Bazyli120 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Witam serdecznie, posiadam od marca 2017 pulsara z silnikiem benzynowym 1.2. Samochód w marcu skończy rok. Od jakiegoś czasu, podczas dodawania gazu słychać taki dziek jakby coś obcieralo na wyższych obrotach. W serwisie powiedzieli ze to rozrząd, czy to możliwe żeby po 15kkm zaczął padać rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Witam serdecznie, posiadam od marca 2017 pulsara z silnikiem benzynowym 1.2. Samochód w marcu skończy rok. Od jakiegoś czasu, podczas dodawania gazu słychać taki dziek jakby coś obcieralo na wyższych obrotach. W serwisie powiedzieli ze to rozrząd, czy to możliwe żeby po 15kkm zaczął padać rozrząd? Możliwe. W ASO słyszałem opinie, że w niektórych egzemplarzach rozrząd może "przeskoczyć". Skoro masz auto na gwarancji, to niech robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Witam serdecznie, posiadam od marca 2017 pulsara z silnikiem benzynowym 1.2. Samochód w marcu skończy rok. Od jakiegoś czasu, podczas dodawania gazu słychać taki dziek jakby coś obcieralo na wyższych obrotach. W serwisie powiedzieli ze to rozrząd, czy to możliwe żeby po 15kkm zaczął padać rozrząd?Na wyższych tzn. na jakich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyli120 Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 2000 obrotów w zwyż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodyBucket Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Witam serdecznie, posiadam od marca 2017 pulsara z silnikiem benzynowym 1.2. Samochód w marcu skończy rok. Od jakiegoś czasu, podczas dodawania gazu słychać taki dziek jakby coś obcieralo na wyższych obrotach. W serwisie powiedzieli ze to rozrząd, czy to możliwe żeby po 15kkm zaczął padać rozrząd? Wyższe obroty - zakładam, że około 2,5k - 3k i zimny silnik. U mnie wymienili na gwarancji napinacz i mam spokój. Co ciekawe zrobili to w drugim ASO - serwis przy salonie Szpot w Swarzędzu wciskało mi różne kity - a to pewnie za mało oleju, a to pokrywa od jakiegoś filtra, a to zawory i taka konstrukcja samochodu ..... Operacja wymiany napinacza u mnie trwała około 3 tygodni - samochód został rozebrany, mechanicy upewnili się co było przyczyną i zamówili część - sama robota 1 dwa 2 dni - pozostały czas do oczekiwanie na dostawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Rozrząd zabija "ekologiczny" olej i niskie obroty. Nie warto słuchać pod żadnym pozorem wskaźnika zmiany biegów. Warto poszukać oleju który spełni ich wymagania ale o wyższej lepkości.(nie mylić z gęstością) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Rozrząd zabija "ekologiczny" olej i niskie obroty. Nie warto słuchać pod żadnym pozorem wskaźnika zmiany biegów. Warto poszukać oleju który spełni ich wymagania ale o wyższej lepkości.(nie mylić z gęstością) Tzn. jaki ekologiczny i co znaczy wyższa lepkość, polecasz lać xw60? Co do dywagacji o obrotach to nie sądzę, żeby to było krytyczne, jest coś schrzanione w projekcie/wykonaniu elementów rozrządu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Czy ktoś wymieniał jeszcze rozrząd w pulsarze? Jaki jest faktyczny czas wymiany? Bo przez 1-2 dni, przy robotogodzinie na poziomie ok. 120 zł licząc, że mają zwykle otwarty serwis po 12 godzin to da 3000 zł za samą wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogu22 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Cześć, Mam pytanie do usera tomek1912. Który serwis wymieniał napinacz rozrządu? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Jasnogórska Kraków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogu22 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Hej, tak przypuszczałem, mam na Jasnogórskiej też wymianę napinacza. A orientuje się ktoś czy te wymienione napinacze to już bez wady są? No bo jak nie to za jakiś czas znowu trzeba wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Twierdzili, że ten będzie ok i wszyscy, którym naprawiali ponoć nie wrócili ponownie. Pytanie czy mówią to co chcę usłyszeć czy jednak to prawda. Póki co zaraz zaczne 6 miesiąc od naprawy i jakieś 6kkm machnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Około rok temu wymieniono mi napinacz, aktualnie, jakieś 10 tyś km później, auto stoi w ASO i gwarancyjnie wymieniają napinacz po raz kolejny. Czyli jeden napinacz na rok. Masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 No to niefajnie. Ja mam jeszcze jakiś miesiąc gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogu22 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Cześć, ja miałem wymianę napinacza i pompy oleju przy 37 tyś. po tym "chrobotanie" przy ok 3 tyś obrotów minęło . MarcinJ napisz przy jakim przebiegu miałeś pierwszą wymianę i które ASO stwierdziło i podjęło się kolejnej wymiany, i jakie było objawy. I czy przy pierwszej wymianie pompa oleju również była wymieniona? Ja z tym autem mam jeszcze inny problem, zgłaszałem już wcześniej problem z poszarpywaniem podczas jazdy, mechanik w ASO twierdził, że po wymianie napinacza rozrządu ono ustanie, ale niestety jednak nie, wydaję mi się że problem się nasila. Przez to jeżdżę zawsze powyżej 3,2 tyś obrotów, poniżej czuje że silnik szarpie. Jeszcze napisze że ten efekt nie występował od początku, stało się to od jakiegoś roku, nawet córka ostatnio potwierdziła że szarpie, po prostu daje się to odczuć. Nie wiem już sam czy to kwestia jakości paliwa, na pewno wzmaga się to jeszcze bardziej gdy uruchomię klimatyzację, ale to rozumiem bo jest to dodatkowe obciążenie dla motoru. Ale tego efektu nie powinno być z wyłączoną klimatyzacją, napisałem już zgłoszenie do ASO w KRK zobaczymy, ale trudno pewnie będzie to udowodnić. trzeba będzie kupić rozszerzoną gw. na piąty rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 (edytowane) No więc tak : Poprzednia wymiana, profilaktyczna, bo lekko stukało, była przy około 50 tyś km. Nie pamiętam dokładnie, co wymieniono, musiałbym w papierach poszukać, choć tam nie wiem, czy tak szczegółowo piszą. Teraz auto stoi w ASO w Sosnowcu. Jakie były objawy - typowe metaliczne lekkie dzwonienie, przy około 2500 - 2800 obrotów. Ciężko do uzyskania na płaskim, w jeździe w dół praktycznie niemożliwe, najlepiej dawało się wywołać przy jeździe pod górę, gdy silnik jest bardziej obciążony. Z tego co mi wiadomo, to teraz wymiana obejmuje też pompę. Taka procedura, tak mnie serwis poinformował. Aktualny przebieg to jakieś 65 tyś, czyli po 10 tyś wymieniają, dzwonić zaczął może jakieś 2 tyś km temu (auto dużych przebiegów nie robi). Robią mi to na oryginalnej, 3letniej gwarancji, ale mam wykupioną na 4 rok już i pewnie jeszcze 5 też, dla pewności. Jakby na to nie patrzeć bardziej się opłaca wykupić gwarancję niż naprawiać za swoją kasę. Edytowane 22 Sierpnia 2020 przez MarcinJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExploRer Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 W dniu 22.08.2020 o 10:24, rogu22 napisał: ...trzeba będzie kupić rozszerzoną gw. na piąty rok. Sprawdź, czy w tej rozszerzonej gwarancji jest to ujęte, ona ma sporo kruczków. Jest tylko przedłużeniem na najważniejsze elementy. Elementy, które się zużywają mogą nie być ujęte i zapłacisz ze swojej kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Auto odebrane, kosztowało mnie 1800zł ale to koszt przeglądu po 3 roku w ASO. Wymieniony napinacz i pompa oleju (napinacz jakiś nowy model) - jest cisza, nic nie dzwoni w czasie jazdy. Przy okazji wyszło, że auto ma zwiększone zużycie oleju (1.2L weszło na 3500km przejechane) - zrobiłem dziś reset licznika A, przejadę równe 4 tyś km i zobaczymy, ile oleju wejdzie, wtedy będziemy myśleć, co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogu22 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Możesz załączyć zdjęcie papieru z ASO, jestem przed trzecim przeglądem i porównam numery tego nowego napinacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Jak stwierdzili ubytek? Rozumiem, że nie wymieniali oleju i zrobili dolewkę czy zmierzyli objętość tego co spuścili? A co pokazywał bagnet przed dolewką/ wymianą oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) Ubytek stwierdziłem ja, trochę niedokładnie to napisałem - między wymianami oleju musiałem dolać (bagnet pokazywał jakieś 50%) i porównując z faktur stan licznika i ilość wlanego oleju wyszło mi takie zużycie. Gdy o tym wspomniałem przy okazji odbioru, to stwierdzili, że jest to już znaczący ubytek, i będziemy obserwować co się dzieje. Nr napinacza - jutro, dziś już nie chce mi się wracać do garażu. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez MarcinJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rex-er Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 W dniu 27.08.2020 o 20:09, MarcinJ napisał: Nr napinacza - jutro, dziś już nie chce mi się wracać do garażu. Podrzucisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Sorry, nie mam tego w papierach nigdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 W dniu 10.09.2020 o 13:18, Rex-er napisał: Podrzucisz? Wystarczy poświęcić trochę czasu i "samozaparcia".W tym temacie znajdziesz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas0304 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Witam jako nowy posiadacz Pulsar i nowy użytkownik to z tym rozrządem to jest tak w większości tych aut bo mój ma 5 lat i 58 tyś km . Aż dzisiaj jeździłem i słuchałem czy nie dzwoni nic.może przewrażliwiony jestemWysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.