobaczymy. W razie czego na moich błędach się pouczymy Dawaj info jakbyś potrzebował cokolwiek wiedzieć, co zepsułem Thudner - dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saydack Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Na pewno zadzwonię przed montażem i czekam na relację Hubert kiedyś montował poduszki w miejsce odbojów z tyłu - pewnie jakimiś radami i przemyśleniami może wspomóc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissterr Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 Hmmmm....może to by przestało tak bujać tym długim dyliżansem. Sprężyny skrętne i spiralne Eibach trochę pomogły ale nadal kołysze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zolwik_Tuptus Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 Chyba wiem, o którym bujaniu mówisz. Narazie zorbiłem 50 km z ciśnieniem 0,5 bara (podniosło tył niezaładowanego auta o 1 cm) i jest lepiej. Tzn jest stabilniejszy. Zobaczymy jak dalsze testy. Ostatni element układanki - kompresor z Juli (jednotłokowy) Podłączony bezpośrednio do dodatkowego akumulatora zapierdziela jak królik po koksie (przez zapalniczkę musza być spore straty) Niestety nie utrzymywał ciśnienia więc musiałem dac dodatkowy zawór odcinający. Ma także szybkozłączkę, aby dało się go odłączyć i zastąpić pneumatyke wężem do pompowania kół. Całość przeróbki około 1000 zł (licząc nawet zakup peszli i przewodów) Teraz zaczynamy testy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted December 2, 2017 Share Posted December 2, 2017 szacun inspirujesz mnie co chwila do przejścia na błotną stronę mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zolwik_Tuptus Posted December 3, 2017 Author Share Posted December 3, 2017 W Twoim przypadku mogłoby się przydać utwardzenie tyłu gdy ciągniesz przyczepę z końmi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.