Mao Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 W dniu 9.12.2019 o 22:49, aquariusmax napisał: Na zwykłym także działa. Ale zamiast ciągle kręcić gałą, lepiej kupić w markecie za kilkanaście złotych voltomierz, albo za tyle samo w chińskich sklepach voltomierz z dwoma wyjściami USB. Coś nie mogę wejść w ten tryb serwisowy radia. Czy to wymaga wprawy, czy może to radio nie wyświetla tych parametrów, w końcu mały wyświetlacz to może brak. W porównaniu do dużego przycisk setup w innym miejscu ale gałka ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Włączasz radio, trzymasz setup i kręcisz prawą gałką dość wolno w lewo 1/4 obrotu, potem 1/2 obrotu w prawo, potem 1/4 obrotu w lewo, puszczasz setup. Powinno zaskoczyć. Mi z kolei nie udało się wejść w ustawianie klimy, jak to działało w J10. U mnie klima działa dość słabo, więc chciałem obniżyć temperaturę, ale J11 chyba nie udostępnia tej opcji bez consult'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Dzięki, robiąc dokładnie według opisu od razu zadziałało. Układ menu jest chyba trochę inny niż w NC: AF-Reg Diag. Region Radio monitor DAB Monitor Contrast Gdzie można wejść, żeby coś zobaczyć i niczego nie zepsuć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Wracać do tematu... Ja dzisiaj założyłem takie cuś Ładowarka USB z wyświetlaczem ładowania aku....i doznałem szoku! Okazało się,że mój Qashqai ładuje non stop podając napięcie jak widać 14.8...a nawet po odpaleniu 15.2!!!Szok! Nie reaguje na zdejmowanie nogi z gazu,hamowanie silnikiem ect....Czasami wartość ładowania zmienia się z 14.8,na 14.7 Myślałem,że aku padnięty i potrzebuje papu,więc wpiąłem go pod ładowanie,a on po niecałych dwóch godzinach pokazał że pełny.Podczas odpalania napięcie spada do 11.6 ,a na postoju po zgaszeniu 13.8 i powoli spada do 12.6 i stoi jak u pana młodego....Co Wy na to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Może po lifcie poprawili coś z tym ładowaniem, u mnie druga zima i pali bez problemu nawet po kilku dniach postoju, a jeżdżę ze światłami, często jakieś grzanie i aktywny start/stop. https://youtu.be/qCaHisZgpj0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 No i właśnie,na filmie instalacja ładuje 14.9 bo rozpoznała niedoładowany akumulator....Czyżby czekała mnie niedługo wymiana??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 U mnie przed wymiana tak samo trzymał 14.7 14.8V po zgaszeniu było 12.6V włączając na chwilę ledy dzienne po minucie spadało do 9-10V. Teraz po wymianie akumulator jest doladowany napięcie ładowania jest w granicy 13.2-13.4V. Tylko po uruchomieniu na zimnym jest powyżej 14V.Sent from my SM-A530F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 4 godziny temu, JACKO29 napisał: Okazało się,że mój Qashqai ładuje non stop podając napięcie jak widać 14.8...a nawet po odpaleniu 15.2!!!Szok! A potem narzekania, że żarówki wytrzymują kilka miesięcy. Inne rzeczy pewnie też cierpią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Odbyłem krótką rozmowę z serwisem,nie widzą problemu.Obecne Qashqaie tak mają że czasami utrzymują ładowanie (napięcie ładowania)nawet w granicach 18-18.7V!!! Kazano mi obserwować,bo taki stan utrzymuje się zazwyczaj tydzień-dwa i później wraca do stanu normalnego.Wot nowosti! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Takie napięcie ładowania, to przecież jakieś bzdury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Nauczony życiowym doświadczeniem też bym to tak skwitował....Ale skoro serwis tak twierdzi,zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arthurae Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 W dniu 14.12.2017 o 16:46, camel napisał: jakby się tak głębiej zastanowił to w cenie zwykłego auta benzynowego mamy wszyscy gratis od Nissana hybrydę typu plug-in akumulator wymieniony na ke24170e01ef bez oczka z żółtą naklejką Mi wymienili ten pierwszy na ke24170e01ef bez oczka z żółtą naklejką po 2 latach, a teraz po kolejnych 2,5 roku padł ten "ke.....z żółtą naklejką" i wygląda znowu, że cela padła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quadro26 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 To są żarty co robi ten samochód z akumulatorem. Albo co robi Nissan z wymianą na kolejne Fiammy Chociaż tyle, że wymienili... Ja też miałem wymianę miesiąc temu, oczywiście na nowy... Tak, Fiamma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1982 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 7 godzin temu, Quadro26 napisał: To są żarty co robi ten samochód z akumulatorem. Albo co robi Nissan z wymianą na kolejne Fiammy Chociaż tyle, że wymienili... Ja też miałem wymianę miesiąc temu, oczywiście na nowy... Tak, Fiamma Mój Fiamm został miesiąc temu wymieniony na Exide Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Exaid to centra, a Centre w K12 miałem 13 lat i dalej działała ale spuchła więc wymieniłem. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravvsebb Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 W dniu 12.02.2020 o 12:02, manix napisał: Exaid to centra, a Centre w K12 miałem 13 lat i dalej działała ale spuchła więc wymieniłem. To chyba dawno to było bo w moim poprzednim automobilu akumulator Centra wytrzymał pół roku od gwarancji. A u mojej mamy nawet trzy miesiące.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1982 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 13 minut temu, kravvsebb napisał: To chyba dawno to było bo w moim poprzednim automobilu akumulator Centra wytrzymał pół roku od gwarancji. A u mojej mamy nawet trzy miesiące.. Moja Centra Futura (77ah/760a), zakupiona w 2010 roku, padła w grudniu 2019r roku... coś w tym jest, co pisze kolega @manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Mam wątpliwości co do tego co piszecie o tym 14,8V czy trwałościach żarówek w związku z tym. Ja mam zasilacz 12V z usb i wyświetlaczem. 12,4-12,6 pokazuje po kilku dniach postoju. Niezależnie od pory roku. Przy odpalaniu spada do 11,4-11,6. Potem do nagrzania silnika czy przez co namniej 20 minut pokazuje 14,7-14,8. Później spada do 13,8 i np.na 3 godzinnej trasie oscyluje pomiędzy 12,8-14,3. 15 i więcej voltów nie zaobserwowałem (chyba, bo nie kojarzę lub było a ja zapomniałem). Poza tym to co wyświetla na zasilaczu z "zapalniczki" różni się od tego co zmierzyłem multimetrem na kilku bezpiecznikach. Na nich nigdzie mi nie pokazało więcej niż 13,5 V. Mam auto prawie 3 lata i żadna żarówka się nie spaliła. Akumlator był eymieniany, ale ma już jakieś 3 lata. Systemy ładowania ponoć mamy te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Kwestię trwałości żarówek najlepiej widać przy mocniejszych modelach np. Osram NB Laser +150%. Przy stałym zwyczajowym dla QQ napięciu 12.6-13.6V podczas jazdy, wytrzymują 1-1.5 roku. Jak ktoś ma stale 14-14.8V, wytrzymują 4 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Nie wiem. Nie jestem ekspertem, ale wszędzie jak czytam podają normalne wartości ładowania na poziomie 14-14,4 V +/- 0,5 i nie piszą nic, że ponad 14 to jak aku potrzebuje być mega doładowany. Mam już prawie rok tą rozdzielkę do zapalniczki i naprawdę nie kojarze nic powyżej 14,8. A normalnie tak jak pisałem 12,8 do 14,3. Czytałem, że wyżyłowane żarówki nie tyle ubija napięcie - nawet ponad 14, co gwałtowne jego zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 To ja dorzucę do paleniska w kwestii żywotności żarówek. W ostatnich dniach wysłałem do Philipsa pytanko, by mi pomogli wybrać pomiędzy 2 żarówkami, podając na czym mi zależy. Dostałem odpowiedź zgodną z przewidywaniem. Ale w odpowiedzi dodatkowo była zawarta informacja, że na tę konkretną żarówkę Philips udziela gwarancji na 10000 km, lub 3 miesiące. Gałom własnym nie wierzyłem, więc wysłałem prośbę o wyjaśnienie, dlaczego w ich katalogu podają, że żarówka wytrzymuje do 450 godz. Odpowiedzi się nie doczekałem. Idąc za ciosem, zerkam do ofert na Alle... jaką gwarancję dają na tą żarówkę sprzedawcy - 1 mies. Dla jasności - mowa o żarówce Philips WhiteVision Proponuję nie doszukiwać się przyczyn padania żarówek w instalacji elektrycznej samochodów, a w badziewnych produktach sygnowanych znaną marką. Udanych przemyśleń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeks Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Do pracy mam 4,5 km. No i musiałem doładować akumulator. Aby nie doładowywać co tydzień akumulatora wykonałem opisywane szeroko na Forum "ustrojstwo". Na razie jeszcze zastanawiam się nad wmontowaniem bo auto ma dopiero 0,5 roku, ale jak będzie cieplej to chyba to wmontuję, tak aby nie było widać. Nie wiem tylko czy komputer w ASO tego nie wykryje. Gwarancja to jednak gwarancja, ale...... Na fotkach przedstawiłem jak to wykonałem aby było pewne i mocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 (edytowane) Godzinę temu, romeks napisał: Do pracy mam 4,5 km. No i musiałem doładować akumulator. Aby nie doładowywać co tydzień akumulatora wykonałem opisywane szeroko na Forum "ustrojstwo". Na razie jeszcze zastanawiam się nad wmontowaniem bo auto ma dopiero 0,5 roku, ale jak będzie cieplej to chyba to wmontuję, tak aby nie było widać. Nie wiem tylko czy komputer w ASO tego nie wykryje. Gwarancja to jednak gwarancja, ale...... Na fotkach przedstawiłem jak to wykonałem aby było pewne i mocne. I co dalej z tym zrobisz? Potniesz nową instalację? W przypadku jakiegoś zdarzenia, gdyby doszło do badania auta przez biegłych, to nici z gwarancji i ewentualnie z AC. Jeśli chcesz, aby nie bylo niszczenia instalacji, kup wtyczkę i gniazdko i zrób modyfikację w swoimi kawałku. Co nie zmienia faktu, że i tak komputer rejestruje przebieg ładowania i to wykryją nawet po zdjęciu obejścia (u mnie wykryli czasowo testowo odłączony kabelek diagnostyczny, nawet kilka tygodni po jego ponownym podłączeniu). U Ciebie będzie odczyt, że pomimo nowego auta i akumulatora, jest ciągle ładowany i to ładowanie niczego nie daje, bo sygnał zwrotny jest stale zaniżany. Nie wiem czemu wydając 100 tys. na auto boisz się potencjalnego wydatku 500 zł na akumulator i to po upływie gwarancji (auto nie powinno wymagać dodatkowego ładowania, jeśli system pomimo rozładowania nie ładuje, złóż reklamację na system ładowania, może w sofcie ustawią Ci normalne ładowanie). Jak już musisz coś zrobić, to przekręć czujnik otwarcia maski, ale tylko gdy nie masz alarmu. Poza tym, ciągłe ładowanie i tak nie naładuje akumulatora przy przebiegu 2x4,5 km dziennie. Na jednym z kanałów na yt fachowiec ze Szczecina stwierdził, że ubytek pojemności z jednego odpalenia udaje się uzupełnić po pół godziny jazdy (ładowania), więc musisz jeździec 9 km/h. A jak ten sam fachowiec miał zdiagnozować kiedyś problem w qashqai'u, to po badaniach stwierdził, że układ ładowania jest zepsuty. Ciekawe, czy obecnie rozumie jak wygląda nowoczesny świat ECO z XXI wieku? Edytowane 27 Marca 2021 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_B Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Według tego opisu: odwrócenie czujnika otwarcia maski również zapisuje się jako błąd w komputerze pojazdu. Ale ja nie mam jak tego zweryfikować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 (edytowane) Godzinę temu, Robert_B napisał: Według tego opisu: odwrócenie czujnika otwarcia maski również zapisuje się jako błąd w komputerze pojazdu. Ale ja nie mam jak tego zweryfikować. Oczywiście każda ingerencja w system może być wykryta. Mi chodziło bardziej o to, że przekręcenie czujnika jedynie symuluje otwarcie maski, a nie jest to rozcinanie instalacji lub włączanie innego modułu w jej obwód, co jest zabronione i prowadzi do automatycznej utraty gwarancji u każdego producenta, nie tylko samochodów. Przy przekręceniu czujnika i tak system po odpaleniu sonduje (np. różnymi napięciami) przez kilka kilometrów co się dzieje i dopiero wtedy ładuje u mnie napięciem 14,3V i nie więcej, a czasem na pewien czas spada do 12,3V lub 12,9V lub 13,7V. Bez znajomości natężenia, to i tak marna informacja. Edytowane 27 Marca 2021 przez aquariusmax 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.