Gość zielony Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 jakim plynem jest orginalnie zalany uklad chlodzenia w N16???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 "For Europe: Genuine Nissan Anti-freeze coolant L2N or equivalent" Ma być płyn do silników i chłodnic aluminiowych. Czyli prawie każdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Unikaj taniego shitu z hipermarketów jak ognia. Potrafia przerobić chłodnicę na durszlak ;-) Najlepiej markowe koncentraty plus woda destylowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 jasne mnie w serwisie wlali jakis koncentrat mobila ale osobiscie polceam plyn denagel!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Czy dotyczy to także n15? to jest czy n15 ma aluminiową chłodnicę? Normalnie nie wiem jaką ma n15 :oops: Sorki za małe OT, ale tak przy okazjii. Ostatnio zauważyłem, że obniżył mi się nieco poziom płynu chłodniczego w stosunku do tego co obserwowałem latem/cieplejszą jesienią. Mechanik auto obejrzał pod kątem wycieków, ale nic nie znalazł. Podobno gdy jest zimno - zmniejsza się objętość płynu (czyli "ubywa"), a wraz ze wzrostem temperatury zwiększa objętość (czyli przybywa). Czy w waszych samochodach też tak jest? Do tej pory jeżdziłem "autem" w którym silnik był chłodzony powietrzem :oops: (nie był to Garbus) stąd nie mam żadnych doświadczeń w tej materii :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek Sobota Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Czy dotyczy to także n15? to jest czy n15 ma aluminiową chłodnicę? Normalnie nie wiem jaką ma n15 :oops: Sorki za małe OT, ale tak przy okazjii. Ostatnio zauważyłem, że obniżył mi się nieco poziom płynu chłodniczego w stosunku do tego co obserwowałem latem/cieplejszą jesienią. Mechanik auto obejrzał pod kątem wycieków, ale nic nie znalazł. Podobno gdy jest zimno - zmniejsza się objętość płynu (czyli "ubywa"), a wraz ze wzrostem temperatury zwiększa objętość (czyli przybywa). Czy w waszych samochodach też tak jest? Do tej pory jeżdziłem "autem" w którym silnik był chłodzony powietrzem :oops: (nie był to Garbus) stąd nie mam żadnych doświadczeń w tej materii :roll: Dokładnie tak jest. W moje almie jest nissanowski L2N i poziom zwiększa się wraz z temperaturą silnika. Objaw normalny i potwierdzony przez mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.