Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

jak przeliczac spalanie???


Guest grzesrock
 Share

Recommended Posts

Guest grzesrock

proste banalne ale slyszalme ze sa rozne metody przeliczania spalania...... moze ktos jakies stosuje i chetnie je poznam moze nie tylko ja:) czekam z niecierpliwoscia:)

Link to comment
Share on other sites

Guest grzesrock

nie o to mi chodzi chodzi mi o przeliczanie procetowe tak jak w sportowych serwisach to robia ze na bazie oktanow przeliczaja to na spalanie i na litry dokladnie nieiwme jak to sie robi tylko o tym slyszalem i moze wie ktos cos wiecej i sie podzieli..... o normalnym przeliczaniu to chyba kazy wie co i jak... a komentarz dobrze ze zostawilas dla siebie:)

Link to comment
Share on other sites

Hmm prawdę mówiąc nie wiem jak ilość oktanów może być przeliczana na spalanie i na litry, ale poczekamy może ktoś coś wie na ten temat…

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest grzesrock

jakies 3 dni temu przysluchiwalem sie wpracy debacie moich znajomych niechcialem sie wtracac bo niebardzo czuje sie w kwestji samochodow jeszcze dopiero sie w ciagama ale wlasnie byl poruszany ten temat takze czekamy moze cos sie tu "urodzi" na tej plaszczyznie....

Link to comment
Share on other sites

Liczba oktanowa mówi tylko o odporności paliwa na spalanie stukowe. . Parametr ten określa odporność mieszanki paliwowo-powietrznej na samozapłon i spalanie detonacyjne podczas sprężania mieszanki oraz podczas rozpoczętego już procesu spalania mieszanki w cylindrze silnika.

Nie mam pojęcia jak Ci goście to mogą czynić? Moim zdaniem jakieś matactwo :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest grzesrock

wiesz ja naprawde niemam pojecia :oops: dlatego zaciekawil mnie ten temat i przedstawilem go na forum myslac ze to ma jakis zwiazek skoro ktos przedstawia jakas wypowiedz na ten temat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

witam

przeczytałem pewien artykuł i była tam mowa o cetanach dla ropy

liczba ta nie może być niższa od 49 bo będą duże trudności z uruchomieniem silnka+czarny dym z rury :?

Tak więc baczće co lejeci do baków :wink:

No i jeszcze jeden problem jak zbadać czy lejemy do baka dobre paliwo :?

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...