elsebo Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Na to wygląda Chyba obecnie największym problemem QQ jest nadmierne zużywanie akumulatora, niż oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Aku FIAMM pomimo permanentnego doładowania i tak padł po 1,5 roku. Obecny Nissan/EXIDE ma się dobrze, Już kiedyś pisałem, że jakby kupić acu przystosowane do SS to byłoby po problemie. Ale gwarancja gwarancją, więc trza zmieniać do skutku, bo za to się w sumie zapłaciło, by działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Dokładnie Ci, co im brało sprzedali, teraz pora na tych z aku. Giełdy już się cieszą Ja już powoli zaczynam myśleć o sprzedaży Już kiedyś pisałem, że jakby kupić acu przystosowane do SS to byłoby po problemie. Ale gwarancja gwarancją, więc trza zmieniać do skutku, bo za to się w sumie zapłaciło, by działało. No te EFB w QQ i AGM niby są. To nie ma znaczenia, ja nie używałem w ogóle SS a i tak padł. Było już, pewna partia FIAMMów miała wadę fabr. U mnie było zwarcie celi. No i te "dziwne" ładowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Jak się wyłączy SS to ta wszechobecna elektronika myśli że nie trza ładować? I stąd problemy? Takie dywagacje przy piwku A Fiaam to Fiaam. Cudów nie ma co oczekiwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Może i tak Cherlocku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Jak się wyłączy SS to ta wszechobecna elektronika myśli że nie trza ładować? I stąd problemy? Takie dywagacje przy piwku Ja wyłączam SS zaraz po odpaleniu silnika. Poprzedni aku wymieniono mi po niespełna 3 latach (w ramach gwarancji). Ten nowy (już nie FIAMM) pomimo identycznej eksploatacji ładuje się w czasie jazdy błyskawicznie. Autko stoi w garażu tydzień, a czasami i dłużej nie ruszane, a Voltów nie ubywa. Mam nadzieję, że ten aku pożyje trochę dłużej niż jego poprzednik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Ja FIAMMy zawsze uważałem za bardzo dobre akumulatory, no może szczególnie w jednym moim przypadku, gdzie 8 lat dzielnie służył w Peżocie 307 po FL, jako fabryczny. Wersja auta na wypasie, więc miał co w elektronice utrzymywać i dawać radę z rozruchem diesla, nawet w arktycznych mrozach. A tu teraz moje wyobrażenia legły w gruzach. W swoim QQ nawet nie patrzyłem, co siedzi za akumulator, bo jest w osłonie, ale SS nie używam, hamuje silnikiem często, nie jeżdżę na krótkich odcinkach, więc cholercia odpukać, bez jaj, że miałby paść po 1-2 lat, bo to już kuriozum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdzin Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tak tylko się dopiszę, że w przeciągu ostatnich trzech tygodni trzeci raz samochód mi nie odpalił. Jutro jadę do serwisu. Samochód stoi na parkingu od poniedziałku, bo po niedzielnych jazdach rano już nie odpalił. Samochód kupiony w lipcu 2016. Napiszę jutro jak podeszło do problemu ASO. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Fiaam i wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dokładnie Ci, co im brało sprzedali, teraz pora na tych z aku. Giełdy już się cieszą Wypraszam sobie. Mój nie brał, a sprzedałem. Tak sobie teraz myślę, że w dużej mierze to chyba kwestia indywidualnej eksploatacji. Bo żaden z moich dotychczasowych wehikułów nie miał nadmiernego apetytu na olej (łącznie z Fiatem 125 czy z natury olejożernym oplowskim 2.0 z Omegi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Colinsie ! Znałem takich co "brali" , biorą i będą pili Teraz to kierowców dzielisz na tych co "biorą lub nie olej " I o co tu tyle krzyku i reklamacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Też sobie wypraszam. To że mam wolne i właśnie piję trzeci dzień, nie oznacza od razu żem pijok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Grzeszycie panowie...i nie mówię tu o pijaństwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Sir Colinsie pijak to po tygodniowym maratonie jest pijakiem a tak to tylko degustator :-)) Odpukać, akumulator u mnie jeszcze działa S/S wyłączam zawsze ale jak tak czytam to drapie mnie za uszami kiedy padnie a 2 lata już są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tak na marginesie, znalazłem przypadkiem. Może producenci aut mają jeden akumulator do wielu modeli 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Dobre, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Czy któryś z szanownych forumowiczów tuninguje swojego QQ ? Właśnie przejeżdżałem w Opolu koło 44tuning i widziałem brązowego QQ na bielskich blachach - niestety po kolorze i rejestracji nie rozpoznałem jaki silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ciekawe waśnie,czy silnik 1.2 czy 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Może ktoś się przyzna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Tak na marginesie, znalazłem przypadkiem. Może producenci aut mają jeden akumulator do wielu modeli Pouczająca lekcja. Wielu się spodobała, ale plusik tylko mój ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ano nie tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdzin Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Dzisiaj rano zwizytowałem ASO. Opisałem przygody i po lekko ponad godzinie wyjechałem z innym akumulatorem. Sprawdziłem, mam na nim żółte naklejki. Jak długo pożyje? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Pouczająca lekcja... Powim Ci Endrju że ciekawe info płynie z fimików tego gościa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exiler Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Mój nowy aku tydzień już przeżył jednak „smród” pozostał i już nigdy więcej żadnego Nissana żonie nie kupię. Po ponad 2 latach użytkowania stwierdzam, że nie jest wart tych pieniędzy, bo przez 14 lat użytkowania Focusa tyle razy nie byłem u mechanika, nie stukało nic pod deską i tylną klapą, akumulator tylko raz wymieniałem po około 8 latach, nie musiałem wzywać specjalistów z centrali Forda, żeby stwierdzić co jest przyczyną usterki objawiającej się dochodzącym odgłosem jak latających metalowych śrubek z wypełnionego nimi schowku deski rozdzielczej gdy silnik przekraczał 3 500 obr/min, nikt mi nie rozkręcał skrzyni biegów, wydechu, sprzęgła itd itd. W aktualnie użytkowanym drugim aucie 4 letnim Mondeo z 1,6 Ecoboost ASO odwiedzam tylko na przeglądy, bo nic się nie dzieje i ma przejechane 100 tys km, a nie 25 tys jak kasztan. Trzymam kasztana do końca gwarancji i sprzedaję. Tylko musimy założyć nowy temat, co kupić jak nie QQ, Volvo XC40, Dacia...??? Facebookowy profil Nissana zaatakowałem. Przeglądnijcie proszę komentarze pod ich ostatnimi postami i polubcie mój komentarz na temat aku, na pewno go nie przeoczycie. Możecie też opisać swoje historie, gdzie Wam kasztan zdechł ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Powim Ci Endrju że ciekawe info płynie z fimików tego gościa. Rzeczywiście - można się podłamać, kiedy się słuchało tego wykładu. Dlatego jak już z własnej kabzy kupowałem akumulatory, to tylko w firmowych punktach Centry i tylko EXIDE, bo to ich towar eksportowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.