Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] primera TD rozrząd


Gość wiesiek5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to primera 2.0 TD 1998.

Problem polega na tym po wymianie paska pompy wtryskowej silnik

rechocze? jak by zapłon był wczesny .

Na pasku sa znaki a kropki na kołach ustawiłem , i nic to samo.

Przestawiałem koła w rozne strony a silnik zapalał i tylko rechocze jak by nie ustawił to ciezko pali ale na wolnych zawsze chodzi ładnie .

Co sie stało pomóżcie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie!! to wy sami grzebiecie przy pompie, a później nie wiecie co się dzieje i szukacie pomocy na forum, gdzie przecież są zwykli użytkownicy a nie mechanicy?

W takich przypadkach to się jedzie do mechanika, bo sam widzisz czym się kończy własna inwencja przy ograniczonej wiedzy...

Jestem przekonany, że większość problemów z primerami TD bierze się właśnie od tego, że właściciele robią coś we własnym zakresie, silnik zaczyna wariować, auto idzie na handel i później niech się martwi kolejna osoba itd.

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamm badzmy szczerzy - w ASO nie dosc ze drogo to jeszcze maja nikle pojecie o TD bo wogole ich u nas nie sprzedawano, a Primera to nie grupa VW zeby kazdy mechanik mial pirackie oprogramowanie i wtyczke do komputera, niedawno jak pytalem o ABS do P11 to prawie nikt nie chcial tego robic, a ten co robil to zdiagnozowal kompem co jest nie tak, ale ze niechcialo mu sie szukac po kablach, to powiedzial ze najlepiej byloby komputer wymienic i czujke - bo komp pokazywal mu tylko ktore kolo, w koncu sam podociskalem wszystkie wtyczki i ustalo, ale ostatnio znowu ABS mi sie swieci... co do pompy to mam palacy sie check engine (od kupna) na poczatku dalem auto do autryzowanego serwisu bosha w BB, wymienili obudowe, zrobili komplet naprawczy , skasowali 2400 i .... nic, potem chcieli mi jakis czujnik wymieniac za kolejne 2500 wiec powiedzilem zeby poszli sie je....., a rozrzad to pryszcz przy tym wszystkim - wystarczy o ile pamietam 23 zeby policzyc i silnik na znakach ustawic, naped pompy jeszcze prosciej, bo mozna znaki zrobic, gorzej z ustawieniem pompy bo trzeba miec przyrzad, ale jak ktos ma to nie jest to nie do zrobienia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc .

na pewno wiecie jak pasek się zerwie na pompie .

To ze trzeba tak go ustawic .

1.Znaki na pompie sa dwa , ten nacięty a nie kropka.

2.Znak na wałku kropka koło liter "U R"

3.Pasek musi mieć dwa białe paski na zewnatrz oddalone o 30 zebów

odsiebie i strzałke FRONT.

4.Znaki na kołach muszą pokrywac sie z białymi paskami na pasku

rozrządu.

Tylko orginalne paski rozrzadu mają znaki na sobie . a mój nie miał

dlatego wynikneły problemy z ustawieniem .

Ale kolega adamm na pewno o tym wiedział.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...