grzesiek_1986 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Tak mam lpg ale identyczne objawy sa na benzynie. Ja bym się skłaniał ku układowi zapłonowemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 (edytowane) no to może któraś świeca ma dosyć lub cewka (nie wiem jak ma to rozwiązane ten silnik: osobna cewka na każdą ze świec czy wspólna i rozdzielacz + przewody). inną sprawą jest fakt miękkich gniazd zaworowych w silnikach Nissana i ręczna kompensacja luzu zaworowego. Była robiona regulacja co 20kkm czy raczej nie? Może już są jakieś pierwsze objawy wypalenia gniazd zaworowych? Edytowane 4 Lipca 2018 przez strus251 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Są 4 cewki na każdy cylinder osobna. Świece wymienione jakieś 3 miesiące temu. Głowica po kapitalnym remoncie z docieraniem zaworów i ustawianiem luzów. Jedna cewka jest troche inna niz w wszystkie i w dodatku obudowe ma klejoną moze w tym tkwi problem. Na obrotach sobie jakoś radzi a na jałowym zaczyna szwankować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzieba Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Ja bym wymienił tą klejoną cewkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Ciekawostka :). Jak włączę klimę i światła samochód chodzi równo nie wypada zapłon ale przy załączonej klimie obroty wzrastają z ok 650 na 700. Może tutaj tkwi problem ze obroty jałowe są odrobinę za niskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzieba Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Przy zwiększonym obciążeniu silnika są nieco większe obroty. Większe obroty, to nieco większe napięcie (najlepiej zmierzyć woltomierzem), a więc i cewka daje radę. Ja bym się nadal czepił tej cewki, wg tego co napisałeś wcześniej: " obroty ładnie trzymają sie na poziomie ok 700 i raz na jakiś czas spadają, zatelepie budą i dalej waracają do normy ". Chyba, że na dziś masz jeszcze inne objawy. Możesz coś więcej napisać o tym co wcześniej było? "Uszkodzony był zaworek w deklu zaworowym od odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po jego wymianie udało sie przeprowadzić proces adaptacji z poziomu pedału gazu". W jaki sposób był uszkodzony, nie otwierał się, czy nie zamykał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Był cały czas otwarty. W efekcie obroty wróciły do normy tzn spadły z 1300 na ok 650 dopiero po wymienie przepustnicy na inną i adaptacji jej przez serwisowy program nissana. Innych objawów chyba. Nie mam. No może jak jest dlugi podjazd pod górę to wydaje mi się ze auto jest jak by słabe ale to może wynika ze stanu ogolnego silnika no i samochód jest dość ciężki a silnik nie ma wielkiej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 to są objawy cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 4 godziny temu, karibox1 napisał: to są objawy cewki. Mówisz o tych słabosciach pod górę? Czy wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 (edytowane) chodzi o to: "Na obrotach sobie jakoś radzi a na jałowym zaczyna szwankować." Edytowane 23 Sierpnia 2018 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavvel_2004 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Witam, po wyczyszczeniu przepustnicy w Qashqaiu mr20de obroty zwariowały na szczęście po podpięciu komputera udało się ją zaadaptować i wróciły do normy. Mam pytanie czy jeżeli teraz profilaktycznie np. raz na miesiąc prysnę w przepustnicę sprayem czyszczącym to będzie za każdym razem wymagana adaptacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.