Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

K11 1.0 nie odpala - problem


outlive
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wstępie zaznaczę że przekopałem wszystkie wątki na temat "nieodpalania" oraz książkę serwisową.

Po krótce.. w poniedziałek dziewczyna wsiadła do autka, ruszyła... po 500 m auto zgasło i nie i już nie odpaliło, kręciło do momentu rozładowania aku. Po południu hol, naładowałem akumulator i to samo nie odpala... bardzo ciężko kręciło. Zmierzyłem napięcie na niepodłączonym aku (prawie 14V) oraz podłączonym 10V. Gniazdo od bezpieczników przy aku spalone (lewa lampa). Wymieniłem całe gniazdo oraz spalone żarówki, napięcie po podłączeniu baterii się ustabilizowało (prawie 14V). Myślę sobie że po problemie, odpalam... znowu ciężko kręci, bez rezultatów. Iskra jest mocna, paliwo podaje (świece mokre). Niedawno był wymieniony czujnik temperatury, wcześniej czujnik w aparacie zapłonowym bo był uszkodzony, nowa kopułka i palec oraz przewody ngk. Komputer pokazuje 55 czyli brak błędu. Martwi mnie to że ciężko kręci na każdym akumulatorze.

Ma ktoś jakiś pomysł co dolega mojej mikrze? Przestawiony rozrząd? Uszkodzony rozrusznik? Auto z przebiegiem 175 tyś, nie katowane :)

Z góry dzięki za sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Tak próbowałem, nie odpaliła. Mimo braku czasu nadal walczę z maluchem. Rozebrałem i wymieniłem cały rozrząd, stary hałasował, napinacze nadawały się już do wymiany (starte ślizgi). Ustawione wg znaków. Kompresja książkowa, iskra jest, nowy olej, filtry itp błędów brak. Wciąż nie pali:( pomierzylem na wtyczce od kompa każdy element. Również wszystko w normie. O co chodzi?? Kręcąc silnikiem przedstawiałem nawet aparat zapłonowy, nawet nie pryknie... Już nie mam pomysłów...jakieś cenne rady?

A tak przy okazji, gdzie znajduje się ten wspornik (patrz załącznik), bo zapomniałem gdzie go się przykręca:)

post-70036-0-92311900-1515245971_thumb.jpg

Edytowane przez outlive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... bardzo ciężko kręciło. Zmierzyłem napięcie na niepodłączonym aku (prawie 14V) oraz podłączonym 10V. Gniazdo od bezpieczników przy aku spalone (lewa lampa). Wymieniłem całe gniazdo oraz spalone żarówki, napięcie po podłączeniu baterii się ustabilizowało (prawie 14V). Myślę sobie że po problemie, odpalam... znowu ciężko kręci, bez rezultatów. Iskra jest mocna, paliwo podaje (świece mokre). Niedawno był wymieniony czujnik temperatury, wcześniej czujnik w aparacie zapłonowym bo był uszkodzony, nowa kopułka i palec oraz przewody ngk. Komputer pokazuje 55 czyli brak błędu. ...

 

Wydech drożny ?

Edytowane przez polo32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie ciśnienie paliwa? ("... świece mokre... "). Czytałem, że w Micrach problemem jest zalewanie świec podczas uruchamiania, czyli mogą być też problemy z czasem wtrysków podawanym przez ECU - sprawdzałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jeszcze nie mierzyłem. Aby to zrobić muszę zakupić manometr. Może w tym tyg to zrobię. W tej chwili jest tak ze jak chwilę pokręcę to świece "toną" :)

Pomiar czasu wtrysku... to wychodzi poza moją wiedzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli świece są mokre, to zacznij od sprawdzenia czy w ogóle masz iskrę na świecach. Zresztą jak już zalało świece, to prawdopodobnie będzie je trzeba oczyścić i wygrzać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...