crazykill Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Witam jak w temacie ,padła UPG z powodu pekniecia węza i ubytku plynu ,zregenerowalem glowice , po zamontowaniu wszystkiego do kupy okazalo soie ze zawory jest słychac co z tym dalej zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Witam jak w temacie ,padła UPG z powodu pekniecia węza i ubytku plynu ,zregenerowalem glowice , po zamontowaniu wszystkiego do kupy okazalo soie ze zawory jest słychac co z tym dalej zrobic?? Jeżeli planowałeś głowicę to uszczelka powinna być grubsza. bo inaczej trzonki zaworów będą za bardzo wystawać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 auto oddane do spr slaba moc i stukanie zaworow !! (glosniejsze niz przed oddaniem) auto przymulone ....i wyraznie glosne!! Sprawa sie wyjasniła zawory klepią bo fachowiec odpowiedzialny za regeneracje głowicy uznal ze w serwis A data (czy jakoś tak) primera p12 silnik qr20de ma luz od 0.30 do o.40(z tego co kiedys pisal DINO 0.24 intake &0.26 exhaust na cold) .fachowiec sie tłumaczy ze auto jest na lpg wiec dał luzy 0.45lub nawet 0.55.....57 tłumacząc sie ze zawory siądą 0.5 i po 20 tyś km zawory będą cichutkie (a gwarancje dał na 6 miesiecy;) !!!!!!!!!!i teraz mam pytanie do pana DINO czy to ma sens?? jakie dać bezpieczne luzy zaworowe do auta lpg gdy zawory moga jeszcze siąsc?? (aby nie sciagac za jakis czas szklanek i nie jechac szlifować) 0.34?? 040??% intake 0.36 ?? 42??exhaust?? PS.fachowiec powiedzial ze zalatwi nad wymiarowe szklanki i ze jak sie zdecyduje na taki krok gwarancja na głowice ginie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 bez komentarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 nie pomogłes Mintaka;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 zmień fachowca ma zrobić tak jak jest w manualu i żadna gwarancja na głowicę nie mija a jak się tak upiera to niech napisze to na papierze i podpisze się przy tym, jak sie nadal będzie upierał to poproś o opinię rzeczoznawcę, gość jak dla mnie jest id...........ą, idąc jego rozumowaniem po co sprawdzać luzy jak lepiej ustawić więcej i mieć z bani, zapytaj się go czy wie po co sa luzy zaworowe bo może musi się dokształcić i zapytaj dlaczego teraz klepie i nei ma mocy zasilanie w paliwo nie ma znaczenia dla ustawiania luzu zaworowego tylko ewentualnie na częstotliwość ich sprawdzania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Wiec z wzgledu ze zawory (mogą sie troche opuscic podobno ) mogł bym w gornej granicy tolerancji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 luzy na zimnym: ssący: 0,25-0,33 wydech: 0,32-0,40 i powiedz, że takie chcesz bo tak wskazuje instrukcja a pierdy o tym, że siądą po 20kkm to bzdura, chyba, że gaz nie będzie wyregulowany i będzie cały czas ubogo, wtedy coś musi się spalić jak nie ma mieszanki i żaden większy luz nie pomoże. po 20kkm możesz ewentualnie sprawdzić jak wygląda luz ważne aby dobrze wystroić gaz. ktoś to policzył i tak zaleca jak ma z tym problem to niech zgłosi do fabryki wniosek racjonalizatorski może go uwzględnią, matoł jeden Moja Ody (amerykan 3.5L) przejeździła na gazie ponad 140kkm (nie pamiętam dokładnie) i skończyła się regulacja, zrobione gniazda i jeździ na tych samych zaworach, rozmawiałem z właścicielem to nei wierzył w przebieg bo zazwyczaj to około 30kkm, wszystko kwestia regulacji i komponentów 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Tak zrobie.odezwe sie jak to wyglada po zalozeniu szklanek i calej reszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 zmień fachowca ma zrobić tak jak jest w manualu i żadna gwarancja na głowicę nie mija a jak się tak upiera to niech napisze to na papierze i podpisze się przy tym, jak sie nadal będzie upierał to poproś o opinię rzeczoznawcę, gość jak dla mnie jest id...........ą, idąc jego rozumowaniem po co sprawdzać luzy jak lepiej ustawić więcej i mieć z bani, zapytaj się go czy wie po co sa luzy zaworowe bo może musi się dokształcić i zapytaj dlaczego teraz klepie i nei ma mocy zasilanie w paliwo nie ma znaczenia dla ustawiania luzu zaworowego tylko ewentualnie na częstotliwość ich sprawdzania Zgadzam się w całej rozciągłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 (edytowane) dodaje luzy jakie obecnie mam Edytowane 17 Marca 2018 przez crazykill Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 nawet się nie pofatygował aby na cylindrach ustawic ten sam luz papudrak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 troszke slabo to wygląda Dino mam jeszcze pytanie na zimnym luz jest np 0.26 ->o32 a na cieplym 0.304 - 0.416 mm co te zawory zwiekszaja luz na ciepłym ?? bo czegos tu nie rozumiem;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Luz zaworowy (Sprawdzić wartość) Gorący element Wlot 0.21 - 0.47(mm) Wylot 0.30 - 0.56(mm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 czyli jak są cieple to sa wieksze luzy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 luzy na zimnym: ssący: 0,25-0,33 wydech: 0,32-0,40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 wiem Dino jakie są .tylko na zimnym sa mniejsze a na gorącym wieksze .(wiekszy szczelinomiez)?? troszke to dziwne wydaje mi sie na chlopski rozum ze material gorący zwieksza objetosc a tu jest na odwrot;) i sie kurczy ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 no jak?? przecież się zmniejszyły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Valve clearance standard:Hot Intake : 0.304 - 0.416 mm (0.012 - 0.016 in)Exhaust : 0.308 - 0.432 mm (0.012 - 0.017 in)Cold* Intake : 0.24 - 0.32 mm (0.009 - 0.013 in)Exhaust : 0.26 - 0.34 mm (0.010 - 0.013 in) skad masz te serwisowke u mnie pisze tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Workshopdata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 wiem Dino jakie są .tylko na zimnym sa mniejsze a na gorącym wieksze .(wiekszy szczelinomiez)?? troszke to dziwne wydaje mi sie na chlopski rozum ze material gorący zwieksza objetosc a tu jest na odwrot;) i sie kurczy ;D Zwiększył objętośc ale nie ten co tym myślisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 sluchaj frycu jak masz pisac takie dyrdymały to szkoda twojego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Żadne dyrdymały dobrze kombinujesz ale nie do końca.Pomyśl gdzie masz ten luz który się mierzy. Dyrdymały to ten twój pseudo mechanik napisał z luzem 0.56. Edytowane 19 Marca 2018 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazykill Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Szkalnki niedostepne ,w aso 300 zeta za 1;) glowica 2 raz sciagana i poprawiana za free Dino te zawory moga siasc ?? jak sobie dam np 024---032 i siada po paru tys (2lub 5 ) 005mm ?? co o tym sadzisz?? luzy poprawione za free (gratis 8 zaworow) auto chodzi ciszej niz przed remontem luz na zaworach o30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.