Gość jaroslaw Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Witam wszystkich. Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże ponieważ nie wiem już gdzie znaleźć jakąś pomoc. Na początku dane mojego auta na podstawie VIN: Model code RBLN13DFQT44 Internal color K - CHARCOAL GRAY External color 531 - WHITE Production year/mon 8709 Model start year 8606 Model finish year 9010 Model NISSAN SUNNY N13 Description TRANS - 5-SP MANUAL TRANSMISSION GRADE - LX TYPE ENGINE - E13S TYPE ENGINE BODY - 3 DOOR HATCH BACK WHL DRV - 2 WHEEL DRIVE A mój problem polega na tym, że silnik pali mi tylko na dwa cylindry. Wymieniłem już kopułke i palec oraz świece i przewody na nowe i ciągle jest to samo. Silnik chodzi na dwa ostatnie(licząc od skrzyni biegów) cylindry. Czy możliwe jest aby wydmuchanie uszczelki pod głowicą było przyczyną takiego zachowania? Sprawdziłem zawory i rozrząd i wszystko działa. Albo zatkanie w jakiś sposób gaźnika - tego jeszcze nie sprawdziłem. Poradźcie cokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Mozesz miec uszkodzona uszczelke miedzy tymi nie dzialajacymi cylindrami. Zeby to stwierdzic trzeba zmierzyc cisnienie w poszczegolnych cylindrach i wszystko bedzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 witam, ja nie znam sie w sumie na tym :oops: ale pamietam ze znajomy mial podobny problem w swoim Oplu i przyczyna tego okazal sie ponoc zapchany na maxa katalizator, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 moze masz na tych 2 cylindrach wypalone zawory. Sprawdz cisnienie i wszystko bedzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 NO ja właśnie jutro jade na pomiary Słonko mimo wymiany kopułki palca i świec (kable tez prawie nowe) [jest iskra!!!] nie pali na 4 cylinder :/ O kicha panie.. kicha... trzeba sie brac za naprawe bo zaraz zima bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 no bombel zajechałeś takiego nissana nowiesz ty co a może uszczelka między 3 a 4 sie wypaliła :roll: zwal samą głowice to sie okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 a może uszczelka między 3 a 4 sie wypaliła Witam. Myślę, że na samej uszczelce się nie skończy. Przecież nawet te 10 na I to trochę za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 a kiedy Ty zajechales ten silnik jak cie nie bylo w PL? Jak to mozliwe? Padl silnik bo samochod stal w garazu?? Proponuje wymienic na E16S... tanie pieniadze a jazda bedzie ciekawsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 a kiedy Ty zajechales ten silnik jak cie nie bylo w PL? Jak to mozliwe? mówią że jak auto stoi to sie też psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Bombel! Twoj samochod umarl z tesknoty za Toba! Kitraj taki sam silnik albo 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ne.. ne.. ne... to taki sam silnik jak sprzedawalem... Silniki GA maja inne mocowanie do skrzyni biegow. Dodatkowo do tego silnika potrzebny bylby Ci jeszcze komputer, wiazki przewodow, pompa paliwa w zbiorniku... za duzo kombinacji. Mysle ze w Twoim przypadku trzeba jedno wyjac a drugie wsadzic... plug & play. Poza tym drogi cos ten motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 co do tego, że 10.0 to za mało to uświadomienie E13S ma stopień sprężanioa 9.0 Bombel skąd w takim układzie u ciebie 10.0?? czyżby jednak uszczelka pod głowicą?? Wiesz jakbyś był bliżej, to sam mógłbym Ci to zrobić A jak już zrobisz tego swapa to opiszesz mi wszystko co i jak to może sam się za to wezmę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Bombel ale czapka przez mechaniora zostala zwalona czy tylko zrobil pomiar przez wykrecone swiece? ja najpierw zanim kupilbym silnik pofatygowalbym sie zajrzed do starego co tam jest grane... moze rzeczywiscie to tylko uszczelka? Trzeba to oblukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Juz prawie kupilem nowy silnik Cena 300 zl + wysyłka No czekamy na jakies info... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 ja u siebie tez nie mialem sprezania na 3 i 4 cylindrze. po zdjeciu glowicy okazalo sie ze uszczelka poszla. idac za krokiem zostala wymieniona uszczelka. co sie potem okazalo jeszcze zaczely panewki grac marsz pogrzebowy. no to trzeba bylo zrobic przeszczep. ale dalszy ciag to juz wszyscy znaja :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Bombel... no co tam? Co z motorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Bombel... no co tam? Co z motorem? motor jest ale mnie nie ma Prawdopodobnie dzisiaj mial byc montowany No to czekamy na jakiekolwiek informacje. Kiedy "biala strzala" bedzie smigac? No jak tam? Jakies postepy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 No naprawic jest lepiej bo widomo co sie ma wtedy pod maska ale to chyba nie bedzie tanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 To w końcu remontujesz?? W takim razie drugi załóz do bagarka i zrób napęd na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 No naprawic jest lepiej bo widomo co sie ma wtedy pod maska ale to chyba nie bedzie tanie... 450 zl :/ bombel.. cos to za tanio jak za naprawe... tyle to sie bierze za rozkrecenie silnika... a gdzie jakies szlify, pierscienie, tloki? Co to za naprawa w koncu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Pewnie go Mechanior w tubę załdował - umył silnik i nowe świece złożył - przytuli 450 i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.