Gość gczort Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 witam wszystkich klubowiczow jestem od sierpnia posiadaczem MICRY 1.0 GL mam problem z zaworami od jakiegos czasu straszne stukaja i tak jakby silnik nie palil na jeden gar i zaczal strasznie glosno chodzic :!: co to moze byc :?: czy czeka mnie wymiana polowy silnika czy da sie cos z tym zrobic , gdyz kompletnie nie znam sie na mechanice . Moglby mi ktos doradzic co poczac dalej ?? z gory dziekuje za pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Witam. Jeśli chodzi o zawory to mozna wyregulować w jakimś warsztacie - koszt nie powinien przekroczyć 50 zł. A co do palenia na 3 cylindrach to sprawdź świece i przewody ewentualnie wymień je. Pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Jeżeli zawory stukają i samochd nie chodzi na 1 gar, to możliwe, że poszła uszczelka pod głowicą, bądź wyłamała się dźwigienka zaworowa, lub wytarły się krzywki na wałku rozrządu, lub(!) trzeba poprostu wyregulować zaworki. Jedź do mechanika i od razu będzie wiadomo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 pewno sprawdzi ci zaworki jak i swiece;] jak swiec niewymieniales po zakupie to tez je mozesz wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gczort Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 dziekuje za podpowidzi jak najszybciej postaram sie odwiedzic mechanika moze uda sie ja jeszcze uratowac. :!: Bo autko choc wiekowe 87r to calkiem przyzwoite"i dobrze sie prowadzi" a tak przy okazji cos mi szwankuja swiatla drogowe. Jak przelanczam z mijania na drogowe to lewe swieci a prawe gasnie po chwili, zarowki sa ok. znajomy mowil mi ze to cos z przelacznikiem i koszt okolo 100zl. czy to trafna diagnoza i jaki jest koszt takiej naprawy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 włącznik ten przy kierownicy mam jezeli jest on u ciebie trafiony to dawaj na priv gg jak chesz;P a zamien zarówy moze jakas felerna sie trafila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gczort Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 jesli chodzi o zarowki to zamienialem lewa z prawa i sytuacja byla taka sama sprawa wyglada tak jak przelacze na drogowe to tak jakby w prawej lampie zanikal prad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Jak masz pytania o rozrząd to wal na pw do hochoła - on jest na bieżąco z cenami :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gczort Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 witam dawno mnie nie bylo ale praca nie pozwala :roll: co do moich problemów to świece były w opłakanym stanie :? a najgorsze to to ze poluzowały się śruby które mocuja wałek ten od zaworów no i zawory jeszcze troche stukaja no i tu moja prośba jaka powinna byc szczelina na zaworach ssacych i jaka na wydechowych mam micre 1.0 87r. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam121 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 W 1987 roku były dwa typy silników 1,0 50kM i 55kM, na szczęście oba mają tak samo regulowane zawory z tymi samymi szczelinami. Reguluje się je na gorącym silniku, szczeliny: wydechowe 0,30mm ssące 0,25mm Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 a najgorsze to to ze poluzowały się śruby które mocuja wałek ten od zaworów no i zawory jeszcze troche stukaja a taką przyczyne chciałem ci wymienić ,ostatnio mój teściu miał identyczną awarie w sunny 1,3 nawet gorszą bo już sie gwinty w głowicy pozrtwały i wałek pękł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 W 1987 roku były dwa typy silników 1,0 50kM i 55kM, na szczęście oba mają tak samo regulowane zawory z tymi samymi szczelinami. Reguluje się je na gorącym silniku, szczeliny: wydechowe 0,30mm ssące 0,25mm Ty to masz kopalnię pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam121 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Ty to masz kopalnię pomysłów Mietek, ja mam Auto Date!!, poza tym, czy napisałem coś źle????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 dobrze... w ksiazce serwisowej tez jest podane 0,30 i 0,25.... tak regulowalem u siebie... wiem ze wydaje sie ze duzo, ale pamietajcie ze to na rozgrzanym silniku sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.