Gość Darson81 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Koledzy. Od wczoraj jestem po wymianie kompletnego sprzędła w mojej Primerze P12, wymieniony kompletny zestaw LUK, i jak informował mechanik dolane do skrzyni ponad litr oleju. Mam pytanko. Otóż sprzęgło pracuje zupełnie inaczej, jest twardsze i bierze już przy samej podłodze, ciężko jest ruszyć bez szarpnięcia, trzeba dłużej przytrzymać na półsprzęgle, żeby płynnie ruszyć, plus taki, że po wymianie auto zrobiło się bardzo zrywne. Na razie od wymiany przejechałem tylko od mechanika do domu jakieś 5 kilometrów, ale czuję, że się nie przyzwyczaję prędko. Mechanik uprzedzał, że tak będzie. Macie podobne doświadczenia, to mija z czasem, czy po prostu mechanik coś kręci bo nie chce mu się wyregulować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi1 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 wszystko jest dobrze ja gdy wymieniłem sprzęgło swoim autem nie potrafiłem ruszyć, bo mi gasło w dwa tygodnie wyczujesz branie sprzęgła i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darson81 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 wszystko jest dobrze ja gdy wymieniłem sprzęgło swoim autem nie potrafiłem ruszyć, bo mi gasło w dwa tygodnie wyczujesz branie sprzęgła i będzie git dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.