Gość mrówa Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 procz siebie znam jeszcze 5 klubowiczów którym to sie stalo?? i mowia ze to standart np. KOGUT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 no mi padlła juz rok temu tylna wycieraka, ale i tak jej nie używałem za często, chodzila coraz wolniej i wolniej i juz nie poszła nast. razem w N15 to standardino tylna wycieraka, a slyszy się , ze i przednie tez czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 no mi padlła juz rok temu tylna wycieraka, ale i tak jej nie używałem za często, chodzila coraz wolniej i wolniej i juz nie poszła nast. razem w N15 to standardino tylna wycieraka, a slyszy się , ze i przednie tez czasem ale mi chodzi o przud ponoc belka poruszajaca wycieraczki ta co łaczyje z silniczkiem wyrabia sie i spada :? mi spadla dzis 3 raz w przeciagu miesiaca,CZAS ZMIENIC :evil: a gdzie to dostane :? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 za często używasz wycieraki , musisz dać im trochę luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 NIESTETY I MNIE TO DOPADLO! W PRZECIAGU ROKU WYMIENILEM 2 RAZY. ZA PIERWSZYM RAZEM KUPILEM UZYWKE ALE TEZ PADLA PO 8 MIESIACACH. TERAZ KUPILEM NOWE RAMIE ALE TYLKO TO PRZY SILNICZKU I JAK NARAZIE JEST OK (2 MIESIACE) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 a u mojego ojca to tylna wycieraczka przy jezdzie autostrada duza szybkoscia sie odrywa od szyby :shock: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 U mnie tez spadlo ramie,za nowe w ASO zaspiewali 250 zika :shock: Jakis mechanior mi to zrobil,nie wiem jak nawet i dziala juz kilka lat :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Mnie padły przednie w pięknym stylu. Miałem do zrobienia 1200 km. Całą drogę padał deszcz. Piszczały, skrzypiały, przy większej prędkości lewa dochodziła do słupka i waliła o niego. Wytrzymały całą drogę. Następnego dnia pojechałem do mechanika umówić się na naprawę. Wiedziałem co jest grane. Wyrobiła się taka teflonowa tuleja przez którą przechodzi paluch z szyny do ramienia wycieraczki. Wszystko miało luz i latało jak nie powiem co. Umówiłem się za dwa dni bo miał z tokarzem porozmawiać. Jade sobie od niego (w deszczu naturalnie) do pracy a tu myk - i się totalnie zblokowały. Już prawie byłem na miejscu więc bardzo po omacku nie musiałem jechać. Przypomniałem sobie że jest serwis Peugeota zaraz obok, więc zajechałem. Zapłaciłem 40 zł za demontage a za dziękuje facet mi wytoczył taki piękny dinks i to z teflonu a nie ze stali jak chciał mechanik z którym się umawiałem. Ładnie mi to pracuje już ponad rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 U mnie posłuszeństwa odmówiła lewa przednia. Pierw wiązałem na sznurki ten plastikowy czop do tulejki ramienia. Zawsze po dwóch miesiącach prowizorka padała. Aż w końcu obkręciłem drucikiem czop, zacisnąłem i jest git ;-) Oryginalny czop można kupić w ASO za 60 zeta. ps. Mam nadzieję, że wszyscy wiedzą o czym piszę ;-) nie jestem pewien czy "czop" to własciwe określenie. (chodzi o łączenie - przegub, napędzający wycieraczkę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 U mnie posłuszeństwa odmówiła lewa przednia. Pierw wiązałem na sznurki ten plastikowy czop do tulejki ramienia. Zawsze po dwóch miesiącach prowizorka padała. Aż w końcu obkręciłem drucikiem czop, zacisnąłem i jest git ;-) Oryginalny czop można kupić w ASO za 60 zeta. ps. Mam nadzieję, że wszyscy wiedzą o czym piszę ;-) nie jestem pewien czy "czop" to własciwe określenie. (chodzi o łączenie - przegub, napędzający wycieraczkę). to twoje n15 to to co bylo Scyzora :?: jak tak to sie zapytam jak sie sprawuje tylna wycierka :wink: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Mrow sprawa bardzo rprosta juz to przerobilem Spada Ci ciegno wycieraczki, Probowalem kleic cudowac, ale to nic nie daje bo ten plastik tam sie wyrabia Kupilem nowe ciegno koszt ok 100 zl u Jaworski-Gajewski na Oczapowskiego w serwisie. Potem wymieniasz samo ciegno i smiga raz raz. Zanim zalozysz sprawdz trzpienie czy chodza luzno i nie stawiaj oporu w razie co sluze pomoca. Aha zanim zlozysz zaloz ramiona i zobacz jak chodzi, aby nie rozbierac od nowa 4 razy rozbieralem tamtej zimy zanim sie nauczylem a teraz dziala raz raz Wycieraczkiz tylu padaja tylko dlatego ze podczas deszczu malo ludzi ich uzywa i trzpien troszke rdzewieje. Po wyjeciu silnika trzeba przeczyścic trzpien, nasmarowac i smiga raz raz. Jak widzicie ze wycieraczka zwalnia to jak najszybciej wyjmijcie silnik i rozbierzcie trzpien do przeczyszczenia. Inaczej silnik sie spali i sa wieksze koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 dziekuje bardzo za wyczerpujaca wypowiedz,na najbliszszym zlocie masz u mnie browar ziny ,jaki lubisz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 U mnie posłuszeństwa odmówiła lewa przednia. Pierw wiązałem na sznurki ten plastikowy czop do tulejki ramienia. Zawsze po dwóch miesiącach prowizorka padała. Aż w końcu obkręciłem drucikiem czop, zacisnąłem i jest git ;-) Oryginalny czop można kupić w ASO za 60 zeta. ps. Mam nadzieję, że wszyscy wiedzą o czym piszę ;-) nie jestem pewien czy "czop" to własciwe określenie. (chodzi o łączenie - przegub, napędzający wycieraczkę). to twoje n15 to to co bylo Scyzora :?: jak tak to sie zapytam jak sie sprawuje tylna wycierka :wink: :?: Nie miałem żadnych problemów z wycieraczką z tyłu, gorzej było z przodu, ale 3 cm miedzianego drucika czyni cuda :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 ja wymieniałem cięgno w 4-letnim wówczas aucie! dodam że przy okazji wymontowałem i rozebrałem też cały mechanizm w celu dokładnego przeczyszczenia i nasmarowania elementow ruchomych. To wada fabryczna, wg mnie winne są niedokładne uszczelnienia pozwalające wilgoci na dostawanie sie do środka i wymywanie smaru. Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu zaczęły pracować dużo ciszej. skandal żeby w takim aucie były takie niedoróbki. aha, serwis ma cięgna na miejscu - o czymś to świadczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qbk Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Dołączam się do klubu zepsutych wycieraczek, a dokładnie padniętego łącznika. Padły mojej Żonie podczas największego deszczu (jakieś pól roku temu). Na szczęście Żona - twarda sztuka dojechala do domu. Oczywiście zamiennik nie występuje - ja kupiłem w Nissanie na Puławskiej, trafiłem na jakąś promocję wybranych części i wyrwałem za coś ok. 50/60 złotych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Czy jak na tym trybie czasowym ( wycieraczki chodzą co pare sekund ) wycieraczki zacinają się na środku szyby lub schodzą stopniowo to któreś z tych ramion sie wyrabia? primera p-11 Bo najwidoczniej i ja będe musiał się przyłączyć do waszego klubu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Czy jak na tym trybie czasowym ( wycieraczki chodzą co pare sekund )wycieraczki zacinają się na środku szyby lub schodzą stopniowo to któreś z tych ramion sie wyrabia? primera p-11 Bo najwidoczniej i ja będe musiał się przyłączyć do waszego klubu. Pozdrawiam Może warto tam zajrzeć i zobaczyć czy przypadkiem nie poluzowało się łączenie z silniczkiem. Pamiętam podobną przypdałość w aucie znajomego. Po rozebraniu podszybia okazało się, że wyrobiony był otwór w prowadnicy wycieraczki ( ten nakładany na trzpień silnika ) i raz łapał i obracał a czasem się ześlizgiwał. Efekt tego był taki, że właśnie wycieraczki zacinały się w połowie, albo przycinały się na jeden cykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ....no i mi padły wycieraczki a właściwie ten łącznik ,tyle że mu trochę pomogłem tzn.,otworzyłem maske a po myciu szyb miałem...odgięte ,odchylone wycieraczki ,no i spadło bo połamały się te ząbki :? i to niezły kawałek od domu,póki co wkleiłem wtopiłem blaszki i zalałem distalem ,poza tym ten łącznik jest symetryczny więc przełożyłem go tak żeby ta słabsza część wchodziła na sworzeń od góry ...i cóż trzeba będzie albo zakupić łącznik albo rozwiercić sworzeń i dać siakiś nit czy cuś he he...a i taka uwaga smar który był tak stwardniał że chyba już nie spełniał swojej funkcji,więc szczęście w nieszczęściu jak będziecie mieli chwilke zajrzyjcie tam i pszesmarujcie.. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Czy jak na tym trybie czasowym ( wycieraczki chodzą co pare sekund )wycieraczki zacinają się na środku szyby lub schodzą stopniowo to któreś z tych ramion sie wyrabia? primera p-11 Bo najwidoczniej i ja będe musiał się przyłączyć do waszego klubu. Pozdrawiam obejrzyj trzpienie od wycieraczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 No mi tez padly i to na autostradzie przy 140km/h (nie bylo to mile) bo widocznosc zrobila sie kiepska ale udalo mi sie dowlec do parkingu gdzie domowym sposobem na czas drogi udalo sie naprawic. Po dotarciu do domu naprawil mi to mechanik ale nie wiem jak to naprawil ale zdaje sobie sprawe ze bede musial to wymienic kiedys na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eda Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 mi padłe prawa wycieraczka i oczywiście podczas deszczu.Przyczyną była wybita tulejka teflonowa do której wchodzi ramię, zdemontowałem całe ramienia wycieraczek i przewierciłem ramię iprzykręciłem do prowadzenia chodzi mi to już ze 4miesiące .Super działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Rozebrałem całe podszybie, wyciągnołem silnik od wycieraczek i testowałem go na "sucho". Efekt był taki że w pozycji czasowej bez żadnego obciążenia w czasie jednego cyklu zacina się i staje . Może to centralka od tego trybu czasowego jest spieprzona bo jak ją rozebrałem to ta plytka jest skorodowana. Co Wy na to? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 nasmaruja na nowo wszystkie połączenia jesli już rozebrałeś. Sprawdź przekaźnik i układ sterujący, gdyby problem leżał w mechanizmie lub silniczku - wyciaraczki zacinałyby się też na 2. biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fir Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Nasmarowałem wszystko i wyczyściłem. Chyba temu wszystkiemu jest winny przekażnik. Jak wymienie to dam znać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 witam mi jakis tydzien temu też padła tylnia wycieraczka(100nx). Dziwne jest to że jak ją włączam to słysze w kiebinie takie "cykanie" z pod kierownicy lub jej lewej strony. Jakby jakiś przełącznik "cykał"... wiecie co to może być ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.