Gość zorgon Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Witam. Po zakupie autka wymieniono w nim wszystkie plyny i oleje i fitry oraz uszczelke pod miska. Dzis sprawdzal to moj znajomy i powiedzial ze miska jest spocona oraz skrzynia kolo jakiegos czujnika. Dokrecil sruby w misce bo nie byly dokrecone i powiedzial ze miske sie dokreca dwa razy jak sie troche pojezdzi to drugi raz. Ten kto mi wymienial ta uszczelke nie powiedzial mi o tym a zrobilem juz od tego momentu okolo 2 tys. czy czeka mnie wymiana znow uszczelki i oleju? I prosze mnie naprowadzic jaka moze byc tez przyczyna spocenia sie skrzyni. Aha w misce jedna sruba jest urwana jak ja teraz wykrecic ? Mam co prawda dwa malutkie wycieki jak autko postoi cala noc z jednej i drugiej strony silnika ale nie wiem skad one pochodza i co to moze byc. Prosze o jakas fachowa rade drodzy forumowicze pozniewaz nie znam sie na mechanice. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Dziekuje za rade. Mam jeszcze takie pytanie. Jak jade np. na 2 biegu tz. gwaltownie chce przyspieszyc spod swiatel przykladowo i ciagne na 2-gim biegu tak do okolo 5-6 tys. obotow to czasem mam wrazenie ze tak silnik rowno buczy coraz glosniej i nagle ma taki chwilowy jakby slabszy ciag i za chwilke idzie dalej. Nie zawsze tak sie dzeieje i na 3 tez jak wcisne gaz do dechy to tez czasem tak jest. Cos w rodzaju takiego chwilowego spadku mocy. Prosze mnie zle nie zrozumiec nie mam natury rajdowca ja tak nie jezdze ostro to autko mam od 2 miesiecy i poprostu obserwuje i testuje narazie. A na codzien jezdze przepisowo i nie zyluje silnika, ale to poprostu kiedys zaobserwowalem w czasie wyprzedzania po redukcji i teraz mnie to meczy co jest nie tak. Czy to moze byc wina swiec bo dawno nie byly wymieniane czy cos powazniejszego. Prosze fachowcow o rade. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Pod miską niema uszczelki, przynajmniej tak jest w 1.4. Dawałem tam tylko silikon. Śrubę trzeba rozwiercać, ale radzę dać sobie spokój bo można coś zepsuć. Jeśli chodzi o olej to w tych silnikach padają te uszczelniacze na wale, tam przy tym kole napędzającym rozrusznik, pompy (to wielkie). Trzeba je odkręcić i wymienić uszczelniacz (kosz to uszczelniacza to 9zł w JC). Mi po tych zabiegach przestało lecieć. P.S. Mam podobnie przy przyśpieszaniu, przy 5k jest coś takiego jak by turbo dziura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Filtr powietrza jest wymieniony ma okolo 2 miesiecy i czysty bo sprawdzalem, wiec pozostaja swiece tylko mnie zastanawia dlaczego jesli to swiece to nie mam zadnych problemow przy odpalaniu autka nie wazne w jakich temp. odpala zawsze i od pierwszego i ladnie zalacza sie auto-ssanie po czym delikatnie spadaja obroty w miare jak sie zagrzeje i zatrzymuja na jakis 800-1000 i utrzymuja sie- oczywiscie przy wyluzowanej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.