Thunder Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Dzieki za odpowiedz. Myslalem tez o przeplywce. Co do turbiny, ja tez sprawdze ale to chyba nie to, bo auto ciagnie od dolu-czyli turbo lata. Jadac ze stala predkoscia jest takie wrazenie jakby wiatr z przeciwka od czasu do czasu przyhamowywal auto, no i ta dziura przy 3000obr/min, ale to tez sporadycznie. Dlatego stawialem na scv. Czym przeczyscic przeplywke? Moge ja wyjac z auta bez zadnej szkody, zeby potem nic nie resetowac? Jest pewnie o tym na forum ale naprawde nie mam czasu szukac. Jestem teraz w domu i mam co innego do roboty. Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Dzieki za odpowiedz. Myslalem tez o przeplywce. Co do turbiny, ja tez sprawdze ale to chyba nie to, bo auto ciagnie od dolu-czyli turbo lata. Jadac ze stala predkoscia jest takie wrazenie jakby wiatr z przeciwka od czasu do czasu przyhamowywal auto, no i ta dziura przy 3000obr/min, ale to tez sporadycznie. Dlatego stawialem na scv. Czym przeczyscic przeplywke? Moge ja wyjac z auta bez zadnej szkody, zeby potem nic nie resetowac? Jest pewnie o tym na forum ale naprawde nie mam czasu szukac. Jestem teraz w domu i mam co innego do roboty. Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam. Normalnie wyciągasz i czyścisz. Ja zawsze czyszczę sprayem do czyszczenia tarcz hamulcowych bo szybko się ulatnia i po kilku minutach przepływkę suchą można montować. U mnie objawem uszkodzonego SCV w poprzednim X-e było falowanie obrotów Edytowane 9 Września 2014 przez Sebastian179r 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Przepływka wyczyszczona, zamontowana i wszystko działa . Wieczorem jadę do Nowego Sącza więc bedzie okazja przetestować. Załączyłem zdjęcia przepływomierza przed i po czyszczeniu. Dzięki Seba za pomoc . Przepływka wyczyszczona, zamontowana i wszystko działa . Wieczorem jadę do Nowego Sącza więc bedzie okazja przetestować. Załączyłem zdjęcia przepływomierza przed i po czyszczeniu. Dzięki Seba za pomoc . Wrocilem do Niemiec i w trakcie jazdy znowu dostal czkawki. Jednak nie przeplywka, pewnie to scv . Edytowane 11 Września 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 uuu... niefajnie. jak będziesz wymieniał to nie zapomnij o relacji foto. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Przepływka wyczyszczona, zamontowana i wszystko działa . Wieczorem jadę do Nowego Sącza więc bedzie okazja przetestować. Załączyłem zdjęcia przepływomierza przed i po czyszczeniu. Dzięki Seba za pomoc . Wrocilem do Niemiec i w trakcie jazdy znowu dostal czkawki. Jednak nie przeplywka, pewnie to scv . No cóż, ale patrząc na zdjęcia przepływkę tez musiałeś wyczyścić. Wymiana scv w T30 jest banalna - robiłem sam w garażu w 40 minut, tylko podszybie odkręć żeby mieć więcej miejsca i potem reset pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 No cóż, ale patrząc na zdjęcia przepływkę tez musiałeś wyczyścić. Wymiana scv w T30 jest banalna - robiłem sam w garażu w 40 minut, tylko podszybie odkręć żeby mieć więcej miejsca i potem reset pompy Fakt, przeplywka byla dognojona. Musze poszukac SCV-ki. Moze nawet w Niemczech, bo ceny sa porownywalne z tymi w Polsce. Jak wpadnie mi w rece to postaram sie o fotorelacje. Fakt, przeplywka byla dognojona. Musze poszukac SCV-ki. Moze nawet w Niemczech, bo ceny sa porownywalne z tymi w Polsce. Jak wpadnie mi w rece to postaram sie o fotorelacje. W weekend byłem w Polsce. 2000 km w obie strony i bez wcześniejszych objawów. Już zgłupiałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Problemem chwilowego braku mocy jest przeładowanie turbiny. Odczytaj błędy, będzie pewnie 0234. Ja wymieniałem SCV, przepływkę i regenerowałem turbo i problem mam dalej. Dzisiaj wymieniłem zawór sterujący podciśnieniem turbo i zobaczymy, czy problem pojawi się w najbliższym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Problemem chwilowego braku mocy jest przeładowanie turbiny. Odczytaj błędy, będzie pewnie 0234. Ja wymieniałem SCV, przepływkę i regenerowałem turbo i problem mam dalej. Dzisiaj wymieniłem zawór sterujący podciśnieniem turbo i zobaczymy, czy problem pojawi się w najbliższym czasie. Może być i to, tylko czy brak mocy nie pojawiałby sie w różnych zakresach obrotów a nie przy 3000 jak u mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Problem z przeładowaniem pojawia się właśnie około 3 tyś obrotów. Przy tych obrotach powinno nastąpić stopniowe zmniejszanie geometrii turbo. Przede wszystkim odczytaj błędy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Zrobi się. Jeszcze tylko musze znaleźć na forum jak się za to zabrać . Daj znać co u Ciebie po wymianie zaworu. Edytowane 11 Października 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87965-how-to/ Po wymianie zaworu zrobiłem ledwo 30 km i ledwo 3 porządne przyśpieszenia do 140 więc jeszcze nic nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87965-how-to/ Po wymianie zaworu zrobiłem ledwo 30 km i ledwo 3 porządne przyśpieszenia do 140 więc jeszcze nic nie wiadomo. Dzięki. Odczytam jutro i dam znać. Jak będziesz coś więcej wiedział to daj cynk . Dzięki. Odczytam jutro i dam znać. Jak będziesz coś więcej wiedział to daj cynk . Odczytałem i jest 0234. Sprawdziłem regulacje VNT- działa, nie zacina się. Przeczyściłem elektrozawór jak to napisał kolega na NZ. Zaraz jade na grzyby, wiec przegonie go na B-2 i sie zobaczy. Edytowane 12 Października 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Niestety turbo dalej przeładowuje. Została wymiana czujnika ciśnienia doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 U mnie ten problem pojawił się tylko raz, w trakcie ostatniej jazdy do domu. Czyszczenie też nie pomogło, więc bedzie jak piszesz,czyli czujnik w icku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo238 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zanik mocy poniżej 2 tyś obrotów na 6 biegu. Wchodzi w tryb awaryjny,dodając gazu uzyskujemy max 2 tysiące obrotów więcej nie da się uzyskać. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu silnika wszystko jest dobrze i bez problemu robię trasę 1200 km uważając na to żeby nie wrzucić 6 biegu poniżej 2 tyś obrotów. Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd P1273. Jednakże zastanawiam się co może być tego dokładną przyczyną czy ktoś miał podobny problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Przejrzyj forum,jest nt sporo napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.