Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Micra K12/1.4 falujące obroty. Diagnostyka komp. nie wykazuje błędów

ernet
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry. Proszę o pomoc. Na biegu jałowym,prawie przez cały czas, falują obroty od 800 do 1400. Momentami silnikiem aż "rzuca", jakby chciał zgasnąć. Te objawy najbardziej są dokuczliwe i widoczne na zimnym silniku. Po rozgrzaniu także ale rzadziej. Niestety to falowanie obrotów nie występuje przez cały czas. Silnik oleju "nie bierze". Olej nowy, filtry też,świece ok.A teraz najciekawsze: po podłączeniu do komputera w serwisie Nissana nie wykazało żadnych błędów. Możecie coś podpowiedzieć co można dalej zrobić ?

zmierz przepływke 

• Upvote 1

zmierz przepływke 

Bardzo proszę o szersze wytłumaczenie tego zdania. Niestety nie znam się na samochodach...

Niestety nie znam się na samochodach...

to może lepiej dać komuś do sprawdzenia, kto to ogarnia 

to może lepiej dać komuś do sprawdzenia, kto to ogarnia 

Oczywiście, że tak zrobię, jednak chciałbym poznać znaczenie słów "zmierz przepływke ". Nie powinno to być kłopotem..

• 2 weeks later...

zmierz przepływke 

a gdzie w Micrze masz przepływkę ??

Edited by lukskajwoker

Witajcie.

Chciałbym Wszystkich serdecznie przywitać gdyż jestem nowym " obywatelem forum "  :wave: .

Może przejdę do pytania. Mianowicie czy w K12 1.2 80 KM jest przepływka? Jeśli tak to gdzie jej szukać?

Wiem, że w większości przepływomierze montowane są na dolocie, a jak wygląda to w tym silniczku ?

no nie chcę się spierać, może i tak jest ale w takim układzie ten gość lekko mija się z prawdą 

MAP - Manifold Absolute Pressure sensor. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym; jeden z czujników wykorzystywany przez elektroniczną jednostkę sterującą pracą silnika spalinowego (ECU) do pomiaru ciśnienia w kolektorze dolotowym silnika (wartość ciśnienia zależna od obrotów i obciążenia silnika).