Gość andrzejnow1972 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam Mam następujący problem z X-trailem z 2004 r. z silnikiem 2.2 dci 136 KM. Gdy zatrzymuję się światłach i stoję dłużej niż 10 s. samochód traci moc i nie wkręca się na obroty, 2,5 tys, to max a samochodu nie idzie rozpędzić powyżej 50-60 km/h. Problem znika gdy wyłączę zapłon odczekam kilka sekund. Po ponownym włączeni silnika wszystko jest ok. w tej chwili radzę sobie tak, że trzymam auto na światłach na obrotach w okolicach 1200- 1500 i wtedy nie ma problemu, natomiast gdy stoję w korkach to wyłączam i odpalam auto co chwilę by go nie gazować przez cały czas. Czasem zapala się kontrolka silnika( check in ) by po 1 lub 2 dniach zgasnąc, Proszę o pomoc i odpowiedź Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zawór wysokiego ciśnienia w pompie, jeżeli on nie pomorze to pompa a raczej elektronika pompy ale zazwyczaj wtedy się robi elektronike i mechaniczną część pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam Mam następujący problem z X-trailem z 2004 r. z silnikiem 2.2 dci 136 KM. Gdy zatrzymuję się światłach i stoję dłużej niż 10 s. samochód traci moc i nie wkręca się na obroty, 2,5 tys, to max a samochodu nie idzie rozpędzić powyżej 50-60 km/h. Problem znika gdy wyłączę zapłon odczekam kilka sekund. Po ponownym włączeni silnika wszystko jest ok. w tej chwili radzę sobie tak, że trzymam auto na światłach na obrotach w okolicach 1200- 1500 i wtedy nie ma problemu, natomiast gdy stoję w korkach to wyłączam i odpalam auto co chwilę by go nie gazować przez cały czas. Czasem zapala się kontrolka silnika( check in ) by po 1 lub 2 dniach zgasnąc, Proszę o pomoc i odpowiedź Pozdrawiam Andrzej Kolega,,michal801" fachowo się wypowiedział, ale nie wiemy jakie są błędy ECU. Może być również listwa wysokiego ciśnienia z czujnikiem czy problem dojścia paliwa od zbiornika do pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Napewno pojawi się błąd P0089 czyli błąd tego zaworu oraz może pokazać się błąd P1273 czyli nieszczelność układu paliwowego ale ten błąd może pojawiać się dlatego że zawór ciśnienia jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek01 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Napewno pojawi się błąd P0089 czyli błąd tego zaworu oraz może pokazać się błąd P1273 czyli nieszczelność układu paliwowego ale ten błąd może pojawiać się dlatego że zawór ciśnienia jest uszkodzony. Jaki może być koszt naprawy takiego "błędu" - zaworu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jaki może być koszt naprawy takiego "błędu" - zaworu ? Kolego mam takie zawory nowe i używane jak chcesz możemy się dogadać. Tylko na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzejnow1972 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Kolego mam takie zawory nowe i używane jak chcesz możemy się dogadać. Tylko na priv. Witam ja w sprawie tych zaworów. W jaki sposób możemy się skontaktować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol_l123 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Witam. Wczoraj zaparkowałem samochód na lekkim wzniesieniu. Po powrocie odpaliłem go ale nie ledwie jechał tzn. nie chciał przekroczyć 2000 obrotów. Po przejechaniu ok 4 km zaparkowałem i jeszcze raz go odpaliłem i wszystko już było dobrze. Co mogło być przyczyną? Jakieś zapowietrzenie? Może filtr paliwa trzeba wyczyścić albo wymienić (był wymieniany w lutym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 http://lmgtfy.com/?q...3Anissanklub.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 gkowal nieźle żeś sobie to wymyślił A wracając do tematu, u mnie za pierwszym razem z takimi objawami problem był z zaworem dawkującym paliwo, a całkiem niedawno po wymianie filtra paliwa na "filtron". Wsadzili zamiennik omijając istniejącą puszkę na filtr paliwa i wszystko OK od ok. 3 miechów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 zdecydowanie zawór SCV proszę http://allegro.pl/zawor-scv-denso-mazda-6-mpv-opel-nissan-wroclaw-i2418098068.html im szybciej wymienisz tym lepiej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 (edytowane) Mam czasem takie same objawy (podczas jazdy wchodzi w "tryb serwisowy" plus falowanie obrotów zimnego silnika...w związku z tym moje pytanie o to jak sprawdzić by upewnić się czy to faktycznie zawór SCV jest do wymiany? 1. podobno wystarczy wymienić same oringi na zaworze - ktoś jest to w stanie potwierdzić? 2. komputer nie pokazuje żadnych błędów - sprawdzałem m.in. w ASO. 3. czy da radę to wymienić średniozdolny człowiek bez wizyty u mechanika? 4. reprogramowanie ECU - podobno samo się programuje po odłączeniu baterii/akumulatora na kilka godzin? Według schematu Denso wygląda na to, że może być kilka rzeczy innych odpowiedzialnych za ten stan rzeczy: Edytowane 26 Czerwca 2012 przez Geodeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 dokładnie takie objawy jak opisałeś są przy padającym zaworze SCV. Na poczatku problem jest sporadyczny, raz na jakiś czas.... z czasem coraz częściej i tak aż do ciągłego wchodzenia w tryb awaryjny ( będzie zawsze wchodził w tryb awaryjny ,gdy tylko zatrzymasz sie i pochodzi z 2, 3 sekundy na biegu jałowym) Ja jeździłem z takimi objawami ok 6 miesięcy aż skończyło się tym że całkowicie padł zawór, nie chciał odpalić, wtedy sam wymieniłem sobie ten zawór ale niestety dodatkowo się zapowietrzył iiiii sie go naciągałem po mechanikach........... dopiero w serwisie Nissana go odpalili. Wiedzieli juz po kilku min.że sie zapowietrzył jednak maja wiedze muszę to przyznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojnar86 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Proponuje sprawdzić przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit6pol Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 zawór scv do wymiany wadliwa seria 003 i 006 można sprawdzic na podnośniku lub kanale jezeli jest z tej serii to napewno to nie trzeba kupować nowego ważne żeby nie był z tej serii bo predzej czy pozniej padnie 066 to chyba teraz jest sprzedawany. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 zawór scv do wymiany wadliwa seria 003 i 006 można sprawdzic na podnośniku lub kanale jezeli jest z tej serii to napewno to nie trzeba kupować nowego ważne żeby nie był z tej serii bo predzej czy pozniej padnie 066 to chyba teraz jest sprzedawany. pozdr weź dodaj znaki interpunkcyjne bo nic nie idzie zrozumieć. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) "...zawór scv do wymiany - wadliwa seria to 003 i 006 - można sprawdzic na podnośniku lub kanale jezeli jest z tej serii to na pewno to. Nie trzeba kupować nowego, ważne żeby nie był z tej serii bo predzej czy pozniej padnie - 066 to chyba teraz jest sprzedawany". Moje problemy się dzisiaj skończyły (falowanie obrotów silnika na początku tylko na zimnym silniku (brak błędów w komputerze pokładowym), wchodzenie w tryb serwisowy podczas jazdy (komputer pokazał błąd nr P1273, aż doszło do ciągłego falowania obrotów również na gorącym silniku). Zakupiłem o 12:35 zawór SCV z tego sklepu: http://allegro.pl/za...2519287031.html , a o godz. 12:00 następnego dnia kurier DHL przyniósł mi go do domu (usługa za pobraniem). Za wymianę u mechanika zapłaciłem 100 zł (instrukcja wymiany jest na forum). Nie resetowałem komputera. Silnik od razu po wymianie pracuje równo i cicho! Mój stary zawór był serii 006 (uszczelki w idealnym stanie): Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez Geodeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Geodeta - dzięki za info. Dobrze wiedzieć, że można to tak szybko załatwić. No to cieszysz się, że problem z głowy? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Pewnie, że się cieszę. Na pewno pomogło mi to forum w zdiagnozowaniu usterki, ale również inne fora, m.in. brytyjskie czy australijskie. Teraz muszę poszukać coś nt. głośnej turbiny (mechanik mówi, że pada turbo i powinienem jak najszybciej je regenerować - koszt ok.1000zł). Oprócz tego mam zabrudzony olejem chyba nieszczelny intercooler... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolanych Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 instrukcja wymiany jest na forum - gdzie?? PODPOWIEDzCIE!! Czy różnica między nich tylko w producencie?? i JAK DO NIEGO SIĘ DOSTAC?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83529-pompa-paliwa-reset/?do=findComment&comment=864920 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary kotek61 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Witam Mam następujący problem z X-trailem z 2004 r. z silnikiem 2.2 dci 136 KM. Gdy zatrzymuję się światłach i stoję dłużej niż 10 s. samochód traci moc i nie wkręca się na obroty, 2,5 tys, to max a samochodu nie idzie rozpędzić powyżej 50-60 km/h. Problem znika gdy wyłączę zapłon odczekam kilka sekund. Po ponownym włączeni silnika wszystko jest ok. w tej chwili radzę sobie tak, że trzymam auto na światłach na obrotach w okolicach 1200- 1500 i wtedy nie ma problemu, natomiast gdy stoję w korkach to wyłączam i odpalam auto co chwilę by go nie gazować przez cały czas. Czasem zapala się kontrolka silnika( check in ) by po 1 lub 2 dniach zgasnąc, Proszę o pomoc i odpowiedź Pozdrawiam Andrzej Witam Jak sobie poradziliście z tym tematem koledzy. Mam dokładnie to samo Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Usterka, usterce nie równa. Praktycznie w każdym modelu Nissanka jest ten sam problem i już wielokroć poruszany wszędzie na forum. Wystarczy poszukać i poczytać. Tutaj pierwszy z brzegu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82100-problem-z-moc/page-3?do=findComment&comment=931562 poczytaj plik pdf, który co jakiś czas uzupełniam czymś nowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Odswiezam temat. Wczoraj wrocilem z "exportu" i w trakcie jazdy nyska dostala czkawki. Wyglada to tak ze jadac ze stala predkoscia, obroty ok. 2800 jest ok. Przy naglym dodaniu gazu (pow.3000 obr.) auto przyspiesza ale nagle "dziura", spadek mocy. Po zwolnieniu gazu i ponownym wcisnieciu silnik juz ciagnie dalej bez problemu. Na trasie (1006 km) zdarzylo sie to cztery razy. Pewnie to scv. Doradzcie cos, gdzie kupic i jak zmienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Odswiezam temat. Wczoraj wrocilem z "exportu" i w trakcie jazdy nyska dostala czkawki. Wyglada to tak ze jadac ze stala predkoscia, obroty ok. 2800 jest ok. Przy naglym dodaniu gazu (pow.3000 obr.) auto przyspiesza ale nagle "dziura", spadek mocy. Po zwolnieniu gazu i ponownym wcisnieciu silnik juz ciagnie dalej bez problemu. Na trasie (1006 km) zdarzylo sie to cztery razy. Pewnie to scv. Doradzcie cos, gdzie kupic i jak zmienic. Spróbuj przeczyścic przepływomierz, następnie auto na trasę i daj mu w du.. - może kierowniczki turbiny się zapiekły, może osad na łopatkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.