Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] primera TD rozrząd


Guest wiesiek5
 Share

Recommended Posts

Guest wiesiek5

Jest to primera 2.0 TD 1998.

Problem polega na tym po wymianie paska pompy wtryskowej silnik

rechocze? jak by zapłon był wczesny .

Na pasku sa znaki a kropki na kołach ustawiłem , i nic to samo.

Przestawiałem koła w rozne strony a silnik zapalał i tylko rechocze jak by nie ustawił to ciezko pali ale na wolnych zawsze chodzi ładnie .

Co sie stało pomóżcie!!!

Link to comment
Share on other sites

ludzie!! to wy sami grzebiecie przy pompie, a później nie wiecie co się dzieje i szukacie pomocy na forum, gdzie przecież są zwykli użytkownicy a nie mechanicy?

W takich przypadkach to się jedzie do mechanika, bo sam widzisz czym się kończy własna inwencja przy ograniczonej wiedzy...

Jestem przekonany, że większość problemów z primerami TD bierze się właśnie od tego, że właściciele robią coś we własnym zakresie, silnik zaczyna wariować, auto idzie na handel i później niech się martwi kolejna osoba itd.

 

Adam

Link to comment
Share on other sites

Adamm badzmy szczerzy - w ASO nie dosc ze drogo to jeszcze maja nikle pojecie o TD bo wogole ich u nas nie sprzedawano, a Primera to nie grupa VW zeby kazdy mechanik mial pirackie oprogramowanie i wtyczke do komputera, niedawno jak pytalem o ABS do P11 to prawie nikt nie chcial tego robic, a ten co robil to zdiagnozowal kompem co jest nie tak, ale ze niechcialo mu sie szukac po kablach, to powiedzial ze najlepiej byloby komputer wymienic i czujke - bo komp pokazywal mu tylko ktore kolo, w koncu sam podociskalem wszystkie wtyczki i ustalo, ale ostatnio znowu ABS mi sie swieci... co do pompy to mam palacy sie check engine (od kupna) na poczatku dalem auto do autryzowanego serwisu bosha w BB, wymienili obudowe, zrobili komplet naprawczy , skasowali 2400 i .... nic, potem chcieli mi jakis czujnik wymieniac za kolejne 2500 wiec powiedzilem zeby poszli sie je....., a rozrzad to pryszcz przy tym wszystkim - wystarczy o ile pamietam 23 zeby policzyc i silnik na znakach ustawic, naped pompy jeszcze prosciej, bo mozna znaki zrobic, gorzej z ustawieniem pompy bo trzeba miec przyrzad, ale jak ktos ma to nie jest to nie do zrobienia!!

Link to comment
Share on other sites

Guest wiesiek5

Dzięki za pomoc .

na pewno wiecie jak pasek się zerwie na pompie .

To ze trzeba tak go ustawic .

1.Znaki na pompie sa dwa , ten nacięty a nie kropka.

2.Znak na wałku kropka koło liter "U R"

3.Pasek musi mieć dwa białe paski na zewnatrz oddalone o 30 zebów

odsiebie i strzałke FRONT.

4.Znaki na kołach muszą pokrywac sie z białymi paskami na pasku

rozrządu.

Tylko orginalne paski rozrzadu mają znaki na sobie . a mój nie miał

dlatego wynikneły problemy z ustawieniem .

Ale kolega adamm na pewno o tym wiedział.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

pasek gatesa, pomimo że nie oryginalny też ma 2 znaki. Może kupiłeś pasek prodocenta, który nie przewidział czegoś takiego i stąd Twoje kłopoty

Adam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...