Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wyniki analizy spalin - o co tu k... chodzi!!!


Gość krzysno
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kilkakrotnie pytałem na forum o przyczyny bardzo dużego spalania mojej W10(miasto 19 trasa 13 LPG). ostatnio okazało się że prawdopodobnie padł silnik krokowy od gazu. analiza spalin wyszła fatalnie, więc zmieniłem silnik krokowy na "śrubkę" analiza spalin wyszła OK

więc tankuję 10 litrów gazu i przejechałem 54 km!!! spalanie koło 19 litrów

jade do gazownika i oto wyniki

Lambda na wysokich i niskich obrotach około 1,22-1,28

CO niskie i wysokie obroty 0,02-0,03 (przez chwilę po przejściu z wysokich obrotów na niskie CO było około 3,5, ale spadło powoli

CO2 - niskie i wysokie obroty około 11,5

 

co jest????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Niedzwiedziu

Cze, ja jestem niedoswiadczony ale moze dla porownania podam co ja mam na wydruku.

Po ustawieniu u gazownikow mam CO 0.07, CO2 10.8, o2 4,14 lamda 1,14 - 1,21.

 

Chodzi jak zloto, nie gasnie nie dlawi sie trzyma obroty na jalowym na 800 a po wyprzedzaniu na trasie (docigam do wysokich obrotow) juz nie gasnie i nie plywaja obroty. :wink:

 

a pali jakos 13 -14 litrow LPG na 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Niedzwiedziu

Jeżdzę Spokojnie tak jak opisales, chociaz zdarza mi sie troszke go przycisnac ja sie lekko spiese albo zdenerwuje.

 

PS

A jakos 4 dni temu wlalem mu 30 litrow LPG i juz mam 210km zrobione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiedziałem że robi on także gaz

pojadę

 

Koleś nie zakłada LPG, ale ma komp. Nissan Consul i coś tam zawsze pomoże, a jak nie to mam takiego priv mechesa b.dobrego

 

a jak się zachowuje na benzynie?

 

obecnie mieszkam w Sączu, jak nie dasz rady z tym to daj znać, spróbuje pomóc najlepiej dogadamy sie na gg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

msz kolego 2 wyjścia:

pierwsze - to wrócić do silniczka krokowego, ustawić gaz jeszcze raz w/g wskazań sondy lambda -odtworzysz pierwotna dobra konfigurację - (krokowiec majątek nie kosztuje, a spalanie w/w/ Cie wkrótce skończy)

drugie - próbować ustwić na śrubie - w efekcie stracisz katalizator i sonde lambda po kilku kkm.

z analizy sopalin wynika, że masz za uboga mieszankę, auto słabe, pompujesz mocniej i spalanie w efekcie większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

msz kolego 2 wyjścia:

(krokowiec majątek nie kosztuje, a spalanie w/w/ Cie wkrótce skończy)

drugie - próbować ustwić na śrubie - w efekcie stracisz katalizator i sonde lambda po kilku kkm.

.

 

instalacja jest holenderska- czy inny krokowiec też będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lambda powinna oscylowac w granicach 1.

tez tak mialem. cos skrecili. podobno mieszanka za bogata.

po skreceniu spalanie troche spadło, ale nadal jest w granicach 16,5-17

w miescie. ale ja to cisne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...