Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

370Z napięcie ładowania


Tomtom77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie, jakie powinien mieć ładowanie 370z?

 

Napięcie akumulatora na wskaźniku na konsoli przy wyłączonym silniku pokazuje 12,2V natomiast gdy zapalę samochód od razu pokazuje około 14,2V.

Problem w tym że po krótkiej jeździe napięcie spada do 13,2V i na tym poziomie zostaje do następnego odpalenia samochodu.

 

Nie wiem czy to normalne zjawisko, wcześniej na to nie zwracałem uwagi. Nie mierzyłem też jeszcze miernikiem "zewnętrznym"

 

Jak to wygląda w Waszych zetkach?

 

Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalasz auto, to aku musi się trochę podładować. Moje auto stało ostatnie miesiące w garażu w trakcie krótkich przejazdów od kilku dni cały czas mam około 14,2. Napięcie 12,2V jest nominalne - to jakbyś miał w 100% naładowany aku i nie pobierał prądu.

It’s ok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalasz auto, to aku musi się trochę podładować. Moje auto stało ostatnie miesiące w garażu w trakcie krótkich przejazdów od kilku dni cały czas mam około 14,2. Napięcie 12,2V jest nominalne - to jakbyś miał w 100% naładowany aku i nie pobierał prądu.

It’s ok!

Dzięki za odpowiedź, ale właśnie spadek napięcia alternatora mnie niepokoi. Prawidłowo opisane ładowanie wygląda tak, że przy braku obciążenia powinno być około 14,3V natomiast obciążenie (światła długie,ogrzewanie tylnej szyby itd) około 13,6V.

 

U mnie wygląda to jakoś dziwnie (dziś sprawdzone miernikiem i potwierdzone ze wskazaniem zegara) Po odpaleniu auta zawsze mam 14,3V. Dziś rano (cały czas na światłach) miałem te 14,3V. Około 14.00 wracałem (światła led dzienne) i po zapaleniu znów 14,3V (na postoju) ale chwilę później po ruszeniu spadło na 13,3V. Dopiero po wbiciu wstecznego (kamera cofania) skoczyło mi na 14,1V a po wbiciu pierwszego biegu powoli opadło znów na 13,3V.

 

Jakoś szczególnie nie zwracałem na to wcześniej uwagi więc nie wiem jak było, ale nie wydaje mi się że tak to powinno wyglądać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Musisz sie martwic :) jest wszystko Dobrze !!

Taki przyklad dam tobie , Jesli Dasz telefon do ladowania i z niego Nie koszystasz to sie laduje szybciej , a Jesli z niego koszystasz to sie laduje wolniej , tak samo z autem Jesli stoisk mowisz ze masz 14.3 , Jesli juz bedziesz spada do 13.4 , to jest normalnie pobur mocy musi sie rozprowadzic na poszczegolne rzeczy typu radio kamera swiatla i wiele wiele innych . Nie muszi sie o Nic martwic . Pozdroo :)

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi! Dla pewności byłem na komputerze i zrobiłem pełny pomiar ładowania i akumulatora. Wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W 370z wskaznik ladowania pokazuje co chce, np. 11,5V a masz na klemach 14,5 - nie patrz na niego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...