Gość dziubek Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 witam Jestem tutaj nowy i od pewnego czasu zaczolem chorowac za nissanem a dokladnie za almerka z silnikiem 2,2 w dieslu zauwazylem ze sa 2 rodzaje tego silniczka 110 i 130km optowalbym za tym drugim choc moze sie myle w tej kwesti (awaryjnosc spalanie itd). Prosilbym wypowiedzi jak wyglada spalanie autko bedzie robilo dziennie min. okolo 100km i sporo wiecej , co najczesciej sie psuje i na co zwracac uwage przy zakupie? I ostatnie mam nadzieje ze uda mi sie tak do 25tys znalezc takie autko lub ewentualnie sprowadzic. Pozdrawiam dziubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Silnik ~130KM byl dostepny w wersji po liftingu o ile mi wiadomo. (a to już common-rail). Wersja 110KM przed liftem to silnik "Di". Spalanie - w cyklu miejskim (bo tylko po miescie podrozuje) 7,5l/100km. Awaryjnosc? Zalezy od tego w jakim stanie kupisz auto, duze znaczenie ma pewnie przebieg. Nie wiem czy za 25tys kupisz auto z przebiegiem ponizej 100tys km. (a taki przebieg powinien chociaz w jakims stopniu zagwarantowac bezawaryjnosc - nie mowie przy tym, ze almera po 150tys km calkowicie sie rozsypie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam S Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Witam ! Diesel z Miemiec z przebiegiem 100 tkm, to dopiero dotarty silnik. To tak jakbyś kupił polskiego z przebiegiem 30 tkm (i nasze kaprawe paliwo no i stan naszych dróg). Mój przy przeglądzie 125 tkm, po sprowadzeniu nie miał żadnych luzów w zawieszeniu, a silniczek też był jak igła !!! Pozdrawiam Alma 2,2 Di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Silnik 130KM byl dostepny w wersji po liftingu o ile mi wiadomo. (a to już francuskie dci). Wersja 110KM przed liftem to silnik nissana "Di". dCI od Reanult w Nissanach występuje tylko w wersji 1.9 (tylko w P12), natomiast 2.2 dCI to silnik Nissana (ma tylko nazwe handlową dCI tak jak u francózów). Tyle razy o tym bylo juz :wink: W N16 byl montowany ten mocniejszy chyba o mocy 126KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 dCI od Reanult w Nissanach występuje tylko w wersji 1.9 (tylko w P12), natomiast 2.2 dCI to silnik Nissana (ma tylko nazwe handlową dCI tak jak u francózów). Tyle razy o tym bylo juz No właśnie :? "Szukaj" nie boli Ten mocniejszy ma common-rail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 dCI od Reanult w Nissanach występuje tylko w wersji 1.9 (tylko w P12), natomiast 2.2 dCI to silnik Nissana (ma tylko nazwe handlową dCI tak jak u francózów). Tyle razy o tym bylo juz No właśnie :? "Szukaj" nie boli Ten mocniejszy ma common-rail. Mój błąd :oops: Ja bym szukał cr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziubek Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Dziekuje za liczne wypowiedzi - czyli ten 110km to silnik japonczyk nie common rail jak dobrze zrozumialem. Mam jeszcze pytanie o takie sprawy jak plastiki( co trzeszczy a co nie ) , fotele albo inne detale i co lubi gnic itd na co starac sie zwracac uwage w przypadku dokonywania przyszlego zakupu. Pozdrawiam dziubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Na co uważać??? Najbardziej na korozje (szczególnie tylna klapa), plastyki w środku? Z tym róznice, moga skrzypiec ale wcale nie musza (zalezy od historii auta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziubek Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Czyli poprostu prawie mozna brac w ciemno bo zadnej listy nie widze spalanie tez by mnie satysfakcjonowalo jesli chodzi o dieselka. Nic pozostaje szukac i zbierac reszte pieniazkow Aha jeszcze pytanko o naglosnienie czy sa jakies rozne modele czy raczej jeden model seryjnego sprzetu glownie o cd mi chodzi i kto im to firmuje? Pozdrawiam dziubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD4M Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Jeśli chodzi o skrzypienie elementów plastikowych we wnętrzu to Almera nie wypada najgorzej w porównaniu z autami z tego segmentu. Ja jestem przyzwyczajony do jazdy większym autem dlatego po przesiadce do Almery poczulem pewien dyskomfort ale zdążyłem się już przyzwyczaić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Aha jeszcze pytanko o naglosnienie czy sa jakies rozne modele czy raczej jeden model seryjnego sprzetu glownie o cd mi chodzi i kto im to firmuje? Z tego co wiem to byly tylko Clariony i to chyba zadna rewelacja jezeli chodzi o sprzet grajacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.