Guest krzysno Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 kilkakrotnie pytałem na forum o przyczyny bardzo dużego spalania mojej W10(miasto 19 trasa 13 LPG). ostatnio okazało się że prawdopodobnie padł silnik krokowy od gazu. analiza spalin wyszła fatalnie, więc zmieniłem silnik krokowy na "śrubkę" analiza spalin wyszła OK więc tankuję 10 litrów gazu i przejechałem 54 km!!! spalanie koło 19 litrów jade do gazownika i oto wyniki Lambda na wysokich i niskich obrotach około 1,22-1,28 CO niskie i wysokie obroty 0,02-0,03 (przez chwilę po przejściu z wysokich obrotów na niskie CO było około 3,5, ale spadło powoli CO2 - niskie i wysokie obroty około 11,5 co jest???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niedzwiedziu Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Cze, ja jestem niedoswiadczony ale moze dla porownania podam co ja mam na wydruku. Po ustawieniu u gazownikow mam CO 0.07, CO2 10.8, o2 4,14 lamda 1,14 - 1,21. Chodzi jak zloto, nie gasnie nie dlawi sie trzyma obroty na jalowym na 800 a po wyprzedzaniu na trasie (docigam do wysokich obrotow) juz nie gasnie i nie plywaja obroty. :wink: a pali jakos 13 -14 litrow LPG na 100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 czyli moje wyniki są prawie takie same to skąd to spalanie?? a jak jeździsz - ja ostatnio jak emeryt - 3 przy 45 km/h 4 przy 65 - nie mam obrotomierza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niedzwiedziu Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Jeżdzę Spokojnie tak jak opisales, chociaz zdarza mi sie troszke go przycisnac ja sie lekko spiese albo zdenerwuje. PS A jakos 4 dni temu wlalem mu 30 litrow LPG i juz mam 210km zrobione... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Z tego co wiem to chodzi o to żeby CO było jak najmniejsze przy jak największym CO2. a gdzie robili ci z tym gazem? :shock: byłeś u mecenasa na Tatrzańskiej? 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 a gdzie robili ci z tym gazem? :shock: byłeś u mecenasa na Tatrzańskiej? 8) nie wiedziałem że robi on także gaz pojadę robiłem na Tarnowskiej koło LOK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 jarkk, jak często jesteś w NS ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 nie wiedziałem że robi on także gazpojadę Koleś nie zakłada LPG, ale ma komp. Nissan Consul i coś tam zawsze pomoże, a jak nie to mam takiego priv mechesa b.dobrego a jak się zachowuje na benzynie? obecnie mieszkam w Sączu, jak nie dasz rady z tym to daj znać, spróbuje pomóc najlepiej dogadamy sie na gg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 msz kolego 2 wyjścia: pierwsze - to wrócić do silniczka krokowego, ustawić gaz jeszcze raz w/g wskazań sondy lambda -odtworzysz pierwotna dobra konfigurację - (krokowiec majątek nie kosztuje, a spalanie w/w/ Cie wkrótce skończy) drugie - próbować ustwić na śrubie - w efekcie stracisz katalizator i sonde lambda po kilku kkm. z analizy sopalin wynika, że masz za uboga mieszankę, auto słabe, pompujesz mocniej i spalanie w efekcie większe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Lambda stanowczo za wysoka!!! Nie powinna przekraczać 1,05 !!! Sonda lambda albo emulator sondy lambda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzysno Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 msz kolego 2 wyjścia:(krokowiec majątek nie kosztuje, a spalanie w/w/ Cie wkrótce skończy) drugie - próbować ustwić na śrubie - w efekcie stracisz katalizator i sonde lambda po kilku kkm. . instalacja jest holenderska- czy inny krokowiec też będzie ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 lambda powinna oscylowac w granicach 1. tez tak mialem. cos skrecili. podobno mieszanka za bogata. po skreceniu spalanie troche spadło, ale nadal jest w granicach 16,5-17 w miescie. ale ja to cisne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.