Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.2 dci - brak mocy


Gość andrzejnow1972
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki za odpowiedz. Myslalem tez o przeplywce. Co do turbiny, ja tez sprawdze ale to chyba nie to, bo auto ciagnie od dolu-czyli turbo lata. Jadac ze stala predkoscia jest takie wrazenie jakby wiatr z przeciwka od czasu do czasu przyhamowywal auto, no i ta dziura przy 3000obr/min, ale to tez sporadycznie. Dlatego stawialem na scv.

Czym przeczyscic przeplywke? Moge ja wyjac z auta bez zadnej szkody, zeby potem nic nie resetowac? Jest pewnie o tym na forum ale naprawde nie mam czasu szukac. Jestem teraz w domu i mam co innego do roboty. Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Myslalem tez o przeplywce. Co do turbiny, ja tez sprawdze ale to chyba nie to, bo auto ciagnie od dolu-czyli turbo lata. Jadac ze stala predkoscia jest takie wrazenie jakby wiatr z przeciwka od czasu do czasu przyhamowywal auto, no i ta dziura przy 3000obr/min, ale to tez sporadycznie. Dlatego stawialem na scv.

Czym przeczyscic przeplywke? Moge ja wyjac z auta bez zadnej szkody, zeby potem nic nie resetowac? Jest pewnie o tym na forum ale naprawde nie mam czasu szukac. Jestem teraz w domu i mam co innego do roboty. Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam.

 

Normalnie wyciągasz i czyścisz. Ja zawsze czyszczę sprayem do czyszczenia tarcz hamulcowych bo szybko się ulatnia i po kilku minutach przepływkę suchą można montować.

U mnie objawem uszkodzonego SCV w poprzednim X-e było falowanie obrotów

Edytowane przez Sebastian179r
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przepływka wyczyszczona, zamontowana i wszystko działa :) . Wieczorem jadę do Nowego Sącza więc bedzie okazja przetestować. Załączyłem zdjęcia przepływomierza przed i po czyszczeniu. Dzięki Seba za pomoc :beer: .


Przepływka wyczyszczona, zamontowana i wszystko działa :) . Wieczorem jadę do Nowego Sącza więc bedzie okazja przetestować. Załączyłem zdjęcia przepływomierza przed i po czyszczeniu. Dzięki Seba za pomoc :beer: .

 

Wrocilem do Niemiec i w trakcie jazdy znowu dostal czkawki. Jednak nie przeplywka, pewnie to scv :mad: .

post-68386-0-13667900-1410431472_thumb.jpg

post-68386-0-45700100-1410431527_thumb.jpg

Edytowane przez Grzmot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka wyczyszczona, zamontowana i wszystko działa :) . Wieczorem jadę do Nowego Sącza więc bedzie okazja przetestować. Załączyłem zdjęcia przepływomierza przed i po czyszczeniu. Dzięki Seba za pomoc :beer: .

 

Wrocilem do Niemiec i w trakcie jazdy znowu dostal czkawki. Jednak nie przeplywka, pewnie to scv :mad: .

 

No cóż, ale patrząc na zdjęcia przepływkę tez musiałeś wyczyścić.

Wymiana scv w T30 jest banalna - robiłem sam w garażu w 40 minut, tylko podszybie odkręć żeby mieć więcej miejsca i potem reset pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No cóż, ale patrząc na zdjęcia przepływkę tez musiałeś wyczyścić.

Wymiana scv w T30 jest banalna - robiłem sam w garażu w 40 minut, tylko podszybie odkręć żeby mieć więcej miejsca i potem reset pompy

 

Fakt, przeplywka byla dognojona. Musze poszukac SCV-ki. Moze nawet w Niemczech, bo ceny sa porownywalne z tymi w Polsce. Jak wpadnie mi w rece to postaram sie o fotorelacje.

Fakt, przeplywka byla dognojona. Musze poszukac SCV-ki. Moze nawet w Niemczech, bo ceny sa porownywalne z tymi w Polsce. Jak wpadnie mi w rece to postaram sie o fotorelacje.

W weekend byłem w Polsce. 2000 km w obie strony i bez wcześniejszych objawów. Już zgłupiałem :wtf: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem chwilowego braku mocy jest przeładowanie turbiny. Odczytaj błędy, będzie pewnie 0234. Ja wymieniałem SCV, przepływkę i regenerowałem turbo i problem mam dalej. Dzisiaj wymieniłem zawór sterujący podciśnieniem turbo i zobaczymy, czy problem pojawi się w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem chwilowego braku mocy jest przeładowanie turbiny. Odczytaj błędy, będzie pewnie 0234. Ja wymieniałem SCV, przepływkę i regenerowałem turbo i problem mam dalej. Dzisiaj wymieniłem zawór sterujący podciśnieniem turbo i zobaczymy, czy problem pojawi się w najbliższym czasie.

Może być i to, tylko czy brak mocy nie pojawiałby sie w różnych zakresach obrotów a nie przy 3000 jak u mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z przeładowaniem pojawia się właśnie około 3 tyś obrotów. Przy tych obrotach powinno nastąpić stopniowe zmniejszanie geometrii turbo. Przede wszystkim odczytaj błędy. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobi się. Jeszcze tylko musze znaleźć na forum jak się za to zabrać :pc: .

Daj znać co u Ciebie po wymianie zaworu.

Edytowane przez Grzmot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87965-how-to/

 

Po wymianie zaworu zrobiłem ledwo 30 km i ledwo 3 porządne przyśpieszenia do 140 więc jeszcze nic nie wiadomo.

Dzięki. Odczytam jutro i dam znać. Jak będziesz coś więcej wiedział to daj cynk :mobile: .

Dzięki. Odczytam jutro i dam znać. Jak będziesz coś więcej wiedział to daj cynk :mobile: .

Odczytałem i jest 0234. Sprawdziłem regulacje VNT- działa, nie zacina się. Przeczyściłem elektrozawór jak to napisał kolega na NZ. Zaraz jade na grzyby, wiec przegonie go na B-2 i sie zobaczy.

Edytowane przez Grzmot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

U mnie ten problem pojawił się tylko raz, w trakcie ostatniej jazdy do domu. Czyszczenie też nie pomogło, więc bedzie jak piszesz,czyli czujnik w icku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Zanik mocy poniżej 2 tyś obrotów na 6 biegu.

Wchodzi w tryb awaryjny,dodając gazu uzyskujemy max 2 tysiące obrotów więcej nie da się uzyskać.

Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu silnika wszystko jest dobrze i bez problemu robię trasę 1200 km uważając na to żeby nie wrzucić 6 biegu poniżej 2 tyś obrotów.

Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd P1273.

Jednakże zastanawiam się co może być tego dokładną przyczyną czy ktoś miał podobny problem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...