Guest jaroslaw Posted November 11, 2005 Share Posted November 11, 2005 Witam wszystkich. Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże ponieważ nie wiem już gdzie znaleźć jakąś pomoc. Na początku dane mojego auta na podstawie VIN: Model code RBLN13DFQT44 Internal color K - CHARCOAL GRAY External color 531 - WHITE Production year/mon 8709 Model start year 8606 Model finish year 9010 Model NISSAN SUNNY N13 Description TRANS - 5-SP MANUAL TRANSMISSION GRADE - LX TYPE ENGINE - E13S TYPE ENGINE BODY - 3 DOOR HATCH BACK WHL DRV - 2 WHEEL DRIVE A mój problem polega na tym, że silnik pali mi tylko na dwa cylindry. Wymieniłem już kopułke i palec oraz świece i przewody na nowe i ciągle jest to samo. Silnik chodzi na dwa ostatnie(licząc od skrzyni biegów) cylindry. Czy możliwe jest aby wydmuchanie uszczelki pod głowicą było przyczyną takiego zachowania? Sprawdziłem zawory i rozrząd i wszystko działa. Albo zatkanie w jakiś sposób gaźnika - tego jeszcze nie sprawdziłem. Poradźcie cokolwiek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Mozesz miec uszkodzona uszczelke miedzy tymi nie dzialajacymi cylindrami. Zeby to stwierdzic trzeba zmierzyc cisnienie w poszczegolnych cylindrach i wszystko bedzie wiadomo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NaAx Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 witam, ja nie znam sie w sumie na tym :oops: ale pamietam ze znajomy mial podobny problem w swoim Oplu i przyczyna tego okazal sie ponoc zapchany na maxa katalizator, pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bercik Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 moze masz na tych 2 cylindrach wypalone zawory. Sprawdz cisnienie i wszystko bedzie jasne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 NO ja właśnie jutro jade na pomiary Słonko mimo wymiany kopułki palca i świec (kable tez prawie nowe) [jest iskra!!!] nie pali na 4 cylinder :/ O kicha panie.. kicha... trzeba sie brac za naprawe bo zaraz zima bedzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 no bombel zajechałeś takiego nissana nowiesz ty co a może uszczelka między 3 a 4 sie wypaliła :roll: zwal samą głowice to sie okaże Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 a może uszczelka między 3 a 4 sie wypaliła Witam. Myślę, że na samej uszczelce się nie skończy. Przecież nawet te 10 na I to trochę za mało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 a kiedy Ty zajechales ten silnik jak cie nie bylo w PL? Jak to mozliwe? Padl silnik bo samochod stal w garazu?? Proponuje wymienic na E16S... tanie pieniadze a jazda bedzie ciekawsza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 a kiedy Ty zajechales ten silnik jak cie nie bylo w PL? Jak to mozliwe? mówią że jak auto stoi to sie też psuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Bombel! Twoj samochod umarl z tesknoty za Toba! Kitraj taki sam silnik albo 1.6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Ne.. ne.. ne... to taki sam silnik jak sprzedawalem... Silniki GA maja inne mocowanie do skrzyni biegow. Dodatkowo do tego silnika potrzebny bylby Ci jeszcze komputer, wiazki przewodow, pompa paliwa w zbiorniku... za duzo kombinacji. Mysle ze w Twoim przypadku trzeba jedno wyjac a drugie wsadzic... plug & play. Poza tym drogi cos ten motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 co do tego, że 10.0 to za mało to uświadomienie E13S ma stopień sprężanioa 9.0 Bombel skąd w takim układzie u ciebie 10.0?? czyżby jednak uszczelka pod głowicą?? Wiesz jakbyś był bliżej, to sam mógłbym Ci to zrobić A jak już zrobisz tego swapa to opiszesz mi wszystko co i jak to może sam się za to wezmę?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Bombel ale czapka przez mechaniora zostala zwalona czy tylko zrobil pomiar przez wykrecone swiece? ja najpierw zanim kupilbym silnik pofatygowalbym sie zajrzed do starego co tam jest grane... moze rzeczywiscie to tylko uszczelka? Trzeba to oblukac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Juz prawie kupilem nowy silnik Cena 300 zl + wysyłka No czekamy na jakies info... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGayver Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 ja u siebie tez nie mialem sprezania na 3 i 4 cylindrze. po zdjeciu glowicy okazalo sie ze uszczelka poszla. idac za krokiem zostala wymieniona uszczelka. co sie potem okazalo jeszcze zaczely panewki grac marsz pogrzebowy. no to trzeba bylo zrobic przeszczep. ale dalszy ciag to juz wszyscy znaja :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Bombel... no co tam? Co z motorem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Bombel... no co tam? Co z motorem? motor jest ale mnie nie ma Prawdopodobnie dzisiaj mial byc montowany No to czekamy na jakiekolwiek informacje. Kiedy "biala strzala" bedzie smigac? No jak tam? Jakies postepy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 No naprawic jest lepiej bo widomo co sie ma wtedy pod maska ale to chyba nie bedzie tanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 To w końcu remontujesz?? W takim razie drugi załóz do bagarka i zrób napęd na tył Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 No naprawic jest lepiej bo widomo co sie ma wtedy pod maska ale to chyba nie bedzie tanie... 450 zl :/ bombel.. cos to za tanio jak za naprawe... tyle to sie bierze za rozkrecenie silnika... a gdzie jakies szlify, pierscienie, tloki? Co to za naprawa w koncu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Pewnie go Mechanior w tubę załdował - umył silnik i nowe świece złożył - przytuli 450 i jest git Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.