Hidemichi Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Cześć, Zanim kupiłem samochód sporo o nim czytałem i oglądałem. Natknąłem się na taki film na YouTube: Tak samo zachowuje się i mój egzemplarz (rok prod. 2017 przed liftem): Autostrada, tempomat, 100 km/h - w automacie mam 2 000 rpm Ciągnę wybierak do siebie, przełącza się w tryb sportowy (Ds), popycham raz, przełącza się w tryb manualny i bez zmiany obrotów ląduje na 6 biegu. Popycham jeszcze raz przełącza się na bieg 7 i obroty spadają do ok. 1600 rpm. W samochodzie jest ciszej, spalanie spada o ok. 0,5 - 0,7 l/100 km, nie słychać, żeby jakoś specjalnie męczyło to silnik. Zapytam o to przy najbliższej wizycie w serwisie chociaz zastanawiam się czy ktoś z Was wie z czego może wynikać to, że przy stałej prędkości są utrzymywane wyższe obroty i nie jest wrzucane najwyższe możliwe przełożenie? Strzelałem, że może opory powietrza tworzone przez samochód są tak duże, że skrzynia stwierdza, że jest pod obciążeniem i użyje niższego biegu - wyglądałoby to trochę jak błąd w oprogramowaniu. Drugi pomysł to może komputer chce 'przewietrzyć' DPFa bez przepalania go. Trzeci pomysł to, że na filmie samochód zdaje się mieć przebieg 200 km. U mnie też jest przebieg wynosi 300 km i być może silnik na dotarciu ma wyższe opory własne, które w połączeniu z oporami powietrza sprawiają, że muszą być utrzymane wysokie obroty? Czy Wy też zaobserwowaliście takie zachowanie w Waszych skrzyniach? Paweł Edytowane 20 Grudnia 2017 przez Hidemichi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Na początek przekładnia CVT nie ma biegów .. to są wirtualne biegi.. Nie wchodząc w specyfikacje CVT... to generalnie to co nazwałeś zmianą biegów następuje poprzez TCM, który to odbiera dane z położenia pedału przyspieszenia i obrotów silnika. Zależy jak wciskasz pedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 OsobaNN - dzięki za odpowiedź. Niestety nadal nie rozwiewa moich wątpliwości. Zwróć proszę uwagę, że piszę o autostradzie/drodze ekspresowej oraz o zablokowaniu prędkości tempomatem - nie używam pedału gazu oraz jadę po równej drodze jednostajnym tempem przez kilka kilometrów. Zwróć też proszę uwagę, że o biegach mówiłem w kontekście wirutalnego trybu manualnego, ale w pytaniu użyłem już słowa przełożenie, nie bieg. Czyli podsumowując wiem jaki rodzaj skrzyni mam w samochodzie i jak on działa, ale nadal nie wiem co może być przyczyną, że skrzynia wybiera przelożenie, w którym silnik ma wyższe obroty chociaż test z manualnym trybem wyraźnie pokazuje, że można zejść z obrotami silnika niżej. Dzięki Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moruniek Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 U minie jest tak samo, przy przebiegu 6000 KM nic a nic się nie zmieniło (auto ma silnik 2.0, automat, 4x4). Często też na zimnym silniku po 2 dobach stania pojazdu, automat dziwnie wysoko wkręca silnik na obroty do 3000. Po chwili jazdy (5 minut) wszystko wraca do normy. Pozdrawiam K.M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Byłem w ASO na wymianie sondy lamdba (przeżyła 1 049 km) i przy okazji zapytałem o te podwyższone obroty. Niestety w ASO błędów skrzyni nie stwierdzono i 'ten typ tak ma'. Napisałem więc maila do Nissana. Zobaczymy co odpowiedzą. Jak polski Nissan nie odpowie będę eskalował dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Jeśli nie ma błędów to działa poprawnie. Jak już pisałem CVT to dziwne zwierzątko... i nie jest winne sterowaniem obrotami silnika tylko dostosowuje sie do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Z jednej strony rozumiem, co chcesz powiedzieć. Z drugiej strony mam przed oczyma swój obrotomierz, który przy delikatnym i umiarkowanym dodawaniu gazu w zakresie prędkości od 30 km/h do ok. 70 km/h pokazuje 1 500 rpm, a powyżej 70 km/h obroty rosną już razem z prędkością. Tymczasem okazuje się, mógłby utrzymywać te 1 500 rpm nawet do 90 km/h (bo taka jest prędkość obrotowa silnika gdy manualnie wrzucam to wirtualne 7. przełożenie). Oczyma wyobraźni widzę błędnie napisany program sterujący skrzynią, który nie pozwala jej w trybie D użyć pełnego zakresu roboczego wariatorów. Program działa poprawnie, ale być może operuje na niewłaściwych danych. Przy czym to moje gdybanie informatyka, a nie mechanika. Stąd też napisałem do Nissana, niech to sprawdzą u źródła. Na razie odpisali tylko, żebym podał szczegóły samochodu to prześlą zgłoszenie do działu reklamacji. Edytowane 4 Stycznia 2018 przez Hidemichi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 WPI to Warszawa... byłeś w ASO Zaborowski ? .. jeśłi nie to polecam.. na drzewo Cie nie wyślą i jeśli coś jest nie tak ze sterowaniem to znajdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Byłem - tam też go kupiłem. Nawet zdjęcie mojego samochodu na avatarze mam stamtąd (łezka się w oku kręci jak pomyślę, że już nigdy nie będzie tak czysty jak wtedy). Jak mówiłem: nie znaleźli żadnych błędów. Przy czym jak wspomniałem wcześniej, moimi oczyma jako informatyk: Masz 10 wiader, program ma podane, że wiader jest 8 i nalewa do nich wody zaczynając od 1 i kończąc na 8, następnie wylewa wodę z tych wiader i powtarza proces. Dwa wiadra nigdy nie zostają napełnione. Program nie będzie zgłaszał błędów, w logach też nic nie będzie bo w działaniu programu nie błędów. Po prostu program pracuje na danych, że wiader jest 8 a nie 10 i błąd programisty wyjdzie dopiero gdy ktoś zauważy, że dwa ostatnie wiadra są suche. Przekładając to na skrzynię biegów: w trybie D program używa 80% roboczego zakresu wariatorów. I robi to poprawnie bo takie dane mu dostarczono i na nich operuje - błędów nie ma a diagnosta/mechanik nie jest programistą, żeby poprawiać kod w skrzyni biegów. Może mi tylko powiedzieć, że 'ten typ tak ma i nic z tym nie zrobimy - tak wyjechał z fabryki'. I tu właśnie zaczynam walkę (zapewne z wiatrakami) - żeby producent sprawdził, czy te skrzynie mają błąd w oprogramowaniu i ewentualnie to poprawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 TCM odiera 24 sygnały plus 2 wejscia z CANBUS od BCM, ECM, ABS i predkościomierza. Wystarczy ,że ktoryś sensor predkości nie działa poprawnie i skrzynia ustawia sie w innej pozycji w stosunku do prędkości obrotowej silnika. Przy przepustnicy otwartej na 2/8 i predkości 60km/h prędkośc obrotowa może byc w zakresie 1570-3200 rpm. Jest to zlaeżne od odczytu z czujników. Co do tempomatu.. moze ASCD nie działa poprawnie. Ogolnie bez samochodu to sprawdzic nie mam jak..więc to wróżenie z fusów jest. Za dużo jest możliwośći...nie mniej błedu w oprogramowaniu TCM nie ma. Zwierzątko to ( CVT ) jak wiadomo działa super tylko na papierze... w realu to jest jak jest. Nie wiem co poradzić ... ja bym podjechał do Zaborowskiego i pogadał z chłopakami.. ,że jest lipa.. czy moga sprawdzić co jest z obrotami... na spokojnie.. tak można więcej ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Ok, spróbuję jeszcze raz (chociaż martwi mnie to, że nie jest to przypadłość jedynie mojego egzemplarza). Padła mi znowu sonda lamdba (tym razem ta pierwsza od strony silnika), zamówili i mają dzwonić, także będę niebawem i poruszę temat znowu. Chociaż z tym "na spokojnie" to bez przesady - nie drażni mnie ASO ani nie robię nigdzie burzy, odczytałem ich odpowiedź raczej jako "jesteśmy bezsilni, bo od naszej strony wszystko jest OK", stąd też uderzyłem dalej ;-) Dzięki za odpowiedź :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Może trochę OT ale przypadek identyczny. Miałem kiedyś Suzuki Burgmana z CVT i w trybie automat powyżej około 80 km/h miał określone obroty, a po przełączeniu w tryb manual miał tzw. nadbieg i obroty spadały o 500 obr./min, względem trybu automat. Z filmiku powyżej wynika, że X-trail ma dokładnie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Ciekawe... Mój ojciec z kolei używa tej przekładni w Quashqaiu z silnikiem benzynowym 1.2 i nie zauważył tego problemu u siebie - i faktycznie przy 140 km/h ma całkiem przyzwoite obroty (chociaż tej zabawy z D -> M7 -> D nie próbował). Ostatnio jadąc ekspresówką w koło Warszawy zrobiłem sobie test ile tak wytrzymam bez manualnego wrzucania 7. biegu. Ruszyłem z pod Puławskiej, chciałem dojechać na Bemowo i jeszcze przed węzłem Konotopa (jakieś 15 km) zauważyłem, że robię się coraz bardziej rozdrażniony tym, że w kabinie jest zauważalnie głośno od silnika. Redukcja obrotów po przełączniu na 7. bieg na prawdę sporo wycisza tego klekota. W zamian przy każdej potrzebie przyspieszenia, a jako, że jestem fanatykiem prawego pasa na drogach szybkiego ruchu bez względu na prędkość i czasem trzeba dodać gazu, żeby nie zajechać drogi komuś, kto od 2 km ciągnie się za mną środkowym pasem i postanawia się ze mną zrównać akurat wtedy gdy muszę zjechać na środkowy pas, muszę albo zmieniać znowu na D albo ręcznie majtać tą dźwignią czego zwyczajnie nie chce mi się robić. Stąd moje rozdrażenienie na tę skrzynię. Cały czas wymieniam maile z centralą. Chcę dostać od nich potwierdzenie: "tak, znamy problem i nad nim walczymy", albo "nie, ten problem dotyczy garstki X-Traili i proszę się udać do ASO", albo "nie, utrzymywanie obrotów jest założone i tak ma być a wynika to z ...". I chyba im nie odpuszczę dopóki nie dostanę zadowalającej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucianin Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Ciekawe... Mój ojciec z kolei używa tej przekładni w Quashqaiu z silnikiem benzynowym 1.2 i nie zauważył tego problemu u siebie - i faktycznie przy 140 km/h ma całkiem przyzwoite obroty (chociaż tej zabawy z D -> M7 -> D nie próbował). Ostatnio jadąc ekspresówką w koło Warszawy zrobiłem sobie test ile tak wytrzymam bez manualnego wrzucania 7. biegu. Ruszyłem z pod Puławskiej, chciałem dojechać na Bemowo i jeszcze przed węzłem Konotopa (jakieś 15 km) zauważyłem, że robię się coraz bardziej rozdrażniony tym, że w kabinie jest zauważalnie głośno od silnika. Redukcja obrotów po przełączniu na 7. bieg na prawdę sporo wycisza tego klekota. W zamian przy każdej potrzebie przyspieszenia, a jako, że jestem fanatykiem prawego pasa na drogach szybkiego ruchu bez względu na prędkość i czasem trzeba dodać gazu, żeby nie zajechać drogi komuś, kto od 2 km ciągnie się za mną środkowym pasem i postanawia się ze mną zrównać akurat wtedy gdy muszę zjechać na środkowy pas, muszę albo zmieniać znowu na D albo ręcznie majtać tą dźwignią czego zwyczajnie nie chce mi się robić. Stąd moje rozdrażenienie na tę skrzynię. Cały czas wymieniam maile z centralą. Chcę dostać od nich potwierdzenie: "tak, znamy problem i nad nim walczymy", albo "nie, ten problem dotyczy garstki X-Traili i proszę się udać do ASO", albo "nie, utrzymywanie obrotów jest założone i tak ma być a wynika to z ...". I chyba im nie odpuszczę dopóki nie dostanę zadowalającej odpowiedzi. Kolego Hidemichi czy uzyskales jakies konkretniejsze info od centrali ? Powiem Ci ze dzis wlasnie wywnioskowalem ze moja skrzynia zachowuje sie identycznie jak Twoja , zrobilem nawet taki sam test. W moim przypadku roznica na spalaniu wynosi ok. 1l/100km , dziennie dojezdzam do pracy 200km autostrada w obie strony wiec w skali miesiaca jest to istntna roznica Nie zebym byl Januszem i zalowal na paliwie kupujac takie autko ale chodzi o sam fakt i komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 (edytowane) Moja także zachowuje się identycznie, wczoraj sprawdzałem. Edytowane 16 Kwietnia 2018 przez stuff1000 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 (edytowane) On 4/14/2018 at 6:22 PM, lucianin said: Kolego Hidemichi czy uzyskales jakies konkretniejsze info od centrali ? Powiem Ci ze dzis wlasnie wywnioskowalem ze moja skrzynia zachowuje sie identycznie jak Twoja , zrobilem nawet taki sam test. W moim przypadku roznica na spalaniu wynosi ok. 1l/100km , dziennie dojezdzam do pracy 200km autostrada w obie strony wiec w skali miesiaca jest to istntna roznica Nie zebym byl Januszem i zalowal na paliwie kupujac takie autko ale chodzi o sam fakt i komfort. Cześć, Przyznam, że w natłoku roboty i codziennych obowiązków troszkę zapomniałem o tym forum, także przepraszam za opóźnienie. Niestety temat skończył się na tym, że centrala Nissana odesłała mnie do ASO, które po całym dniu testowania potwierdziło moją wersję, ale nic nie mogą zrobić bo skrzynia nie ma błędów a nowszej wersji softu do niej nie ma. Rozważam czy nie męczyć dalej centrali i nie stać się trochę wrzodem na tyłku otwierając kolejne i kolejne zgłoszenia. Mam taką cichą nadzieję, że gdyby było nas więcej i zaczelibyśmy zgłaszać te problemy może wreszcie coś by z tym zrobili. Ostatnio znalazłem na YT film, z którego wychodzi na to, że wersja poliftowa jest pozbawiona tego problemu: https://www.youtube.com/watch?v=Wx35t7-Se8o Zgadzam się, że nie jest to Januszowanie, bo osobiście nie robi mi różnicy czy spalę 5,5 czy 6,5 litra - z czego część i tak wrzucam w koszta firmy. Bardziej irytuje mnie, że w kabinie jest głośno a mogłoby być ciszej. Na szczęście ostatnio pracuję więcej z domu niż z biura więc mam mniejszy kontakt z tym problemem, ale to nie jest żadne rozwiązanie. Edit: A co mi tam, napisałem do nich znowu. Wysłałem dwa filmy z mojego samochodu: https://www.youtube.com/watch?v=xUW1exkuTNA https://www.youtube.com/watch?v=YHDaAVd07jc I ten film, który zamieściłem kilka linijek wyżej z wersji po FL. Tym razem obiecuję, że jak dostanę jakąś konkretną odopowiedź to wrzucę na forum. Edytowane 24 Czerwca 2018 przez Hidemichi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucianin Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 To jest naprawde bardzo ciekawa sprawa ja ma wersje poliftowa z wrzesnia 2017r. I ten problem ciagle jest. Jak pojade na 1 przeglad przy 30k km. Powiem im o tym i napomkne ze juz byl ten problem zglaszany przez kogos w PL ASO jak zwykle chce zamiesc problem pod dywan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Poliftowa wersja ma to samo, nie ma co szukać dziury w całym tylko jezdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidemichi Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) A to ciekawe co piszecie. Jeśli chodzi o centralę to po dość długim okresie oczekiwania dostałem odpowiedź, którą pozwolę sobie zacytować: Quote Szanowny Panie, W celu wyjaśnienia Pańskiego zgłoszenia kontaktowaliśmy się z Autoryzowanym Dealer’em Zaborowski Warszawa, który po przeprowadzeniu zgodnej z procedurą określoną przez producenta weryfikacji zgłaszanego problemu nie potwierdził występowania usterki. [zapewne chodzi o to, że skrzynia nie zgłasza błędów - przyp. mój] Niemniej celem potwierdzenia słuszności dokonanej przez ASO oceny poprosiliśmy o opinię nasz Dział Techniczny, który na bazie zebranych materiałów stwierdził, iż skrzynia biegów w Pańskim samochodzie jest w pełni sprawna, a jej praca jest prawidłowa. Opisane przez Pana działanie jest zamierzone, zgodne z zastosowanym oprogramowaniem sterującym stosowane dla zapewnienia optymalnych warunków funkcjonowania przekładni CVT.W związku z powyższym oraz biorąc pod uwagę opinię Serwisu i Działu Technicznego Pańską reklamację uważamy za zamkniętą. ... spytałem własnie czy w związku z tym, że tryb D jest dobrany optymalnie, użycie biegu 7 szkodzi skrzyni ;-) Edytowane 24 Lipca 2018 przez Hidemichi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz12345 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 W dniu 26.06.2018 o 19:55, lucianin napisał: To jest naprawde bardzo ciekawa sprawa ja ma wersje poliftowa z wrzesnia 2017r. I ten problem ciagle jest. Jak pojade na 1 przeglad przy 30k km. Powiem im o tym i napomkne ze juz byl ten problem zglaszany przez kogos w PL ASO jak zwykle chce zamiesc problem pod dywan witam, Mogę tylko potwierdzić, iż w wersji FL z listopada 2017 2.0 dci 4x4 objawy występują. na zimno, szczególnie po mrozie nie ciągnie skrzynia, na autostradzie przetrzymuje "obroty". Serwis nie widzi błędów na skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 On 12/20/2018 at 4:38 PM, Mariusz12345 said: witam, Mogę tylko potwierdzić, iż w wersji FL z listopada 2017 2.0 dci 4x4 objawy występują. na zimno, szczególnie po mrozie nie ciągnie skrzynia, na autostradzie przetrzymuje "obroty". Serwis nie widzi błędów na skrzyni. Tak działa ta skrzynia i jest to normalne, mój też tak ma gdy na dworze jest kolo zera Celsiusza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucianin Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Dla mnie niestety rowniez ta skrzynia to jedna wielka porazka... Najgorsze jest to ze jak temperatura jest kolo 0 °C silnik bardzo glosno pracuje , jak wrzucam "R" to jest konkretne szarpniecie... Malo tego, do puki skrzynia czy tam silnik nie zlapie temperatury nie ma czegos takiego jak hamowanie silnikiem. Rozpedzam sie np. do 80km/h puszczam noge z gazu a obroty spadaja do wartosci biegu jalowego ! Tak jakby auto pyrkalo na wolnych obrotach, uwazam ze jest to skrajnie niebezpieczne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Fakt. Robią to powoli. Ale zawsze mozna uzyc manetek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucianin Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 22 godziny temu, Strider napisał: Skrzynie CVT ogólnie mają to do siebie, że niespecjalnie hamują silnikiem. Jasne zgodzę się z Tobą , ale nie powinno być tak że w czasie jady po puszczeniu nogi z gazu obroty spadają do wartości "wolnych obrotów" , oczywiście mowa o zimnym silniku. W każdym moim poprzednim aucie nawet przy -20 °C i zimnym silniku puszczając nogę z gazu autko sobie hamowało silnikiem. A tutaj mam wrażenie jakbym jechał "na luzie" . Z każdym miesiącem te auto coraz to bardziej mnie rozczarowuje... A szkoda bo troszkę za nie zabuliłem ;/ Chyba na wiosnę będę się z nim żegnał puki jeszcze będzie na gwarancji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 On 12/27/2018 at 8:26 AM, lucianin said: Dla mnie niestety rowniez ta skrzynia to jedna wielka porazka... Najgorsze jest to ze jak temperatura jest kolo 0 °C silnik bardzo glosno pracuje , jak wrzucam "R" to jest konkretne szarpniecie... Malo tego, do puki skrzynia czy tam silnik nie zlapie temperatury nie ma czegos takiego jak hamowanie silnikiem. Rozpedzam sie np. do 80km/h puszczam noge z gazu a obroty spadaja do wartosci biegu jalowego ! Tak jakby auto pyrkalo na wolnych obrotach, uwazam ze jest to skrajnie niebezpieczne... Hamowanie silnikiem nie wyłączyłeś czasem w ustawieniach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.