Krzysztof_707 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Witam jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość Posiadam Primerę P11 1.6 16V 90KM LPG. Ostatnio miałem standardowy problem z opornicą, została ona wymieniona u mechanika, ponoć wstawili nową kosztowała ona ok 130 zł. ALE! Coś jest nie tak. Dmuchawa na 1 działa normalnie natomiast 2 i 3 są zamienione jakby miejscami mianowicie 2 dmucha mocniej niż 3. Zastanawiam się czy to może mieć coś wspólnego z tym co się teraz z nim dzieje. Nie chce mi normalnie odpalać od czasu wymiany tej opornicy. Kręci jak wariat i coś tam niby załapuje ale dopiero jak docisnę gazu to odpala. Oczywiście wachlują obroty na jałowym. Potem podczas jazdy zazwyczaj było wszystko ok. Ostatnio to się zmieniło jak odpala na zimnym to rozrusznik zakręci raz, zatrzyma się i potem samochód od razu odpala. Miałem tez sytuacje, że po przejechaniu 20 km wycieraczki stanęły na 1/3 ruchu i po zatrzymaniu się i siłowym ich potraktowaniu ruszyły i działały normalnie, potem gdy ruszyłem to samochód zaczął się dławić, krztusić gdy miał poniżej 3k i oczywiście stracił moc tak jakby jechał nie na wszystkich cylindrach. Zostawiłem go na 2 dni w garażu z trudem odpalił oczywiście po dodaniu gazu ale problemów z mocą i jazdą już nie miał.... Teraz zostawiłem go na noc u innego mechanika i ponoć odpalał bez najmniejszych problemów.... Pytanie moje brzmi o co mu chodzi? Czy na obecny stan może mieć wpływ wymiana tej opornicy? Dodam, że tracił moc zarówno na LPG jak i na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.