Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Stukajace zawory


Gość gczort
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich klubowiczow jestem od sierpnia posiadaczem MICRY 1.0 GL mam problem z zaworami od jakiegos czasu straszne stukaja i tak jakby silnik nie palil na jeden gar :) i zaczal strasznie glosno chodzic :!: co to moze byc :?: czy czeka mnie wymiana polowy silnika czy da sie cos z tym zrobic , gdyz kompletnie nie znam sie na mechanice . Moglby mi ktos doradzic co poczac dalej ?? z gory dziekuje za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli chodzi o zawory to mozna wyregulować w jakimś warsztacie - koszt nie powinien przekroczyć 50 zł. A co do palenia na 3 cylindrach to sprawdź świece i przewody ewentualnie wymień je.

Pozdrooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zawory stukają i samochd nie chodzi na 1 gar, to możliwe, że poszła uszczelka pod głowicą, bądź wyłamała się dźwigienka zaworowa, lub wytarły się krzywki na wałku rozrządu, lub(!) trzeba poprostu wyregulować zaworki.

Jedź do mechanika i od razu będzie wiadomo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za podpowidzi jak najszybciej postaram sie odwiedzic mechanika moze uda sie ja jeszcze uratowac. :!: Bo autko choc wiekowe 87r to calkiem przyzwoite"i dobrze sie prowadzi"

 

 

a tak przy okazji cos mi szwankuja swiatla drogowe. Jak przelanczam z mijania na drogowe to lewe swieci a prawe gasnie po chwili, zarowki sa ok. znajomy mowil mi ze to cos z przelacznikiem i koszt okolo 100zl. czy to trafna diagnoza i jaki jest koszt takiej naprawy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włącznik ten przy kierownicy mam :P jezeli jest on u ciebie trafiony to dawaj na priv gg jak chesz;P

a zamien zarówy moze jakas felerna sie trafila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam :o dawno mnie nie bylo ale praca nie pozwala :roll: co do moich problemów to świece były w opłakanym stanie :? a najgorsze to to ze poluzowały się śruby które mocuja wałek ten od zaworów no i zawory jeszcze troche stukaja

:P:P:P:P:P:P:P:P

no i tu moja prośba

jaka powinna byc szczelina na zaworach ssacych i jaka na wydechowych

mam micre 1.0 87r.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1987 roku były dwa typy silników 1,0 50kM i 55kM, na szczęście oba mają tak samo regulowane zawory z tymi samymi szczelinami.

 

Reguluje się je na gorącym silniku, szczeliny:

wydechowe 0,30mm

ssące 0,25mm

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a najgorsze to to ze poluzowały się śruby które mocuja wałek ten od zaworów no i zawory jeszcze troche stukaja

:P:P:P:P:P:P:P:P

a taką przyczyne chciałem ci wymienić ,ostatnio mój teściu miał identyczną awarie w sunny 1,3 nawet gorszą bo już sie gwinty w głowicy pozrtwały i wałek pękł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1987 roku były dwa typy silników 1,0 50kM i 55kM, na szczęście oba mają tak samo regulowane zawory z tymi samymi szczelinami.

 

Reguluje się je na gorącym silniku, szczeliny:

wydechowe 0,30mm

ssące 0,25mm

Ty to masz kopalnię pomysłów :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze... w ksiazce serwisowej tez jest podane 0,30 i 0,25.... tak regulowalem u siebie... wiem ze wydaje sie ze duzo, ale pamietajcie ze to na rozgrzanym silniku sie robi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...