grzesiek_1986 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Witam, posiadam xtraila 2.0 z instalacją LPG. Zauważyłem że samochód bardzo różnie przełącza sie na gaz. Czasami jak wskazówka temp jest na dole skali a czasami już w połowie. Zacząłem szukać czujnika temp. Wg mnie jest zamontowany nieprawidłowo tzn. W węża od nagrzewnicy jest wstawiony trójnik a do tego trójnika wężyk ok 20cm idący do góry i na końcu niego jest czujnik. Powinien być na przepływie a nie gdzieś na końcu odgalezienia i w dodatku duzo wyżej niż obieg. Edytowane 18 Lutego 2018 przez grzesiek_1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 powinien być w reduktorze, daj zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Jednak jest w przepływie ale wg mnie zle. Idzie od węża nagrzewnicy (trójnik) potem jest kawalek węża znów trójnik i w trójniku odejście do reduktora i wystawiony czujnik. A to wszystko ułożone w trójkąt tak że czujnik jest wyżej reduktora. Nie wiem czy na foto widać dobrze. Foto 2 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 ktoś zrobił niezłego druta, z tego co widzę masz Alaskę tam na górze jest miejsce na czujnik temperatury i tam go wkręć, nie wiem jaką masz imstalację dlatego sam musisz sobie go wybrać ///////////////////////////////////////////////////////////////// a jak masz wpięty reduktor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) Chyba równolegle do nagrzewnicy ale głowy nie dam. Będę mial chwile to porozbieram to wszystko bo jest schowane za dolotem. Czyli ten czujnik nie bedzie pasował do reduktora? A jak bym kupił odpowiedni trójnik z wyjściem na czujnik i podłączył tak jak jest tylko na tym samym poziomie co reduktor? Przez takie umiejscowienie czujnika może swirować przełączanie gazu? Przełącznik napewno brc wiec sterownik pewnie tez. Przełącznik prostokątny podobny do tych starego typu jak by analogowy. Wczesniej w innym samochodzie miałem okragly taki z mikrowyłacznikiem. Edytowane 19 Lutego 2018 przez grzesiek_1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Przełącznik napewno brc wiec sterownik pewnie tez. aaaa no to nie pisałeś czyli teraz jest OK, bo ktoś zamiast reduktora BRC zamontował tańszy zamiennik, niestety ale czujnik temperatury nei jest zamienny i dlatego tak to jest zrobione (wiedza od @ullissesa) może masz zapowietrzony układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Raczej nie. A mozesz dac jakiś link na odpowiednią rurkę zeby prawidlowo zamontować ten czujnik? Chce to zrobić na jednym poziomie a nie jak teraz najwyższy punkt duzo wyzszy niz reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 nic nei zrobisz, to jedyny sposób aby czytać temperaturę reduktora (płynu) nie mając w instalacji BRC reduktora BRC, poluzuj na opaskach i przekręć trójnik aby wąż szedł niżej a nei do góry i spadał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Aha no ok. Mi chodzi tylko o to zeby to było w poziomie o żeby czujnik byl czaaly czas w plynie a nie tak jak teraz czujnik jest bardzo wysoko i wydaje mi sie ze bardzo czesto moze nie dochodzic do niego plyn. Podlaczylem interface i bardzo czesto jest tak ze nawet przy 50° jeszcze sie nie przełącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 jaki fejs?? pod BRC czy auto?? wyrównaj to zasilanie i powinno być OK, nawet spróbuj przenieść ten trójnik koło reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Pod auto. Elm327 bt. Tylko rodzi się kolejne pytanie czy można mu wierzyć? A ile wg Ciebie powinien palić xtrail 2.0 w miescie bardzo małym praktycznie bez korków przy delikatnej jeździe bez szaleństw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 12-15l/100 aaaa i masz za słaby reduktor ten co włożyli, nie wydoli w Twoim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Hmmm wcześniej miałem c klase 2.0 kompressor 192 km i paliła mi do 12 bez wariacji w mieście i mialem nadzieje ze nissan będzie palił podobnie. A jakie są objawy tego ze reduktor jest za mały? Auto w miarę przyzwoicie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 mi Ala z VE pali około 14 no ale sama prowokuje do naciśnięcia oba auta to dwa różne rodzaje nie można ich porównywać trzeba by było włożyć AFR-a i zobaczy.c skład mieszanki podczas jazdy no i wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa (na pustej drodze) i zobaczyć czy się nei wspomaga PB podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Kurde szkoda ze mieszkasz na drugim koncu Polski . U nas ciężko żeby ktoś to ogarnoł tak jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 dasz radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Wymieniłem filtr powietrza bo był dość mocno zabrudzony. Mogło to mieć wpływ na spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 mogło tak samo jak filtry gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 To tez musze zmienic bo heszcze tego nie zrobilem bo niedawno kupilem samochod. Tam jest jakiś dziwny filtr fazy lotnej jakby wkrecany od dolu do takiego uchwytu a nie rak jak mialem wczesniej przelotowy na węża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 FFL FFC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Czyli w ciemno moge kupowac to co wyslales? to jeszcze ostatnie pytanie o świece. Już zrobię pakiet startowy taki jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 sprawdź reduktor jaki masz i napis na filtrze, ale to powinno pasować, świece zwykłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Ok dzięki Dzis troszkę bardziej obczaiłem co mam pod maska. Na reduktorze pisze stag, wtryski chyba brc pomarańczowe identyczne jak mialem w mercu na sterowniku pisze brc sequanet. Jest dość duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Taki?/ czyli wychodzi na to, że padł reduktor i zamienili na tańszy bo BRC kosztuje więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Wyglada na to ze tak. Nie wiem jak to bylo bo wg cepiku auto sprowadzone w 15 roku i wtedy byl zalozony gaz i przejechalo do dzis niecale 20 tys km. A tak poaz tym reduktorem to reszta w miarę? W mercu mialem genius max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.