Gość krzysno Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 kilkakrotnie pytałem na forum o przyczyny bardzo dużego spalania mojej W10(miasto 19 trasa 13 LPG). ostatnio okazało się że prawdopodobnie padł silnik krokowy od gazu. analiza spalin wyszła fatalnie, więc zmieniłem silnik krokowy na "śrubkę" analiza spalin wyszła OK więc tankuję 10 litrów gazu i przejechałem 54 km!!! spalanie koło 19 litrów jade do gazownika i oto wyniki Lambda na wysokich i niskich obrotach około 1,22-1,28 CO niskie i wysokie obroty 0,02-0,03 (przez chwilę po przejściu z wysokich obrotów na niskie CO było około 3,5, ale spadło powoli CO2 - niskie i wysokie obroty około 11,5 co jest???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niedzwiedziu Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Cze, ja jestem niedoswiadczony ale moze dla porownania podam co ja mam na wydruku. Po ustawieniu u gazownikow mam CO 0.07, CO2 10.8, o2 4,14 lamda 1,14 - 1,21. Chodzi jak zloto, nie gasnie nie dlawi sie trzyma obroty na jalowym na 800 a po wyprzedzaniu na trasie (docigam do wysokich obrotow) juz nie gasnie i nie plywaja obroty. :wink: a pali jakos 13 -14 litrow LPG na 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 czyli moje wyniki są prawie takie same to skąd to spalanie?? a jak jeździsz - ja ostatnio jak emeryt - 3 przy 45 km/h 4 przy 65 - nie mam obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niedzwiedziu Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Jeżdzę Spokojnie tak jak opisales, chociaz zdarza mi sie troszke go przycisnac ja sie lekko spiese albo zdenerwuje. PS A jakos 4 dni temu wlalem mu 30 litrow LPG i juz mam 210km zrobione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Z tego co wiem to chodzi o to żeby CO było jak najmniejsze przy jak największym CO2. a gdzie robili ci z tym gazem? :shock: byłeś u mecenasa na Tatrzańskiej? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 a gdzie robili ci z tym gazem? :shock: byłeś u mecenasa na Tatrzańskiej? 8) nie wiedziałem że robi on także gaz pojadę robiłem na Tarnowskiej koło LOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 jarkk, jak często jesteś w NS ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 nie wiedziałem że robi on także gazpojadę Koleś nie zakłada LPG, ale ma komp. Nissan Consul i coś tam zawsze pomoże, a jak nie to mam takiego priv mechesa b.dobrego a jak się zachowuje na benzynie? obecnie mieszkam w Sączu, jak nie dasz rady z tym to daj znać, spróbuje pomóc najlepiej dogadamy sie na gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 msz kolego 2 wyjścia: pierwsze - to wrócić do silniczka krokowego, ustawić gaz jeszcze raz w/g wskazań sondy lambda -odtworzysz pierwotna dobra konfigurację - (krokowiec majątek nie kosztuje, a spalanie w/w/ Cie wkrótce skończy) drugie - próbować ustwić na śrubie - w efekcie stracisz katalizator i sonde lambda po kilku kkm. z analizy sopalin wynika, że masz za uboga mieszankę, auto słabe, pompujesz mocniej i spalanie w efekcie większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Lambda stanowczo za wysoka!!! Nie powinna przekraczać 1,05 !!! Sonda lambda albo emulator sondy lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 msz kolego 2 wyjścia:(krokowiec majątek nie kosztuje, a spalanie w/w/ Cie wkrótce skończy) drugie - próbować ustwić na śrubie - w efekcie stracisz katalizator i sonde lambda po kilku kkm. . instalacja jest holenderska- czy inny krokowiec też będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 lambda powinna oscylowac w granicach 1. tez tak mialem. cos skrecili. podobno mieszanka za bogata. po skreceniu spalanie troche spadło, ale nadal jest w granicach 16,5-17 w miescie. ale ja to cisne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.