Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Hamulec ręczny - regulacja linki


Guest gacek112
 Share

Recommended Posts

Gdzie Primerka ma regulacje naciągu linki hamulca ręcznego?? Nie moge ustalić. Pozdrawiam :)

musisz rozebrać plastiki (całość) na tunelu środkowym, pod dźwignią ręcznego są śruby regulacyjne, ja też się zabieram ze regulację od 3 miesięcy i jakos nie mogę zrobić bo ze mnie leniuszek :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest gacek112
musisz rozebrać plastiki (całość) na tunelu środkowym, pod dźwignią ręcznego są śruby regulacyjne, ja też się zabieram ze regulację od 3 miesięcy i jakos nie mogę zrobić bo ze mnie leniuszek :wink:

 

Dzięki wielkie dziś sie za to wezme, ze mnie też jest niezły leniuch ale myśle że sie zmobilizuje i po pracy zabiore za to. Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Guest gacek112
musisz rozebrać plastiki (całość) na tunelu środkowym, pod dźwignią ręcznego są śruby regulacyjne, ja też się zabieram ze regulację od 3 miesięcy i jakos nie mogę zrobić bo ze mnie leniuszek :wink:

 

Juz naprawiłem, wcale nie trzeba rozbierać plastikow. Wystarczy tylko odgiąć gume pod hamulcem, lekko go zaciągnąć i wyposażyć się w klucz 10 najlepiej nasadowy na przedłużce i regulacja pójdzie bez problemów.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Juz naprawiłem, wcale nie trzeba rozbierać plastikow. Wystarczy tylko odgiąć gume pod hamulcem, lekko go zaciągnąć i wyposażyć się w klucz 10 najlepiej nasadowy na przedłużce i regulacja pójdzie bez problemów.

 

Pozdrawiam

a to ci dopiero :shock: , pewnie bym niepotrzebnie poświęcił pół godziny na rozebranie i założenie tych przeklętych plastików :wink: , jutro sobie zmoduję :)

Link to comment
Share on other sites

Guest gacek112
widze ze masz bmw, wiec maly OT z mojej strony:

 

ktora fura jest szybsza betka czy nissan? :D

 

Powiem Ci tak BMW ma to swoje 140 km na starcie pali gume jak szalone ale na trasie wymięka z Nissanem tak do 180 Nissan nie ma szans ale poźniej Bmka zostaje z tyłu. Wole jazde Nissanem, narazie to jest najlepsze auto jakim jeździłem ( a było ich kilka). Bmka stoi nieużywana. Praktycznie nie chce mi się do niej wsiadać. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Wole jazde Nissanem... Bmka stoi nieużywana. Praktycznie nie chce mi się do niej wsiadać.

Pozdrawiam

też bym tak chciał przebierać w autkach (jak kobity w rękawiczkach :wink: ) niestety bidulek ze mnie i muszę się zadowolić leciwym aczkolwiek superaśnym nismo O:)

pozdrawiam :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest gacek112
też bym tak chciał przebierać w autkach (jak kobity w rękawiczkach :wink: ) niestety bidulek ze mnie i muszę się zadowolić leciwym aczkolwiek superaśnym nismo O:)

pozdrawiam :wink:

 

Ja nie przebieram w autach. Poprostu poprzednim moim autem była Bmka z 91 roku. Troszke wiekowe już auto jak na BMW, służyło dobrze ale zaczęło dawać oznaki psucia. Więc postanowiłem kupić coś nowszego i mniej awaryjnego ( z racji tego ze musze jeździć do pracy i czasem zjeżdżać do Polski w jedną strone mam 1360 km + 8 godzin promem). Bmka mogła by któregoś dnia zaniemówić. Tak właśnie stałem się posiadaczem Nissana. Kupiłem go we wrześniu w Holandii z fabrycznym gazem sekwencją. Normalnie co to auto potrafi to aż mnie zatkało. Nie chce już znać tej Bmki. Teraz jak w grudniu wróce do Polski to zaraz się ją sprzedaje. Po co ma tak sama stać :)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest gacek112
podatawa to sprawny ręczny. też mi się nie chce wymieniać , ale spał już pierwszy śnieg więc chyba warto naciągnąć :wink:

 

Tutaj w Norwegii snieg juz troszke leży. Fajna rzecz dobry ręczny zimą. Ułatwia to zawracanie :) Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...