Gość gacek112 Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Gdzie Primerka ma regulacje naciągu linki hamulca ręcznego?? Nie moge ustalić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Gdzie Primerka ma regulacje naciągu linki hamulca ręcznego?? Nie moge ustalić. Pozdrawiam musisz rozebrać plastiki (całość) na tunelu środkowym, pod dźwignią ręcznego są śruby regulacyjne, ja też się zabieram ze regulację od 3 miesięcy i jakos nie mogę zrobić bo ze mnie leniuszek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek112 Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 musisz rozebrać plastiki (całość) na tunelu środkowym, pod dźwignią ręcznego są śruby regulacyjne, ja też się zabieram ze regulację od 3 miesięcy i jakos nie mogę zrobić bo ze mnie leniuszek :wink: Dzięki wielkie dziś sie za to wezme, ze mnie też jest niezły leniuch ale myśle że sie zmobilizuje i po pracy zabiore za to. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek112 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 musisz rozebrać plastiki (całość) na tunelu środkowym, pod dźwignią ręcznego są śruby regulacyjne, ja też się zabieram ze regulację od 3 miesięcy i jakos nie mogę zrobić bo ze mnie leniuszek :wink: Juz naprawiłem, wcale nie trzeba rozbierać plastikow. Wystarczy tylko odgiąć gume pod hamulcem, lekko go zaciągnąć i wyposażyć się w klucz 10 najlepiej nasadowy na przedłużce i regulacja pójdzie bez problemów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 widze ze masz bmw, wiec maly OT z mojej strony: ktora fura jest szybsza betka czy nissan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Juz naprawiłem, wcale nie trzeba rozbierać plastikow. Wystarczy tylko odgiąć gume pod hamulcem, lekko go zaciągnąć i wyposażyć się w klucz 10 najlepiej nasadowy na przedłużce i regulacja pójdzie bez problemów. Pozdrawiam a to ci dopiero :shock: , pewnie bym niepotrzebnie poświęcił pół godziny na rozebranie i założenie tych przeklętych plastików :wink: , jutro sobie zmoduję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek112 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 widze ze masz bmw, wiec maly OT z mojej strony: ktora fura jest szybsza betka czy nissan? Powiem Ci tak BMW ma to swoje 140 km na starcie pali gume jak szalone ale na trasie wymięka z Nissanem tak do 180 Nissan nie ma szans ale poźniej Bmka zostaje z tyłu. Wole jazde Nissanem, narazie to jest najlepsze auto jakim jeździłem ( a było ich kilka). Bmka stoi nieużywana. Praktycznie nie chce mi się do niej wsiadać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Wole jazde Nissanem... Bmka stoi nieużywana. Praktycznie nie chce mi się do niej wsiadać. Pozdrawiam też bym tak chciał przebierać w autkach (jak kobity w rękawiczkach :wink: ) niestety bidulek ze mnie i muszę się zadowolić leciwym aczkolwiek superaśnym nismo O:) pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek112 Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 też bym tak chciał przebierać w autkach (jak kobity w rękawiczkach :wink: ) niestety bidulek ze mnie i muszę się zadowolić leciwym aczkolwiek superaśnym nismo O:) pozdrawiam :wink: Ja nie przebieram w autach. Poprostu poprzednim moim autem była Bmka z 91 roku. Troszke wiekowe już auto jak na BMW, służyło dobrze ale zaczęło dawać oznaki psucia. Więc postanowiłem kupić coś nowszego i mniej awaryjnego ( z racji tego ze musze jeździć do pracy i czasem zjeżdżać do Polski w jedną strone mam 1360 km + 8 godzin promem). Bmka mogła by któregoś dnia zaniemówić. Tak właśnie stałem się posiadaczem Nissana. Kupiłem go we wrześniu w Holandii z fabrycznym gazem sekwencją. Normalnie co to auto potrafi to aż mnie zatkało. Nie chce już znać tej Bmki. Teraz jak w grudniu wróce do Polski to zaraz się ją sprzedaje. Po co ma tak sama stać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ehen Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 podatawa to sprawny ręczny. też mi się nie chce wymieniać , ale spał już pierwszy śnieg więc chyba warto naciągnąć :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek112 Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 podatawa to sprawny ręczny. też mi się nie chce wymieniać , ale spał już pierwszy śnieg więc chyba warto naciągnąć :wink: Tutaj w Norwegii snieg juz troszke leży. Fajna rzecz dobry ręczny zimą. Ułatwia to zawracanie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.