Zbendul Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Panowie może ktoś wesprze pomysłem , problemy z alarmem i kluczykiem udało się rozwiazac , i mam kolejny po przekręceniu zapłonu pompa paliwa nie podaje , jak zrobie zwore na przekaźniku na tych dwóch pionowych pinach działa w kolko i odpala samochod , no w sumie i tak jezdze ale wolalbym żeby dzialalo prawidłowo z przekaźnika , poratuje ktoś pomysłem ? bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik również silnik 2,0 benzyna , 2002 rok przekaźnik niebieski w słupku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Moze masz zainstalowany ukryty wylacznik pompy przciwko kradziezy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbendul Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 nie , nic takiego nie ma , wcześniej odpalal normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 A stacyjkę sprawdziłeś, to chyba ona podaje napięcie do przekaźnika a może jakiś gryzoń narobił Ci roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbendul Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 kable przy stacyjce wygladaja jak nowe :/ ciezka zagadka będzie cos tak czuje ....myślisz ze może być to wina kostki stacyjki ? ze kable ladnie wygladaja to nie znaczy ze daje impuls na przekaźnik ( jeśli w ogole ma dawac ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurio Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Sprawdź na początek połączenie między stacyjką a przekaźnikiem, czy jest przejście, jak wspomniał wd40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 pomyślanemu jeszcze o błędzie kluczyka i wklejam tekst z internetu; Po włożeniu kluczyka z wbudowanym transponderem (nadajnikiem) do stacyjki i włączeniu zapłonu następuje wymiana sygnałów (danych). Sygnał jest wysyłany z kluczyka do immobilizera (do urządzenia sterującego). Sygnał ten jest analizowany; gdy sygnał się zgadza, immobilizer przesyła swój sygnał do kluczyka zapłonu, który uruchamia w transponderze proces obliczeniowy (sprawdzający). Gdy sygnały są identyczne (w transponderze i urządzeniu sterującym immobilizera) kluczyk zostaje uznany za właściwy. Wówczas immobilizer i urządzenie sterujące pracą silnika wymieniają się sygnałami kodowymi; jeśli są zgodne następuje dezaktywacja blokady, z kolei na blacie licznika, rzadziej na desce rozdzielczej, lampka ostrzegawcza gaśnie. Blokady mogą być różne. Najczęściej występuje odcięcie zasilania pompy paliwowej, przez co paliwo nie płynie do silnika lub odcięcie zapłonu, ewentualnie (bardzo rzadko) odcięcie całej elektroniki. Cała wymiana danych (pomiędzy transponderem, immobilizerem i urządzeniem sterującym pracą silnika) trwa kilka milisekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbendul Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 na początku miałem z tym problem ( odpinany alarm był ) ale zrobiłem wg instrukcji i jest ok , otwiera z pilota , kontrolka gasnie , chwilowo ulewe mam jak się uspokoi poszperam czy przejście ma miedzy stacyjka a przekaźnikiem tak jak mowiliscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.