Gość mrówa Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 http://www7.nowe.mojeauto.pl/cms/?id=6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 w sumie wydawała mi sie bezpieczniejsza, ale 4/5 gwiazdek to niezle, martwi wynik przy zderzeniu przednim, ze klatka i glowa narazona :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 W takim małym aucie to zawsze nie będzie zbyt bezpiecznie. W małych autach wszystko jest kompromisem nawet w najprostrzych sprawach. A w sprawach bezpieczeństwa nidgy nie będzie nawet dobrze. To co widzimy na zdjęciach to schemat. Zderzenie, które jest dokładnie ustawiane tzn. jak auto ma uderzyć (ciasno spasowane pasy, manekiny idealnie siedzacy w fotelach). Mozna by mnożyć te przykłady ale jednak życie i rzeczywistośc na drogach przynosi zupełnie inne warunki w jakich przychodzi się nam poruszać autami. Dlatego też uważam, że takie zdjęcia mogą dać nam tylko mglisty pogląd na to jak auto zachowa się przy zderzeniu. Przy faktycznym zderzeniu na drodze może być zupełnie inaczej. Myślę, że zawsze gorzej HHA . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 A zauważyliście, że auto biorące udział w teście, to anglik (ma kierownicę po prawej stronie). Nie ma to większego wpływu na bezpieczeństwo, ale analiza prawa/lewa strona nie jest tłumaczona na warunki polskie. Warto wziąść na to poprawkę przy szacowaniu, która np. noga będzie bardziej poszkodowana . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.